Varhaisultra

Pitkästä aikaa tänne kuulumisia.
Kaksi viimeistä viikkoa on ollut vuoristorataa. Sain hcg lähetteitä pari, ja kävin labrassa. Omakantaan päivitetty, että hcg hyvin nousussa. Kätilö sanoi aikaisemmin polilla, että mikäli arvo nousussa tuplasti on raskaus todennäköinen.
Viime viikko oli raskas. Kävin polilla alkuraskauden ultrassa, sillä viimeksi alkiota ei näkynyt. Eikä näkynyt tälläkään kertaa ja raskaus todettiin tuulimunaksi. Lääkäri mainitsi, että ei hcg arvokaan ollut noussut toivotuin määrin. Tietoihini oli kirjattu jonkun toisen ihmisen arvot. Eli turhaan herättelin toiveita.
Sain heti lääkkeellisen tyhjennyksen lääkkeet.

Toivottavasti teillä muilla pysyy matkassa. :Heartbigred

Voimia :Heartred ihan kauheaa tuollainen töppäily, että kirjataan vääriä tuloksia.
 
Mulle terveydenhoitaja ihan erikseen sanoi että sikiöseulan vastauksia ei tule sinne Kantaan näkyviin mulle etukäteen vaan vasta sen nt-ultran jälkeen saadaan kirje kotiin niistä vastauksista. Ihan juuri siksi ettei niitä sitten kotona tulkita omin päin. Perusverenkuvan ym vastaukset saan kyllä nähdä heti kun terkka vaan kuittaa ne labroista. Ihan fiksua näin.

Ehkä mullekin sanottiin, mutta mennyt vaan ohi siinä informaatiotulvassa:happy:

Tosiaan oikeastaan parempi näin, kun en kumminkaan niistä arvoista olisi mitään ymmärtänyt.
 
Voimia Barbamama ja Mirkku :Heartred
Toivottavasti molemmilla pian käy paremmin!
 
Olen pahoillani kaikkien puolesta, jotka ovat saaneet huonoja uutisia. Tuntuu aina niin pahalta, kun asiat eivät mene toivotulla tavalla.
 
Täällä käyty tarkastuksessa, kuten jo salaisella puolella juttelin. Varhaisultran mukaan olisi ollut 10+4, omien laskujen mukaan 11+3 ja nyt terveydenhoitajan katsomana vastasi 11+5 :wideyed: Sykkeet 160-170 ja kaikki näytti olevan hyvin. Sain kehotuksen soittaa ensi viikolle ntultran, sillä aiemmin tullut aika menee hänen mukaansa sitten näiden viikkojen kanssa yli seularajoista. Hauska sinänsä, kun varhaisultrasta asti on ollut olo, etteivät siellä arvioidut viikot voi pitää paikkaansa. Eipä pitänyt :rolleyes:
 
Täällä oli varhaisultra numero kaks. Kahen viikon takasesta oli kasvanu niinku piti, sydän sykki ja vähä pikkunen liikuskeliki siellä. Jossain kohdunsuun tienoilla näky sormenpään kokonen veriläntti ja se varmaan vuotaa jossain vaiheessa pois, niin ei saa kuulema säikähtää. Kaikki oli kuitenki just niinku pitää. Nyt alkaa olla jo toiveet aika korkealla tämän raskauden jatkumisesta.
 
Kirjoitan tänne koska olen ainoastaan tänne kirjoittanut.Minulle ikävä kyllä tuli keskenmeno rv.9.Edellisenä iltana hyvin pieni tilkka ruskeaa vuotoa ja vasta seuraavana alkuiltana kipuja jotka yltyivät ja yltyivät ja vuotoa hieman enempi mutta ei paljon,sen jälkeen pöntölle ja se oli siinä,tästä on nyt siis 2vkoa.En lannistu enkä luovuta❤
 
Olen tosi pahoillani keskenmenosta. On sydäntäsärkevää menettää pikkuisensa. Hyvä, että pysyt toiveikkaana :).
 
Itseäni jännittää tuo nt-ultra se on ensiviikon torstaina :/ oon kahdesti käyny alkuraskauden ultrassa ja molemmilla kerroilla ollut kaikki hyvin,mutta tänään alko kuukautismaiset jomotukset selkään ja mshaan sitten soitin neuvolaan sieltä kehotettiin lepäämään ja jos kipu yltyy niin tarkistukselle lääkäriin nyt siis 11+1 ja totesi ettei tässä vaiheessa mitään voi tehdä.. noh sillon edellisessä ultrassa rv 7 sanottiin olevan 10% mahdollisuus keskenmenoon.
 
Itseäni jännittää tuo nt-ultra se on ensiviikon torstaina :/ oon kahdesti käyny alkuraskauden ultrassa ja molemmilla kerroilla ollut kaikki hyvin,mutta tänään alko kuukautismaiset jomotukset selkään ja mshaan sitten soitin neuvolaan sieltä kehotettiin lepäämään ja jos kipu yltyy niin tarkistukselle lääkäriin nyt siis 11+1 ja totesi ettei tässä vaiheessa mitään voi tehdä.. noh sillon edellisessä ultrassa rv 7 sanottiin olevan 10% mahdollisuus keskenmenoon.

