Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ginger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei, nyt sit piinaviikko edessä. Paljonko sulla olisi raskausviikot, jos ei nyt mietitä tota sikiökaikua? Mulla siis oli samanlainen tilanne ja kaikki oli hyvin; joskin sikiö oli hedelmöittynyt jotenkin mystisesti oletettua myöhemmin. Jos olisin mennyt viikkoa aikaisemmin, niin olisin saadut keskenmeno diagnoosin ihan suotta. Kauheaa edes ajatella moista. Eli toivoa on niin kauan kuin toisin todistetaan! :Heartred

Kuukautisista olisi nyt 7+0. Eikä se ihan hirveän paljon myöhemmin ole voinut hedelmöittyä, ellei miehellä ole jotkut megasiittiöt, mitkä ovat säilyneet yli viikon hengissä, koska molemmilla muistikuvat, millon "kuiva kausi" alkoi. :confused1

Muokattu viimeksi:
Huomenna 19:30 on ultra. Sillon 6+4. Tosiaan kaks epäonnistunutta raskautta takana ja tätäki raskautta varjostanu vuodot. Oon täysin varma, että sieltä löytyy tyhjä pussi. Toki olis kiva yllättyä positiivisesti :wacky:

Mulla on huomenna seurantaultra yksityisellä. Pari viikkoa sitten näkyi ultrassa 6+1 vastaava sikiö sykkeellä, kun olis menkkojen mukaan pitänyt olla 7+5. Käyn huomenna tarkistuttaa vähän huokeammalla hinnalla onko kasvua tullut normaalisti vai mikä on tilanne.

_Jännittää!_

Kävin varhaisultrassa viime kuussa jolloin sikiö oli 6+3 ja eilen ultrassa 8+3 tuolla välillä kasvanut normaalisti..(seurataan useammin kun takana ulkonen ja km) .. itseäni jäi mietityttämään kun eilen oli 8+3 ja menkkojen mukaan pitäisi olla 9+2... tuntuu,että onpas iso heitto.. toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa :F

Elikkä kävikin näin että kävin uudestaan ultrassa Äitiyspolilla ja huomattiin että en ollut raskausviikolla 9+2 vaan 7+2,harmittaa hieman mutta kaikki kuitenkin hyvin ja saatiin "möykystä kuva❤ Onko kenellekkään muulle käynyt näin??
1570002434348.jpg

Elikkä kävikin näin että kävin uudestaan ultrassa Äitiyspolilla ja huomattiin että en ollut raskausviikolla 9+2 vaan 7+2,harmittaa hieman mutta kaikki kuitenkin hyvin ja saatiin "möykystä kuva❤ Onko kenellekkään muulle käynyt näin??
View attachment 82626
Mulla todettiin sama varhaisultrassa, mutta viikkoja ei lähdetty muuttamaan ennen niskaturvotusultraa. Lääkäri sanoi, ettei noin pienestä voi tarkkaan sanoa, kun voi olla kasassakin tms. Kertoi myös sen, että naiset voivat ovuloida parikin kertaa kuukaudessa tietämättään ja sen vuoksi kyseiset löydökset ovat melko tavallisia. Itseänihän alkoi tietenkin arveluttaa onko pienen kehitys viivästynyt ja tietää keskenmenoa, mutta niin pitkään pyrin pysymään optimistisena kunnes toisin todistetaan.

Onnea odotukseen! Kyllä me täältä perästä kovasti tullaan - tiedä vaikka kiilataan sit nt-ultrassa takaisin eturivin paikoille. :Heartred

Olen pahoillani. :sad001 Voimia ja lämmin halaus sinulle :Heartred

Kiitos. Pahin suru helpotti jo siinä kun haki lapset hoidosta ja käsitti miten onnekas on, kun on jo kaksi tervettä lasta. Ei tää silti helppoa ole ja moneen kertaan on tullut itkettyä. Onneksi esimies tietää tilanteen ja saan olla hyvällä omatunnolla huomisen sairauslomalla.

Oon miettiny jos kävisin sittenkin keskiviikkona siellä kunnallisen tarjoamassa varhaisultrassa, jos tämä ruskea ei lopu tiistaihin mennessä. Ihan oman mielenrauhan takia, ja jos kaikki ok, niin sit jos sais vaikka parin viikon päähän jo seuraavan. Toihan se edellinen ultra mielenrauhan jopa yhdeksi illaksi :happy3

Vihdoin mekin päästiin katsomaan pikkuista varhaisultraan ja siellä se pieni sydän sykki kiivaasti :love7 Olo on niin onnellinen, ettei sanat riitä. Lisäksi raskaus oli jopa kolme päivää pidemmällä siihen verrattuna mitä itse olin laskenut, joten ihan kiva ylläri sekin! Nyt jos vihdoin uskaltais soittaa neuvolaan.

Oon miettiny jos kävisin sittenkin keskiviikkona siellä kunnallisen tarjoamassa varhaisultrassa, jos tämä ruskea ei lopu tiistaihin mennessä. Ihan oman mielenrauhan takia, ja jos kaikki ok, niin sit jos sais vaikka parin viikon päähän jo seuraavan. Toihan se edellinen ultra mielenrauhan jopa yhdeksi illaksi :happy3

Mene ihmeessä ja hyödynnä tollainen tarjous. Kyllä se kummasti mieltä vaan rauhottaa, kun näkee ja kuulee kaiken olevan hyvin! :thumleft

Täälläkin käyty äsken ultrassa. Viikkoja olikin vasta 6+5, mutta mulla olikin vähä sellanen kutina. La olis nyt sitten 25.5 mutta muutan sen tonne vasta nt-ultran jälkeen kun on vähän parempi ultraaja. Ainoa mikä vähän huolettaa gyne löysi vasemmalta puolelta munarakkulan. Sanoi että niitä joudutaan välillä raskauden aikana leikkaamaan, mutta jos pysyy samankokoisena ei mitään yarvitse tehdä.

Nyt on käyty uudelleen yksityisellä varhaisultrassa, kun viime viikolla ei näkynyt kuin ruskuaispussi ja alkio. Kätilö sanoi, että alkio rv 5+3-4. Tänään kävin uudelleen ja ei näkynyt mitään muuta kuin ruskuaispussi ja keskenmeno. Sain lähetteen klinikalle ja siellä lääkäri ultrasi ja sanoi, että ei voi suoriltaan sanoa, että olisi tuulimuna tai keskenmeno, koska kk-kierto epäsäännöllinen. Hän laski, että olisin rv 4+ jotain. Näkyykö sillon ultrassa muuta kuin ruskuaispussi?

Jos olette käyneet varhaisultrassa, olisi kiva nähdä teidän ultrakuvia, ja mitkä viikot kyseessä.

Kahtena viikkona tullut kerran viikossa pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa. Kipuja ei ole, muutoin kuin välillä menkkajomotusta..

Takaisin