Varhaisultra?

Onnea oman elämäni sankarittarelle, mahtavia uutisia!

Mä kävin eilen varhaisultrassa (6+5). En ole aiemmin oikein tänne rohjennut kirjoitella, kun mulla on jotenkin ollut vaikeuksia uskoo, että siellä olisi ketään kyydissä. Sydämen syke näkyi näytöllä, eli kyllä se nyt on vaan uskottava :cat: Lääkäri arvioi 6+3.

Kauan ei sitä onnea kestänyt, tänään tuli vaaleanpunaista vuotoa... Ensimmäistä kertaa olen raskaana, joten en ole tajunnutkaan, millaista vuoristorataa ja jännäämistä tää on :nailbiting:

No nyt ei taida oikein olla muuta tehtävissä kuin odottaa :smiley-ashamed004
 
Onnea oman elämäni sankarittarelle, mahtavia uutisia!

Mä kävin eilen varhaisultrassa (6+5). En ole aiemmin oikein tänne rohjennut kirjoitella, kun mulla on jotenkin ollut vaikeuksia uskoo, että siellä olisi ketään kyydissä. Sydämen syke näkyi näytöllä, eli kyllä se nyt on vaan uskottava :cat: Lääkäri arvioi 6+3.

Kauan ei sitä onnea kestänyt, tänään tuli vaaleanpunaista vuotoa... Ensimmäistä kertaa olen raskaana, joten en ole tajunnutkaan, millaista vuoristorataa ja jännäämistä tää on :nailbiting:

No nyt ei taida oikein olla muuta tehtävissä kuin odottaa :smiley-ashamed004

Voisko se vuoto olla vaan siitä ultrauksesta? Tuliko sitä paljon? Mulla on joka raskaudessa jossain kohtaa tiputellut verta, kuitenkin niin että pikkuhousun suoja on aina riittänyt, ja se ei ole ollut mitään vakavaa kuitenkaan, mutta ainahan se säikäyttää! Tsemppiä! :Heartred
 
Mahtia! Ultrassa näkyi pieni pallukka, jonka minisydän pumputti hennosti. Vastasi kooltaan 6+6, eli täysin päivälleen sama kuin ovulaatiosta laskien. Neljä päivää pidemmällä, kuin neuvolan terkkarin laskujen mukaan. Yksi etappi nyt takana... Nyt vaan jatkan universumin rukoilua, että kestää kyydissä loppuun saakka ja saadaan vauva syliin. Ainiin. Laskettu aika siirtyi nyt 31.7. Voinko silti pysytellä täällä ryhmässä? Tuntuisi hassulta häippästä nyt kun on vauhtiin päässyt. :rolleyes:

Mahtavaa, onnea ihanista ultrakuulumisista! :happy: Ja tietty voit tänne elokuisiin jäädä. :)
 
Onnea oman elämäni sankarittarelle, mahtavia uutisia!

Mä kävin eilen varhaisultrassa (6+5). En ole aiemmin oikein tänne rohjennut kirjoitella, kun mulla on jotenkin ollut vaikeuksia uskoo, että siellä olisi ketään kyydissä. Sydämen syke näkyi näytöllä, eli kyllä se nyt on vaan uskottava :cat: Lääkäri arvioi 6+3.

Kauan ei sitä onnea kestänyt, tänään tuli vaaleanpunaista vuotoa... Ensimmäistä kertaa olen raskaana, joten en ole tajunnutkaan, millaista vuoristorataa ja jännäämistä tää on :nailbiting:

No nyt ei taida oikein olla muuta tehtävissä kuin odottaa :smiley-ashamed004

Onnea myös sulle hyvistä ultrakuulumisista. :happy: Paljonko sitä vuotoa tuli? Tietysti se vuoto aina säikäyttää, mut jos ei paljoa tullu niin luulis olevan ihan harmitonta ja esim. just tuosta ultrauksesta johtuvaa. Tsemppiä ja peukut pystyssä :)
 
