Varhaisultra

Mä varasin ensi viikolle, kun ei mitään hajua raskauden kestosta :grin Toivottavasti silloin on tarpeeksi viikkoja, nyt pitäisi kyllä olla jo ainakin 5+, kun testi näytti vkl raskaana 3+.
 
Varasin syntymäpäiväksi varhaisultran, pitäisi silloin olla 5+3 tai jotain sinnepäin :) toivottavasti ei ole liian aikaista.

Aavistuksen liian varhain olet tilannut. Suositus on alk. 6+3 (rv 12 saakka), jolloin pystytään todentamaan sikiön sydämenlyönti, sijainti jne. Tolla sun ajankohdalla ei voida oikein vielä varmaksi sanoa mitään. Suosittelen siis lämpimästä malttamaan vielä viikon alkuperäisestä suunnitelmastasi. :rolleyes:
 
Aavistuksen liian varhain olet tilannut. Suositus on alk. 6+3 (rv 12 saakka), jolloin pystytään todentamaan sikiön sydämenlyönti, sijainti jne. Tolla sun ajankohdalla ei voida oikein vielä varmaksi sanoa mitään. Suosittelen siis lämpimästä malttamaan vielä viikon alkuperäisestä suunnitelmastasi. :rolleyes:
Hyvä pointti, ajattelin itsekin niin! Yritän vaihtaa ettei tulee turhaa käyntiä. Menen nyt sitten 4.10. - sain ajan vaihdettua :) 6+3 pitäis silloin olla.
 
Muokattu viimeksi:
Me on ainakin vielä ajateltu että ei mennä varhaisultraan. Varataan se sitten jos jotain erityistä huolta herää. Mulla on ihmeen rauhallinen olo ja mieli, ainakin vielä :)
 
Oon menossa varhaisultraan, sillä niin epätodennäköisesti alkanut raskaus ja haluan heti alkuun nähdä kehittyykö raskaus vai jääkö tuulimunaksi. Ensi viikolle yritän saada ajan
 
Täällä tosiaan lievää tiputteluvuotoa ollut viikonloppuna ja äsken piipahdin tohtorin tykönä. Valtakunnassa ainakin ulkoisesti kaikki hyvin ja lähete TYKSiin alkuaskauden ultraan viikon sisällä. Elämme jänniä aikoja. :whacky011
 
Moi! Siirryn tänne toukokuisten puolelle jännittämään miten meidän raskauden kanssa käy. Odotan siis kolmatta lasta ja aiemmista raskauksista poiketen kävin tänään elämäni ekassa varhaisultrassa. Kuukautisten mukaan LA olisi 30.4. ja tänään pitäisi olla viikkoja 7+6. Ultrassa (Mehiläisessä, on muuten kallis) näkyi viikkoja 6+1 vastaava alkio/sikiö, jonka syke näkyi ja kaikki on ulkoisesti kunnossa. Voi siis olla, että on tapahtunut myöhäinen ovulaatio mikä on lääkärin mukaan yleistä ja normaalia. Pääsen 2 viikon päästä seurantaultraan ilman ultramaksua. Siinä sitten seurataan onko kokoa tullut vai jättäytyykö sikiö edelleen koossa jälkeen.

Raskaus oli ilmeisesti alkanut kaksosraskautena, kun kohdusta löytyi toinen tyhjä pussukka :joyful:
 
Moi! Siirryn tänne toukokuisten puolelle jännittämään miten meidän raskauden kanssa käy. Odotan siis kolmatta lasta ja aiemmista raskauksista poiketen kävin tänään elämäni ekassa varhaisultrassa. Kuukautisten mukaan LA olisi 30.4. ja tänään pitäisi olla viikkoja 7+6. Ultrassa (Mehiläisessä, on muuten kallis) näkyi viikkoja 6+1 vastaava alkio/sikiö, jonka syke näkyi ja kaikki on ulkoisesti kunnossa. Voi siis olla, että on tapahtunut myöhäinen ovulaatio mikä on lääkärin mukaan yleistä ja normaalia. Pääsen 2 viikon päästä seurantaultraan ilman ultramaksua. Siinä sitten seurataan onko kokoa tullut vai jättäytyykö sikiö edelleen koossa jälkeen.

