Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ginger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No siis meillä joo. Oletin että oli 7+1, ultraaja sanoi 6+2. Kuulemma myös erittäin hyvä syke. Hämmensi sinänsä, koska tiesin ovulaation ajankohdan ja jos 6+2 todella pitäisi paikkansa, olisin saanut plussan testiin 2+5... En oikein tiedäkään mihin nyt uskoa. Sanottiin kyllä kun kysyin, että tässä vaiheessa ja varsinkin ei erityisen hyvälaatuisella laitteella voi olla heittoa. Tarkka LA ja viikkomääritys nt ultrassa.

Mulla ainakin on välillä tuplaovis niin että eka on ovis ja noin viikon sisään toinen ovis, ekasta saan semmosen yhtä vahvat viivat- plussan ja tokasta supervahvan plussan.

Mulla ainakin on välillä tuplaovis niin että eka on ovis ja noin viikon sisään toinen ovis, ekasta saan semmosen yhtä vahvat viivat- plussan ja tokasta supervahvan plussan.

Milleen sulla menee menkat? Vaikuttaako siihen? Mulla aiemmin ollut heittelyä 30-35 väliä, nyt lähiaikoina enää 30-33. Oviksen yleensä vielä tunnen tosi hyvin, tulee kipuja.

Silti tää ei selittäis kyllä varhaista plussaa o_O

ennen lapsia oli aika tasainen 28pv mutta mulla kierto ei oo ehtinyt vakiintua lasten välissä kun imetys on pitänyt sen noin 11kk poissa. 30pv suunnilleen kierto mutta menkat on alkanu kaks viikkoo ekasta oviksesta.

Jahas.. No tällä kertaa en ehtinyt edes ultraan asti, kun keskeytyi tämäkin raskaus.. Mistähän sitä saisi voimaa jatkaa yrittämistä. Näinköhän mun juna on mennyt jo :sad010

:sad001 Voi ei, oon pahoillani Oman elämäni sankaritar! Voimia :Heartred

Pakko kuitenkin kertoa oma juttu. Tänään meillä oli ultra, jossa todettiin kohdunsisäinen raskaus, pienellä oli syke ja saatiin kuulla sydänäänetkin!
Menkoista laskettuna 6+5, mutta mittojen mukaan sintti olisi vasta 5+6. Tämä myös siirtää la:n 24.5.20.
Nämä toki tarkentuu myöhemmin ja voi olla myös mittauksellista tuo heitto, näin kätilö selvitti. Kuitenkin tärkeintä oli saada vahvistus että kaikki on hyvin:Heartbigred ja Perhe-Arte oli aivan loistava kokemus! Niin rauhallista ja selkeää toimintaa kätilöltä, suosittelen!

Voimia täältäkin Oman elämän sankarittarelle! :sad001

Ja onnea Aurinkomamalle! :happy:

Minäkin haluan jakaa oman tarinani. Minulta eilen ja tänään katosi raskausoireet oikeastaan kokonaan, täysin seinään ja yllättäen. Ei oksettanut, ei yököttänyt, vatsakin näytti pienentyneen. Ne ruoka-aineet mitä aiemmin ei voinut sietää maistui ihan normaalilta. Ja koska olen murehtija niin olin lähes satavarma että se oli nyt tässä.

Varhaisultraan menoa olin suunnitellut mutta nyt tuli sellainen tunne että sinne on pakko päästä. Siksi aloinkin tänään aamupäivästä hakea netistä tietoa pääsisikö lähialueille varhaisultraan, ja mikä onnenpotku oli kun yksi vapaa aika oli lähimmässä kaupungissa alle tunnin päästä!

Olin tänään puolen päivän aikaan paikan päällä gynekologilla ja valmistautunut kuulemaan huonojakin uutisia, mutta niin siinä vain kävi että näytölle piirtyi pian täysin viikkoja vastaava alkio rv7+1 jolla pieni sydän sykki. :Heartred

Kyllä siinä itseltä kivi tippui sydämeltä, mutta kyllä mieskin kyynelehti vieressä :Heartred Täytyy nyt toivoa että hyvä onni kantaa loppuun asti.