Kiitos vinkeistä, ehkä juu se johtui just siitä ultrasta. En tullutkaan tuota ajatelleeksi! Paperiin sitä jäi, mutta ei alkanut mitään vesiputousta onneksi. Tarkemmin kun miettii, niin mulla tuli joskus samanlaista, kun harrastin sellasta kontaktilajia, missä tuli tälliä, että ehkä siellä on vaan tosi verevät seinämät tai jotain :grin
 
Kiitos vinkeistä, ehkä juu se johtui just siitä ultrasta. En tullutkaan tuota ajatelleeksi! Paperiin sitä jäi, mutta ei alkanut mitään vesiputousta onneksi. Tarkemmin kun miettii, niin mulla tuli joskus samanlaista, kun harrastin sellasta kontaktilajia, missä tuli tälliä, että ehkä siellä on vaan tosi verevät seinämät tai jotain :grin

Sinuna en olis huolissani, kuulostaa ihan normaalilta. :) Ja jos oikein muistan niin raskaana ollessa limakalvot saattaa olla normaalia kuivemmat, jo pelkästään siitäkin voi tulla ’vuotoa’ etenkin kun sulla se ultra takana. :)
 
Mä ajattelin varata varhaisultran viikolle 7. Esikoisesta kävin 5+5 ja 7+3. Asuin ulkomailla ja olin aika stressaantunut, jos olisi siellä ilmennyt jotain poikkeavaa niin siksi kävin ahkerasti ultrassa. Nytkin tuntuu siltä, että en todellakaan voi odotella NT-ultraan asti.
 
Varhaisultra varattu tammikuun alkuun. Jännittää jo nyt. Viimeksi elokuussa sain varhaisultrassa huonot uutiset niskaani.
Toivottavasti olis kaikki tällä kerralla hyvin:Heartred
 
Babyhei ihana kuulla että kaikki hyvin sun pikkuisella :)

Evelyn8 toivon kovasti että tammikuussa ultrassa näkyy vimmatusti sykkivä pieni sydän. Kun on joskus saanut huonoja uutisia, niin sen jälkeen on tosi vaikea iloita ja uskoa parasta. Jaksamista epätietoisuuteen :Heartred
 
Evelyn8 toivon kovasti että tammikuussa ultrassa näkyy vimmatusti sykkivä pieni sydän. Kun on joskus saanut huonoja uutisia, niin sen jälkeen on tosi vaikea iloita ja uskoa parasta. Jaksamista epätietoisuuteen :Heartred

Kiitos tuesta:Heartred täällä ryhmässä on kyllä niin ihanaa porukkaa. Toivon samaa:love7
 
Oletteko saaneet Kela-korvausta varhaisultrasta? Erään yksityisen palveluntarjoajan sivuilla sanotaan, että ei saa kela-korvausta kuin erityistapauksissa.
 
Oletteko saaneet Kela-korvausta varhaisultrasta? Erään yksityisen palveluntarjoajan sivuilla sanotaan, että ei saa kela-korvausta kuin erityistapauksissa.

Mä sain 2,5v sitten pienen korvauksen ainakin Turun Gynekeskuksesta. Toisessa paikkaa ultra nyt torstaina, en tiedä onko siellä eri käytäntö o_O
 
Mulla alko eilen tuhruttaa rusehtavaa vuotoa. Olin ihan varma et on menny/ menossa kesken (edellisessä raskaudessa tiputtelu alkoi tasan samana päivänä ja oli tuulimuna). Tänään käytiin sit varhaisultrassa, jossa näkyi kaksi (!!) alkiota, joilla molemmilla syke mutta toinen ei vastaa viikkoja. Lääkäri epäili, että toinen on menossa kesken ja sen takia tuhruttaa. Nyt jännätään, että ainakin yksi selviäisi :smiley-ashamed004❤️
 
Takaisin
Top