Raskaus oli ilmeisesti alkanut kaksosraskautena, kun kohdusta löytyi toinen tyhjä pussukka :joyful:

Jospa se kaksosraskaus selittäisi vaikka sen toisen nassikan pienemmän koon?! Toivottavasti kaikki menisi nyt hyvin ja maltat jotenkin pysyä pöksyissäsi seuraavat pari viikkoa. Tervetuloa joukkoon! :love7
 
Muokattu viimeksi:
Me varattiin yksityiselle ens viikolle ultra, sillon taitaa olla noin 7+3. Mulle antaa niin paljon mielenrauhaa ja kauhistuttaa ajatus että miltei 3kk kuvittelisi olevansa raskaana ja olisikin vaikka tuulimuna. Ei vaan malttaisi odottaa :smiley-bounce012 toisaalta tiedän jännittävä on sitä seuraavaa ultraa sitten taas ihan yhtälailla :hilarious:
 
Mekin varattiin sittenkin varhaisultraan aika, on ensi viikon keskiviikkona. Jännittää nyt jo onko kaikki hyvin vaikka oireita kyll on paljon :)
 
Mekin varattiin varhaisultra perhe arteen, kiva että monet onkin kehunut sitä paikkaa kovasti. Silloin pitäisi olla rv6+6 eli toivottavasti sydän sykkii sielä ja kaikki olisi hyvin. :Heartred
 
Mulla on varattu varhaisultra lokakuun alkupuolelle, sillon pitäisi olla 7+0 :) Hoitaja tosiaan varoitteli varaamasta liian aikaisin sen, koska jos sykettä ei näy vielä, niin sitten kuitenkin laittavat uudelleen ultraan.
 
Ihana kun rupeaa kuulumaan jo ultrakuulumisia! :happy:
Mulla tosiaan on ultra varattuna 4.10., silloin on 8+1 eli todellakin pitäisi sykkeen jo näkyä. Jäin vaan miettimään tuota, kun viikonloppuna olisi menoa, niin olisiko pitänyt siirtää ultraa pikkuisen aiemmaksi, jos tulisikin huonoja uutisia :confused: Toisaalta uskon kyllä kaiken olevan täysin niinkuin pitää, mutta eihän sitä ikinä tiedä... Auttaisikohan se toisaalta asiaa, vaikka tietäisikin sitten aiemmin :confused005
 
Mä kävin tänään (6+1) omien laskujen mukaan. Siellä se askarteluhelmi köllötteli sydän pompotellen :love017. Piti pikku itkut tirauttaa. Olin ite laskenu oikeen ja neuvola jonku lyhyemmän kierron mukaan. Sain jo np-ultraan ajan ja ens viikolla onki sitten neuvola :happy093
 
Mä kävin tänään (6+1) omien laskujen mukaan. Siellä se askarteluhelmi köllötteli sydän pompotellen :love017. Piti pikku itkut tirauttaa. Olin ite laskenu oikeen ja neuvola jonku lyhyemmän kierron mukaan. Sain jo np-ultraan ajan ja ens viikolla onki sitten neuvola :happy093

[emoji3590]
 
Mä varasin tänään kuitenkin ajan varhaisultraan ensi maanantaille, jolloin 8+2 (omien laskujen mukaan, neuvolan mukaan 8+3). En vaan millään pysty odottamaan tuonne lokakuun lopulle siihen np-ultraan asti.:dead:

Ihana lukea muiden hyviä ultrakuulumisia :) Täällä on kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että saamme maanantaina hyviä uutisia ja että samoin käy teille muillekin :Heartred
 
Takaisin
Top