Siis tää on kyl just niin naurettavaa et eilen kaikki oli hyvin ultrassa ja silti tänään kun on ollu vähemmän paha olo ja pikkusen vatsaa särkenyt nyt illalla niin heti mietin et apua nytkö on jokin hätänä. Vaikka tiedän että oireet vaihtelee päivästä toiseen ja pitäis vaan nauttia et on vähemmän oksettava olo. Mut silti vähän pelottaa... Eli se siitä ultran tuomasta rauhasta :smiley-angry003:laughing002 naurattaa tämä oma pöhköys... Varmaan taas huomenna kun olo on aivan hirveä niin on rauhallisempi mieli

Siis tää on kyl just niin naurettavaa et eilen kaikki oli hyvin ultrassa ja silti tänään kun on ollu vähemmän paha olo ja pikkusen vatsaa särkenyt nyt illalla niin heti mietin et apua nytkö on jokin hätänä. Vaikka tiedän että oireet vaihtelee päivästä toiseen ja pitäis vaan nauttia et on vähemmän oksettava olo. Mut silti vähän pelottaa... Eli se siitä ultran tuomasta rauhasta :smiley-angry003:laughing002 naurattaa tämä oma pöhköys... Varmaan taas huomenna kun olo on aivan hirveä niin on rauhallisempi mieli

Mulla ihan sama juttu. :banghead: Mulla on alkanut viimeinkin muutaman päivän aikana pahoinvointi helpottaa ja vaikka se onkin ihanaa niin samaan aikaan oon huolissani ja toivon että se alkaisi uudestaan.. :happy8 Ultra tulossa 18.10. ja tuntuu ikuisuudelta odottaa sinne! Haaveilen jo toisesta ultrassa käymisestä yksityisellä, mutta aion hillitä itseni koska tiedän että se olisi vähän hölmöä eikä kuitenkaan helpottaisi kuin hetkeksi. Täytyy yrittää täyttää päivänsä niin, että aika menisi edes vähän nopeammin.. :rolleyes:

Varasin yksityiselle tänään alkuillalle ajan. Tuun hulluksi kun ollut nyt tätä ruskeaa vuotoa perjantai illasta asti, ja nyt tuntuu et menkkajomotkin alkaa palailla.
Ihan kamalasti pelottaa mut oman mielenrauhan takia pakko mennä, paljastuipa sieltä positiivinen uutinen tai kauhuskenaariot!

Tuu Jenpula kertoon mitä siellä ultrassa sanotaan! Täälä peukut pystyssä toivotaan, että kaikki olis hyvin! :thumright

Varasin yksityiselle tänään alkuillalle ajan. Tuun hulluksi kun ollut nyt tätä ruskeaa vuotoa perjantai illasta asti, ja nyt tuntuu et menkkajomotkin alkaa palailla.
Ihan kamalasti pelottaa mut oman mielenrauhan takia pakko mennä, paljastuipa sieltä positiivinen uutinen tai kauhuskenaariot!

miten siellä ultrassa meni:Heartred

minulla ensimmäinen ua reilu viikon päästä 9.10. odottavan päivät tuntuu ihan liian pitkiltä..:sorry:

Siellä kölli pieni 6 viikon kokoinen jyvänen, sydänkin näkyi sykkivän :Heartbigred
Oikeanpuoleiset kivut johtui todennäkösesti keltarauhasesta munasarjassa ja vuoto ilmeisesti vanhaa verta kun ei muuta löytynyt. Sinne meni hurja määrä rahaa mut eipä tarvii itkee ku onnesta tänäiltana:hello2

Niin ihanaa lukea näitä onnellisia ultrakuulumisia kaikilta :love7 Meillä tosiaan piti eilen olla kauan odotettu varhaisultra Perhe Artessa, mutta kätilö oli tietysti juuri eilen sairaana, joten aika siirtyi torstaille. Miten voikin käydä näin, hyvä että edellisenä yönä sain nukutuksi ja sitten aika siirtyy :smiley-angry016 Noh, faktahan on se, ettei se lopputulosta muuta olisiko ultra ollut eilen vai vasta muutaman päivän päästä, mutta kuitenkin. Odottavan aika on pitkä!

