Varhaisultra

Hei! Mekin varasimme varhaisultraan ajan. Tyhmä kysyy: Laskin lasketun ajan sovelluksella kahdella tavalla. Toisen perinteisesti milloin viimeiset kuukautiset ovat olleet ja toisen hedelmöittymispäivän mukaan. Hedelmöittymispäivän mukaan olisin rv 6+3 ja viimeisistä kuukautisista 5+3.

Kumpi on oikea? :nailbiting:
 
Hei! Mekin varasimme varhaisultraan ajan. Tyhmä kysyy: Laskin lasketun ajan sovelluksella kahdella tavalla. Toisen perinteisesti milloin viimeiset kuukautiset ovat olleet ja toisen hedelmöittymispäivän mukaan. Hedelmöittymispäivän mukaan olisin rv 6+3 ja viimeisistä kuukautisista 5+3.

Kumpi on oikea? :nailbiting:

Jos olet varma tuosta hedelmöittymispäivästä, niin se on oikea. :) Neuvolassa kuitenkin tykkäävät laskea sen kuukautiskierron mukaan. Ultrassa se vaihdetaan kokoa vastaavaksi joka tapauksessa, jos heittoa kuukautisista laskettuna on väh. 5 päivää.

Mullakin nyt mitä todennäköisemmin on ultra ensi viikolla. :nailbiting: 7+1 pitäisi olla silloin.
 
Jos olet varma tuosta hedelmöittymispäivästä, niin se on oikea. :) Neuvolassa kuitenkin tykkäävät laskea sen kuukautiskierron mukaan. Ultrassa se vaihdetaan kokoa vastaavaksi joka tapauksessa, jos heittoa kuukautisista laskettuna on väh. 5 päivää.

Mullakin nyt mitä todennäköisemmin on ultra ensi viikolla. :nailbiting: 7+1 pitäisi olla silloin.

Aika mielenkiintoista.. :bored:
Saattaa olla kyllä että hedelmöittymispäivä pitää paikkansa kun silloin oli ovulaatio, mutta silti aika mielenkiintoista että nytten voin olla ”pidemmällä” vaikka kuukautiset ovat olleet aikaisemmin mistä se laskettaisiin, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. :angelic:
 
Mä niin kovin haluisin varhaisultraan, mutta en tiedä onko nyt varaa.
 
Varhaisultrassa oltiin tiistaina, 7+2. Kaikki kunnossa ja hyvä syke näkyi! Kyllä helpotti ja ihana saada jotain kunnon todisteita, kun nuo verikokeet yms ei oo tuntunut niin todellisilta kuin omin silmin nähtävä ultrakuva :love7
 
Varhaisultrassa oltiin tiistaina, 7+2. Kaikki kunnossa ja hyvä syke näkyi! Kyllä helpotti ja ihana saada jotain kunnon todisteita, kun nuo verikokeet yms ei oo tuntunut niin todellisilta kuin omin silmin nähtävä ultrakuva :love7
Niin kiva kuulla :)
 
Varhaisultrassa käyty, RV 7+6. Kyllä oli huojentavaa nähdä ja kuulla sydämen lyönnit. Oli 79€ arvoinen! Kätilö esitteli minulle keskenmenoriskistä taulukkoa. Kun tässä vaiheessa ultrassa kaikki ok, on keskenmenoriski enää 1,5%. Nyt np-ultraa odottamaan. ❤️
 
Varhaisultrassa käyty, RV 7+6. Kyllä oli huojentavaa nähdä ja kuulla sydämen lyönnit. Oli 79€ arvoinen! Kätilö esitteli minulle keskenmenoriskistä taulukkoa. Kun tässä vaiheessa ultrassa kaikki ok, on keskenmenoriski enää 1,5%. Nyt np-ultraa odottamaan. ❤️
Missä maksoi vain 79€?
 
Neuvolan täti halusi varata 9.10 varhaisultran, kun mun edelliset menkat oli 2vko myöhässä ja ihan olemattomat; ei kipuja ja kesti vaan 3pv eikä vuoto ollut runsasta niinkuin yleensä. Haluaa varmistaa onko tullut nyt ovulaatiosta vai jo edellisestä :) veikkaisin että tästä viimesimmästä, kun viikko sitten tuli vasta tuntemuksia
 
Meillä menee lapsettomuuspolille varhaisultra 7.10. Sillon pitäisi olla viikkoja 7-8. En muista edellisten kuukautisten tarkkaa alkamispäivää, joten en ihan tarkkaan tiedä päiviä.
 
Terkkuja ultrastaaaaa!:happy093

Meidän pienellä oli kaikki hyvin, joskin on aavistuksen pienempi kuin veikkasimme. Laskettuaika pidettiin nyt kuitenkin samana, koska tarkentuu kuulema paremmin vasta sitten np-ultrassa. Mullahan meni ihan ohi koki homma, kun itkin vaan ja loplta meikitkin oli silmissä. :biggrin Onneksi miehellä on vahvat käsivarret ja jaksoi kannatella mua. :notworthy

Vinkki muille: Laittakaa sykemittari päälle jo tunti ennen ultraa, niin saatte hyvän kestävyystreenin sille päivää. :laughing001
 
Terkkuja ultrastaaaaa!:happy093

Meidän pienellä oli kaikki hyvin, joskin on aavistuksen pienempi kuin veikkasimme. Laskettuaika pidettiin nyt kuitenkin samana, koska tarkentuu kuulema paremmin vasta sitten np-ultrassa. Mullahan meni ihan ohi koki homma, kun itkin vaan ja loplta meikitkin oli silmissä. :biggrin Onneksi miehellä on vahvat käsivarret ja jaksoi kannatella mua. :notworthy

Vinkki muille: Laittakaa sykemittari päälle jo tunti ennen ultraa, niin saatte hyvän kestävyystreenin sille päivää. :laughing001

Hienoa että kaikki hyvin [emoji3590]
 
:cat:J:cat:
Varhaisultrassa käyty, RV 7+6. Kyllä oli huojentavaa nähdä ja kuulla sydämen lyönnit. Oli 79€ arvoinen! Kätilö esitteli minulle keskenmenoriskistä taulukkoa. Kun tässä vaiheessa ultrassa kaikki ok, on keskenmenoriski enää 1,5%. Nyt np-ultraa odottamaan. ❤️

Heippa,

Millainen kokemus oli Perhe Arte? Meilläkin tämän viikon lopussa sinne varattuna varhaisultra niin kiinnostaa :wink
 
Varhaisultrassa käyty tänään, löytyi viikkoja vastaavan alkio (itseasiassa jopa vähän oletettua isompi), mutta ei sykettä. Toki multa löytyi vielä myooma, joka haittasi vähän ultrausta, mutta kyllä toivo aikalailla menetetty. Eli kkm ilmeisesti kyseessä. Kiireellinen lähete tuli naistentautien polille, siellä selviää tilanne tarkemmin. Näköjään ne pelot osui vaan ihan oikeaan valitettavasti.
 
Takaisin
Top