Mulla oli just siinä 10-11 viikolla aika koviakin alaselkäkipuja (normaalisti ei siis ikinä selkä vaivaa) ja olin jo ihan varma et jaahas, tässä se varmaan oli.. kaikki oli kuitenkin hyvin nt-ultrassa eikä ultraava kätilö osannut sanoa muuta kun että jomotukset on tosi yleisiä ja normaaleja. Ymmärrän silti ihan täysin sun jännityksen, mutta pitää muistaa että suuremmalla todennäköisyydellä kaikki on kuitenkin hyvin. Tsemppiä!
 
Itseäni jännittää tuo nt-ultra se on ensiviikon torstaina :/ oon kahdesti käyny alkuraskauden ultrassa ja molemmilla kerroilla ollut kaikki hyvin,mutta tänään alko kuukautismaiset jomotukset selkään ja mshaan sitten soitin neuvolaan sieltä kehotettiin lepäämään ja jos kipu yltyy niin tarkistukselle lääkäriin nyt siis 11+1 ja totesi ettei tässä vaiheessa mitään voi tehdä.. noh sillon edellisessä ultrassa rv 7 sanottiin olevan 10% mahdollisuus keskenmenoon.
Mulla tuli jo 8 vk:lla todella kovia kipuja vatsaan, jotka sitten levis toiseen kylkeen ja selän puolelle. Sillon olin myös ihan varma, että meni kesken. Kävin ultrassa, mutta kaikki oli hyvin ja kivuille ei löytyny mitään varsinaista syytä. Sillon kehotettiin vaan lepäämään. Kipuja on sen jälkeen tullu ja menny vaihtelevasti, mutta oletan niiden kuuluvan asiaan :)
 
Mulla tuli jo 8 vk:lla todella kovia kipuja vatsaan, jotka sitten levis toiseen kylkeen ja selän puolelle. Sillon olin myös ihan varma, että meni kesken. Kävin ultrassa, mutta kaikki oli hyvin ja kivuille ei löytyny mitään varsinaista syytä. Sillon kehotettiin vaan lepäämään. Kipuja on sen jälkeen tullu ja menny vaihtelevasti, mutta oletan niiden kuuluvan asiaan :)
Muakin kehotettiin lepäämään menin töihin,kun en ihan kauheesti voi olla pois,mutta otin tosi rauhallisesti :)
 
Eilen vaihtui rv 11+0 ja käytiin varhaisultrassa yksityisellä, koska koin tarvitsevani tiedon että kaikki hyvin ja ensimmäiseen kunnalliseen ultraan vielä pari viikkoa.
No ei ollu ei. :sorry: Vastasi kokoa rv9 ja sykettä ei löytynyt, keskeytynyt keskenmeno. Vasta maanantaina voin soittaa neuvolaan jossa toivottavasti auttavat eteenpäin miten saadaan nyt kohtu tyhjäksi :sad010 Koska mitään en muista mitä ultrassa neuvottiin tekemään.
Onhan tää ihan perseestä, varsinkin kun mitään oireita tämän suhteen ei ollut ja neuvolassakin vain onniteltiin ja puhuttiin tulevaisuuesta vauvan kans :smiley-angry017
 
Eilen vaihtui rv 11+0 ja käytiin varhaisultrassa yksityisellä, koska koin tarvitsevani tiedon että kaikki hyvin ja ensimmäiseen kunnalliseen ultraan vielä pari viikkoa.
No ei ollu ei. :sorry: Vastasi kokoa rv9 ja sykettä ei löytynyt, keskeytynyt keskenmeno. Vasta maanantaina voin soittaa neuvolaan jossa toivottavasti auttavat eteenpäin miten saadaan nyt kohtu tyhjäksi :sad010 Koska mitään en muista mitä ultrassa neuvottiin tekemään.
Onhan tää ihan perseestä, varsinkin kun mitään oireita tämän suhteen ei ollut ja neuvolassakin vain onniteltiin ja puhuttiin tulevaisuuesta vauvan kans :smiley-angry017

Voi ei, oon niin pahoillani. Kovasti voimia jatkoon :Heartred
 
Eilen vaihtui rv 11+0 ja käytiin varhaisultrassa yksityisellä, koska koin tarvitsevani tiedon että kaikki hyvin ja ensimmäiseen kunnalliseen ultraan vielä pari viikkoa.
No ei ollu ei. :sorry: Vastasi kokoa rv9 ja sykettä ei löytynyt, keskeytynyt keskenmeno. Vasta maanantaina voin soittaa neuvolaan jossa toivottavasti auttavat eteenpäin miten saadaan nyt kohtu tyhjäksi :sad010 Koska mitään en muista mitä ultrassa neuvottiin tekemään.
Onhan tää ihan perseestä, varsinkin kun mitään oireita tämän suhteen ei ollut ja neuvolassakin vain onniteltiin ja puhuttiin tulevaisuuesta vauvan kans :smiley-angry017

Eikä, pahoittelut ja voimia tulevaan:Heartred
 
Tosi ikävää että kävi näin, kovasti voimia tulevaan ja parempaa jatkoon :Heartred
 
Kiitos, olette te vaan ihania. :Heartred
Toivottavasti kaikilla teillä menee raskaus ongelmitta ja pääsette sitten toukokuussa viettämään aikaa uuden perheenjäsenen kanssa.
Nyt ei auta kuin päivä kerrallaan ja elämää tämä vain on, ehkä meidän aika vain ei ollu vielä ja se tulee toivottavasti joskus myöhäisemmässä vaiheessa!
 
Takaisin
Top