Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei! Mekin varasimme varhaisultraan ajan. Tyhmä kysyy: Laskin lasketun ajan sovelluksella kahdella tavalla. Toisen perinteisesti milloin viimeiset kuukautiset ovat olleet ja toisen hedelmöittymispäivän mukaan. Hedelmöittymispäivän mukaan olisin rv 6+3 ja viimeisistä kuukautisista 5+3.
Kumpi on oikea?![]()
7+1 pitäisi olla silloin.Jos olet varma tuosta hedelmöittymispäivästä, niin se on oikea. :) Neuvolassa kuitenkin tykkäävät laskea sen kuukautiskierron mukaan. Ultrassa se vaihdetaan kokoa vastaavaksi joka tapauksessa, jos heittoa kuukautisista laskettuna on väh. 5 päivää.
Mullakin nyt mitä todennäköisemmin on ultra ensi viikolla.7+1 pitäisi olla silloin.

Niin kiva kuulla :)Varhaisultrassa oltiin tiistaina, 7+2. Kaikki kunnossa ja hyvä syke näkyi! Kyllä helpotti ja ihana saada jotain kunnon todisteita, kun nuo verikokeet yms ei oo tuntunut niin todellisilta kuin omin silmin nähtävä ultrakuva![]()
Missä maksoi vain 79€?Varhaisultrassa käyty, RV 7+6. Kyllä oli huojentavaa nähdä ja kuulla sydämen lyönnit. Oli 79€ arvoinen! Kätilö esitteli minulle keskenmenoriskistä taulukkoa. Kun tässä vaiheessa ultrassa kaikki ok, on keskenmenoriski enää 1,5%. Nyt np-ultraa odottamaan.![]()
Missä maksoi vain 79€?

Terkkuja ultrastaaaaa!
Meidän pienellä oli kaikki hyvin, joskin on aavistuksen pienempi kuin veikkasimme. Laskettuaika pidettiin nyt kuitenkin samana, koska tarkentuu kuulema paremmin vasta sitten np-ultrassa. Mullahan meni ihan ohi koki homma, kun itkin vaan ja loplta meikitkin oli silmissä.Onneksi miehellä on vahvat käsivarret ja jaksoi kannatella mua.
Vinkki muille: Laittakaa sykemittari päälle jo tunti ennen ultraa, niin saatte hyvän kestävyystreenin sille päivää.![]()
J
Varhaisultrassa käyty, RV 7+6. Kyllä oli huojentavaa nähdä ja kuulla sydämen lyönnit. Oli 79€ arvoinen! Kätilö esitteli minulle keskenmenoriskistä taulukkoa. Kun tässä vaiheessa ultrassa kaikki ok, on keskenmenoriski enää 1,5%. Nyt np-ultraa odottamaan.![]()