Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hienoa Fantsu! Kiva kuulla että kaikki onkin hyvin. Aika epäilyttävää yksityiseltä lääkäriltä tässä tapauksessa tuo eilinen tulos
Ihania uutisia Fantsulla! Onnea tuhannesti ja toivottavasti kaikki menee jatkossa kuten kuuluukin.
Pipanalle hurjasti tarrasukkia ja toivotaan kyseessä olevan vain harmiton kohdun kasvukipu.
Täällä yksi tihkuttelija ja lääkärissä asian tiimoilta käyty. Lääkäri vakuutti, että pieni kipu kuuluu kohdun kasvamiseen ja samasta syystä kohdun suulta voi verta tihkutella. Kipu voi olla ajoittain kovaakin, mutta niin pitkään kun selviää ilman särkylääkettä ja hyytymiä ei tule, kaikki on hyvin. Mua rauhoitti myös rautalangasta väännetty tieto, ettei itse keskenmenoon pysty mitenkään itse vaikuttamaan; että ennen aikaan kaikki naiset olisivat muuten nostelleet pellolla kiviä tai saunoneet tunti tolkulla. Rauhoitti mun mieltäni, kun tuntui että jalat ristissä vaan makaili sohvalla ja pidätti hengitystä keskenmenon pelossa. Nyt on taas luottavainen mieli.Perjantaihin asti jännitetään varhaisultraan.
Rv 4-5 plussan jälkeen oli menkkamaisia kipuja paljon ja ne päättyivät. Pari päivää sitten alkoi taas, etenkin jos juuri syönyt tai pissahätä. Eilen tuli aamulla pyyhkiessä pari tippaa vaaleanpunaista paperiin eikä sen jälkeen ole tullut. Onko muilla tullut? Nyt menossa rv 6 tai 7.
Täällä yksi tihkuttelija ja lääkärissä asian tiimoilta käyty. Lääkäri vakuutti, että pieni kipu kuuluu kohdun kasvamiseen ja samasta syystä kohdun suulta voi verta tihkutella. Kipu voi olla ajoittain kovaakin, mutta niin pitkään kun selviää ilman särkylääkettä ja hyytymiä ei tule, kaikki on hyvin. Mua rauhoitti myös rautalangasta väännetty tieto, ettei itse keskenmenoon pysty mitenkään itse vaikuttamaan; että ennen aikaan kaikki naiset olisivat muuten nostelleet pellolla kiviä tai saunoneet tunti tolkulla. Rauhoitti mun mieltäni, kun tuntui että jalat ristissä vaan makaili sohvalla ja pidätti hengitystä keskenmenon pelossa. Nyt on taas luottavainen mieli.
Joten hengitä. Olemme raskaana kunnes toisin todetaan.
J
Heippa,
Millainen kokemus oli Perhe Arte? Meilläkin tämän viikon lopussa sinne varattuna varhaisultra niin kiinnostaa