Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Mekin varasimme varhaisultraan ajan. Tyhmä kysyy: Laskin lasketun ajan sovelluksella kahdella tavalla. Toisen perinteisesti milloin viimeiset kuukautiset ovat olleet ja toisen hedelmöittymispäivän mukaan. Hedelmöittymispäivän mukaan olisin rv 6+3 ja viimeisistä kuukautisista 5+3.
Kumpi on oikea?
Jos olet varma tuosta hedelmöittymispäivästä, niin se on oikea. :) Neuvolassa kuitenkin tykkäävät laskea sen kuukautiskierron mukaan. Ultrassa se vaihdetaan kokoa vastaavaksi joka tapauksessa, jos heittoa kuukautisista laskettuna on väh. 5 päivää.
Mullakin nyt mitä todennäköisemmin on ultra ensi viikolla. 7+1 pitäisi olla silloin.
Niin kiva kuulla :)Varhaisultrassa oltiin tiistaina, 7+2. Kaikki kunnossa ja hyvä syke näkyi! Kyllä helpotti ja ihana saada jotain kunnon todisteita, kun nuo verikokeet yms ei oo tuntunut niin todellisilta kuin omin silmin nähtävä ultrakuva
Missä maksoi vain 79€?Varhaisultrassa käyty, RV 7+6. Kyllä oli huojentavaa nähdä ja kuulla sydämen lyönnit. Oli 79€ arvoinen! Kätilö esitteli minulle keskenmenoriskistä taulukkoa. Kun tässä vaiheessa ultrassa kaikki ok, on keskenmenoriski enää 1,5%. Nyt np-ultraa odottamaan.
Missä maksoi vain 79€?
Terkkuja ultrastaaaaa!
Meidän pienellä oli kaikki hyvin, joskin on aavistuksen pienempi kuin veikkasimme. Laskettuaika pidettiin nyt kuitenkin samana, koska tarkentuu kuulema paremmin vasta sitten np-ultrassa. Mullahan meni ihan ohi koki homma, kun itkin vaan ja loplta meikitkin oli silmissä. Onneksi miehellä on vahvat käsivarret ja jaksoi kannatella mua.
Vinkki muille: Laittakaa sykemittari päälle jo tunti ennen ultraa, niin saatte hyvän kestävyystreenin sille päivää.
Varhaisultrassa käyty, RV 7+6. Kyllä oli huojentavaa nähdä ja kuulla sydämen lyönnit. Oli 79€ arvoinen! Kätilö esitteli minulle keskenmenoriskistä taulukkoa. Kun tässä vaiheessa ultrassa kaikki ok, on keskenmenoriski enää 1,5%. Nyt np-ultraa odottamaan.