Tänään tuli ihan vähän verta pyyhkiessä niin paniikissa soitin neuvolaan. Sanoi et limakalvot on niin herkät raskauden aikana että eilinen tutkimus on voinut aiheuttaa, mut käski seurailla. Äsken kyllä ei tullu enää verta. Kerroin sit ammattini, niin hän kovasti ihmetteli ettei tuon ruskeen vuodon takia eilinen lääkäri kirjottanut saikkua, kun kuitenkin koko ajan liikkeessä, on kyykkyjä, kurotteluja jne. Ja kerroin että olen väsynyt ja kroppa kipee työpäivien jälkeen. Joten hän varas mulle huomiselle ajan lääkärille, kuulemma saikku olis paikallaan tähän rakoon :sleep002 sanoi että todennäköisesti kaikki on hyvin jos eilen ei näkynyt mitään hälyttävää ja sykekin näkyi kuvissa. Ens viikollahan se on se kunnan tarjoama ultra nii näkee jo siellä mitä vauvalle kuuluu

Tänään alkoi ruskea vuoto. Sain siirrettyä maanantain ultran perjantaille, mutta ei pääse aikaisemmin. Ei myöskään yksityisille tähän kaupunkiin. 50km päässä olisi yksi aika neljältä, mutta minun pitäisi olla jo asiakaspalvelutyössä opettamassa klo 17.

Koitin neuvolaankin soittaa, mutta ei vastannut. Ainut vaihtoehto on perua asiakkaat ja naistentautien päivystys, jos suostuvat ottamaan minut sisään, kun sanoi jo aiemmin, että jos menee kesken, niin eivät he sille mitään voi siellä.

Rauhoittavat ainakin tarvitsen, jos perjantaihin asti pitää odottaa.

Muokattu viimeksi:
Tänään alkoi ruskea vuoto. Sain siirrettyä maanantain ultran perjantaille, mutta ei pääse aikaisemmin. Ei myöskään yksityisille tähän kaupunkiin. 50km päässä olisi yksi aika neljältä, mutta minun pitäisi olla jo asiakaspalvelutyössä opettamassa klo 17.

Koitin neuvolaankin soittaa, mutta ei vastannut. Ainut vaihtoehto on perua asiakkaat ja naistentautien päivystys, jos suostuvat ottamaan minut sisään, kun sanoi jo aiemmin, että jos menee kesken, niin eivät he sille mitään voi siellä.

Rauhoittavat ainakin tarvitsen, jos perjantaihin asti pitää odottaa.

Toivottavasti sinullakin olisi kyse vain vanhasta verestä, mulle sanoi että ruskea on yleensä vanhaa verta! Mulla tulee edelleen pyyhkiessä ruskeaa, välillä paljon ja välillä ihan olemattomasti.
Tsemppiä odotteluun, tiiän että on todella raastavaa!

Neuvola teki lähetteen, niin pääsin jo.

Löytyi 5+6 vastaava sikiökaiku, mutta ei näkynyt sykettä. Viikon päästä uudelleen katsomaan, onko kehittynyt, mutta keskenmenolta kuulemma vaikuttaa.

Neuvola teki lähetteen, niin pääsin jo.

Löytyi 5+6 vastaava sikiökaiku, mutta ei näkynyt sykettä. Viikon päästä uudelleen katsomaan, onko kehittynyt, mutta keskenmenolta kuulemma vaikuttaa.

Voi ei, nyt sit piinaviikko edessä. Paljonko sulla olisi raskausviikot, jos ei nyt mietitä tota sikiökaikua? Mulla siis oli samanlainen tilanne ja kaikki oli hyvin; joskin sikiö oli hedelmöittynyt jotenkin mystisesti oletettua myöhemmin. Jos olisin mennyt viikkoa aikaisemmin, niin olisin saadut keskenmeno diagnoosin ihan suotta. Kauheaa edes ajatella moista. Eli toivoa on niin kauan kuin toisin todistetaan! :Heartred

Takaisin