Varhaisultra?

Niinhän siinä kävi että on tuulimunaraskaus. Mä olinkin niin varma, koska oireet niin lievät, mutta silti kyllä itku pääsi näistä uutisista. Aktiivista vuotoa näkyi, joten kohdun pitäisi alkaa kohtapuolii tyhjenemään.
Poistun täältä elokuisten ryhmästä!
Ihanaa odotusta teille kaikille ja palailen toivottavasti odottajiin vielä joskus! :happy:


Tsemppiä.. :Heartpink
Pidän peukkuja teille ! varmasti joskus palaat odottavien pariin :happy:
 
Niinhän siinä kävi että on tuulimunaraskaus. Mä olinkin niin varma, koska oireet niin lievät, mutta silti kyllä itku pääsi näistä uutisista. Aktiivista vuotoa näkyi, joten kohdun pitäisi alkaa kohtapuolii tyhjenemään.
Poistun täältä elokuisten ryhmästä!
Ihanaa odotusta teille kaikille ja palailen toivottavasti odottajiin vielä joskus! :happy:
Jaksamista teille. Toivottavasti pääset vielä uudelleen odottajiin. Joskus raskaus alkaa helpommin uudelleen keskenmenon jälkeen. Ainakin omalla kohdalla näin on käynyt jo 2 kertaa. Vaikka ei se uusi raskaus surua, pettymystä tai pelkoja poista.
 
Huomenna ois aika ultraan. Toivottavasti sieltä pienen sydämen syke kuuluisi, ois paras joululahja :happy:
 
Ihana kun osa on jo päässyt varhaisultraan ja saanut hyviä uutisia!

Itse vielä hiukan pähkäilen, että varaanko ultran vai en. Esikoisesta kävin ja uskon etten nytkään malttaisi odottaa nt-ultraan.
 
Riippuen paikkakunnasta osa pääsee neuvolan kautta varhaisultraan. :) Muuten sit joutuu ite kustantamaan. Oonko ymmärtäny oikein että jos käy lapsettomuushoidoissa niin heidän kautta pääsis ultraan tai vastaavaa?

Kun varasin ensimmäisen neuvola-ajan, kätilö sanoi ultraavansa siellä heti samalla epäsäännöllisen kiertoni takia. Silloin minulla on laskureiden mukaan 8+0, mutta voi heittää siitä useita päiviä. Saadaan laskettu aika tarkennettua. Tämä on pieni paikkakunta, jossa on muutenkin hyvät terveyspalvelut.
 
Omaan aivan liian heikon hermorakenteen tähän hommaan :hilarious:

No minäkin panikoin järjellä ajateltuna pikkuasioista, aikuinen ihminen (34 v). o_OTänään laskeskelin että onko sitä folaattia tullut tablettilisän lisäksi ruuasta tarpeeksi vai ei... Sitten hoksasin laskea todennäköisyyden hermostoputken sulkeutumishäiriölle (kun siitä vaan joka paikassa varoitellaan, mutta missään ei kerrota todennäköisyyttä) ja se on Suomessa yksi promille! (Suomessa vuosittain syntyneet putken sulkeutumisen kehityshäiriöiset jaettuna kaikki Suomessa vuosittain syntyneet eli 50/50 000) Eiköhän asia ole kunnossa foolihappotabletin avulla...

Mutta tietääkö kukaan, että näkyykö tämä asia ultrassa viikon 9 alkupuolella?  Eli että onko hermostoputki sulkeutunut normaali sti? :angelic::anyone
 
Mulla on kanssa huomenna varhaisultra.
Mulla on ollut outoja tuntemuksia ja välillä kipuja.
Jännittää onko kaikki hyvin ?
Ikä kuiteskin on jo ettei voi kyllä tietää.
 
Takaisin
Top