Varhaisultra

Voi olen pahoillani tiinaO _o ja Koirankorva! Voimia! :Heartred
ja Mirkku2020 tsemppiä, tilanteeksi kuulostaa hermoja raastavalta, toivotaan, että kaikki on kuitenkin hyvin lopulta :sad001
 
Pahoittelut tiinao_O ja Koirakorva :Heartred

Mirkku2020 toivotaan, että kyseessä olisi vain myöhemmin alkanut raskaus. Jaksamista hankalaan tilanteeseen! :Heartred

Ja onnea kaikille niille, jotka ovat saaneet hyviä uutisia:love017
 
Voimia Tiinao_O ja Koirankorva :Heartred

Mirkku2020 milloin oot tehnyt positiivisen raskaustestin, onko mahdollista että oliskin vasta 4+ ? Toivottavasti kaikki olisikin hyvin :Heartred
 
Kyllä on ollut ihan kamala päivä. Vuoto muuttui viimeyönä veriseksi :sad001 välillä tulee ruskeeta ja välillä verta. Aamuyöllä soitin päivystykseen ja vastaus oli : "se tulee kesken jos on tullakseen, ei me sille voida mitään tehdä, eli ei kannata tulla".
No soitin sit oman kunnan terkan päivystykseen niin ihana vastaanottotyttö heti otti asian hoitaakseen, kävi konsultoimassa lääkäriä ja varasi minulle ajan. Sanoi että kyllä pitää tulla ultraan, eihän tuossa psyykekään kestä montaa päivää kun huolehtii. Ihan oli oikeessa, nukuin viimeyönä ehkä 2,5 tuntia.
Kello 14 on siis mulla lääkäriin aika, ja olen oikeastaan nyt aika sata varma että toivo on menetetty, mut tuleepahan käytyä niin loppuu jossittelu.
Kyllä tämä on rankkaa :smiley-angry017
 
Kyllä on ollut ihan kamala päivä. Vuoto muuttui viimeyönä veriseksi :sad001 välillä tulee ruskeeta ja välillä verta. Aamuyöllä soitin päivystykseen ja vastaus oli : "se tulee kesken jos on tullakseen, ei me sille voida mitään tehdä, eli ei kannata tulla".
No soitin sit oman kunnan terkan päivystykseen niin ihana vastaanottotyttö heti otti asian hoitaakseen, kävi konsultoimassa lääkäriä ja varasi minulle ajan. Sanoi että kyllä pitää tulla ultraan, eihän tuossa psyykekään kestä montaa päivää kun huolehtii. Ihan oli oikeessa, nukuin viimeyönä ehkä 2,5 tuntia.
Kello 14 on siis mulla lääkäriin aika, ja olen oikeastaan nyt aika sata varma että toivo on menetetty, mut tuleepahan käytyä niin loppuu jossittelu.
Kyllä tämä on rankkaa :smiley-angry017


Voi että. Tsemppiä ! Toivotaan , että löytyisi joku muu syy vuodolle kuin keskenmeno. Millä raskausviikolla olet ?
 
7+0 eli tuntuu olevan just aika yleinen viikko että menee kesken. Fiilis tästä on kyllä niin vahva ja yleensä mun intuitio on oikeassa asioissa, jos fiilis on todella vahva. Toivottavasti tällä kertaa ei olisi niin. Noh kohtahan se kuullaan. Ihan on hävettänyt olla töissä kun itkettää koko ajan, naama punaisena yritän pinnistellä että ei tulisi ihan valtoimenaan tämä itku. Nää jomotukset ku ei enteile hyvää.
 
Voimia Tiinao_O ja Koirankorva :Heartred

Mirkku2020 milloin oot tehnyt positiivisen raskaustestin, onko mahdollista että oliskin vasta 4+ ? Toivottavasti kaikki olisikin hyvin :Heartred

Nyt vaan sitten odotellaan labratuloksia onko hcg lähtenyt nousuun ja ensi viikolla ultra. Jos olen nyt rv 5 niin olen plussannut rv 2+5- rv 3.

Toivotaan että tulisi iloisia uutisia mutta epäilen.. :arghh:
 
7+0 eli tuntuu olevan just aika yleinen viikko että menee kesken. Fiilis tästä on kyllä niin vahva ja yleensä mun intuitio on oikeassa asioissa, jos fiilis on todella vahva. Toivottavasti tällä kertaa ei olisi niin. Noh kohtahan se kuullaan. Ihan on hävettänyt olla töissä kun itkettää koko ajan, naama punaisena yritän pinnistellä että ei tulisi ihan valtoimenaan tämä itku. Nää jomotukset ku ei enteile hyvää.


Toivottavasti kaikki olisi hyvin. :Heartpink
Milloin pääset ultraan?
 
Äsken tulin kotiin ultrasta. Sikiö oli kyllä kasvanut 7mm viikossa ja edelleen syke näkyi, mutta lääkäri sanoi vain uhkaava keskenmeno, ja määräsi saikulle. Perjantaina kontrolliaika heti aamusta. Lääkäri oli venäläinen, joten vähä hoono soomi, en meinannut kaikkea ymmärtää ja oli vähäsanainen. Itkee vollotan vaikka nyt on 50/50 mahikset että raskaus jatkuis normaalisti, mut silti tuo uhkaava keskenmeno kuulostaa niin pahalle mun korvaan,varsinkin ku nää alaselkäjomotukset lisääntyy ja menkkatuntemukset. Tosin mies epäili että voi olla psyykkistäkin että kuvittelen oireita.
Nyt vaan lepään sängyssä ja sohvalla, ja toivon parasta!
 
Äsken tulin kotiin ultrasta. Sikiö oli kyllä kasvanut 7mm viikossa ja edelleen syke näkyi, mutta lääkäri sanoi vain uhkaava keskenmeno, ja määräsi saikulle. Perjantaina kontrolliaika heti aamusta. Lääkäri oli venäläinen, joten vähä hoono soomi, en meinannut kaikkea ymmärtää ja oli vähäsanainen. Itkee vollotan vaikka nyt on 50/50 mahikset että raskaus jatkuis normaalisti, mut silti tuo uhkaava keskenmeno kuulostaa niin pahalle mun korvaan,varsinkin ku nää alaselkäjomotukset lisääntyy ja menkkatuntemukset. Tosin mies epäili että voi olla psyykkistäkin että kuvittelen oireita.
Nyt vaan lepään sängyssä ja sohvalla, ja toivon parasta!

Kaikki sormet ja varpaat ristissä toivon että kaikki menee parhain päin ja samoin Mirkku2030lla! Onneksi toivo ei ole menetetty! Tsemppiä!
 
Äsken tulin kotiin ultrasta. Sikiö oli kyllä kasvanut 7mm viikossa ja edelleen syke näkyi, mutta lääkäri sanoi vain uhkaava keskenmeno, ja määräsi saikulle. