Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihana kuulla, että kaikki oli hyvin! tsemppiä loppuodotukseen!Kävin tänään raskaudenkestonmäärityksessä. Luulin olevani 6+5, mutta olikin 7+5 ja hienosti näkyi syke Näin ollen taidan siirtyä tuonne huhtikuun odottajiin, sillä nyt laskettuaika olisi 25.4.
Terkut varhaisultrasta. Yksityisen lääkäriaseman palvelu oli tylsää, mutta pääasia selvisi: sydän lyö (7+0) ja yksi vauva vain :D . Kuten arvelinkin, hieman aikaistui tämä LA ja olis nyt 1.5.
Olen samoilla linjoilla sun kanssasi. Mä jotenkin ajattelen, että niin kauan kun kaikki menee hyvin, luotan siihen. Jos taas jotain ongelmia ilmenee, niin mielestäni tuolloin on oikeus saada palvelut ihan kuntasektorilta.Täällä taitaa kaikki olla menossa varhaisultraan..
Meijän ajatus (ainakin tällä hetkellä) on ettei mentäis..
Mulla nyt 6+2. Lähinnä oon ajatellu kun oireita on kokoajan ja oon ollu täysin vuodoton ja käytännössä kivutonkin,että eikös tää antas osviittaa et oikeita asioita tapahtuu? Toki näitä ns. Normi repäsykipuja on mut eikös nekin kuulu asiaan.
Mitäs ootte mieltä? Oma mieli muuttuu tämänkin suhteen jatkuvasti!
Pääkaupunkiseudun suosituin (lue edullisin) paikka on varmastikin Perhe-Arte, jossa ultraajana toimii kokenut kätilö. Valinnanvaraa pk-seudulla piisaa kyllä jokaisesta hintaluokasta ja joidenkin työnantajien vakuutukset kattaa myös varhaisraskauden ultran.Enpä saanut kunnan kautta varhaisultraa..
Mille viikolle olette itse varanneet aikaa varhaisultraan ja mihin esim. Pääkaupunkiseudulle? Huomenna alkaa rv 5.
Toivon todella, että kaikki menee tällä kertaa kuten pitääkin.Itsellä tuo varhaisultra tulossa ensi viikolla ja jännittää niiin paljon,edellinen raskaus päättyi kohtukuolemaan.Olisiko kenelläkään kokemusta tuosta Kyllön neuvolasta,jos olisi jotain mukavaa sanottavaa kyseisestä paikasta niin voisi auttaa tähän jännittykseen +olen vasta muuttanut Jyväskylään