Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laitetaas omatkin kuulumiset tällekin puolelle:
Viime torstaina alkoi pyyhkiessä jäädä verta paperiin. Perjantain lääkärireissulla määrättiin ab virtsatieinfektioon ja käskettiin odotella vuodon kanssa viikko nt -ultraan. Näin samalla sikiöseulan verikokeiden tulokset, joiden perusteella tein jo itselleni keskenmeno diagnoosin. Perjantai -ilta meni voimia kerätessä ja lauantaina soitin TYKSiin vaatien pääsyä sisään. Gynen päivystyksessä pari tuntia myöhemmin todettiin keskeytynyt keskenmeno.
Nyt on lääkkeellinen tyhjennys tehty ja katsellaan menikö kerrasta maaliin. Kiitos kaikille hirmuisesti yhteisestä alkutaipaleesta, olette olleet ajoittain korvaamaton tuki.
Onnellista odotusta kaikille ja pienille huimasti tarrasukkia matkaan mukaan! Perästä toivottavasti tullaan taas....
Mä en haluaisi niitä tänne laittaa, sillä toivon teille kaikille vilpittömästi onnellista odotusta ilman paniikkia ja stressiä.Voi ei, kaikkea hyvää teille. Saako kysyä, että millaiset nuo sikiöseulan tulokset oli kun niistä keskenmenon jo itse päättelit ?
Tätä samaa mietin..Voi ei, kaikkea hyvää teille. Saako kysyä, että millaiset nuo sikiöseulan tulokset oli kun niistä keskenmenon jo itse päättelit ?
Tätä samaa mietin..
Onko teillä näkynyt ne sikiöseulonnan tulokset omakannassa? Mulla ei ole tullut sinne lainkaan, vaikka näytteenotosta aikaa jo reippaasti. No toistaalta ehkä parempi niin, etten ala niitä enää tässä spekuloimaan muun stressaamisen ohessa.
Mulla näkyi omakannassa pari päivää näytteenoton jälkeen. En tosin osaa niitä tulkita ... Papp-a oli noin 1350 ja se hcg n. 70. Otettu RV 10+4.
Kun hoitohenkilökunta tekee lähetteen, he valitsevat tuleeko vastaus näkymään heti vai ei. Yleensä vastaus piilotetaan, mikäli vastaus vaatii lausuntoa tai vaikka vastaanottoaikaa tulosten läpikäyntiin -eli vaikka juurikin näissä seuloissa tai syöpätutkimukissa jne. Älä ole siis huolissasi, vastausten näkyminen ei ole milläänlailla yhteydessä itse vastauksiin.Jännä että mulla ei näy mitään noiden verikokeiden tuloksia, vaikka tosiaan otettu jo melkein 2 viikkoa sitten. Toivottavasti on vaan eroa kirjauskäytännöissä, ettei tarkoita sitä, että tulokset olisivat sellaiset, ettei niitä haluta etukäteen laittaa näkyville. Toisaalta en kyllä osaisi niitä tulkita, vaikka ne olisikin kirjattuna.
Mulla näkyi omakannassa pari päivää näytteenoton jälkeen. En tosin osaa niitä tulkita ... Papp-a oli noin 1350 ja se hcg n. 70. Otettu RV 10+4.
Kun hoitohenkilökunta tekee lähetteen, he valitsevat tuleeko vastaus näkymään heti vai ei. Yleensä vastaus piilotetaan, mikäli vastaus vaatii lausuntoa tai vaikka vastaanottoaikaa tulosten läpikäyntiin -eli vaikka juurikin näissä seuloissa tai syöpätutkimukissa jne. Älä ole siis huolissasi, vastausten näkyminen ei ole milläänlailla yhteydessä itse vastauksiin.
Voi ei! Kovasti voimiaPitkästä aikaa tänne kuulumisia.
Kaksi viimeistä viikkoa on ollut vuoristorataa. Sain hcg lähetteitä pari, ja kävin labrassa. Omakantaan päivitetty, että hcg hyvin nousussa. Kätilö sanoi aikaisemmin polilla, että mikäli arvo nousussa tuplasti on raskaus todennäköinen.
Viime viikko oli raskas. Kävin polilla alkuraskauden ultrassa, sillä viimeksi alkiota ei näkynyt. Eikä näkynyt tälläkään kertaa ja raskaus todettiin tuulimunaksi. Lääkäri mainitsi, että ei hcg arvokaan ollut noussut toivotuin määrin. Tietoihini oli kirjattu jonkun toisen ihmisen arvot. Eli turhaan herättelin toiveita.
Sain heti lääkkeellisen tyhjennyksen lääkkeet.
Toivottavasti teillä muilla pysyy matkassa.
Kun hoitohenkilökunta tekee lähetteen, he valitsevat tuleeko vastaus näkymään heti vai ei. Yleensä vastaus piilotetaan, mikäli vastaus vaatii lausuntoa tai vaikka vastaanottoaikaa tulosten läpikäyntiin -eli vaikka juurikin näissä seuloissa tai syöpätutkimukissa jne. Älä ole siis huolissasi, vastausten näkyminen ei ole milläänlailla yhteydessä itse vastauksiin.