Mirumaru, ihanaa että siellä oli kaveri vielä mukana! Mä niin myötäelän mukana sun kokemuksessa,kun itellä oikeastaan sama tilanne.
Oon päivän vaan maannut sängyssä koiran kanssa, ravannut vessassa tarkistuksilla ja korkeintaan jääkaapilla.
Itkua tulee tihrustettua vähän väliä. Puhdasta verta ei ole tänään vielä tullut mutta tummaa ruskeaa ja mukana pieniä hyytymiä, aika kuivan näkösiä.
Onneks mun mies on ollut nyt niin ihana, juuri lähti koirien kanssa lenkille ja käymään mulle kaupasta mitä pyysin.
En varmaan koskaan oo tuntenut oloani näin alakuloiseksi, mikään ei oo saanut tänään hymyilemään.
Tuleeko sulla minkä verran verta? Minulla tänään tullut enemmän, mutta on ihan tummanruskeaa, lähes mustaa. Kipuja ei ole, mutta paineen tunnetta ollut alavatsalla tänään.
Varasin huomiselle yksityiseen ultran, haluan tietää, mikä tilanne tällä hetkellä. Kun ei ole kipuja, eikä runsasta vuotoa, niin en ehkä päivystyspotilaanakaan mene. Sanoivat kyllä, että päivystyshoitajalle saa soittaa koska vaan, jos tilanne muuttuu.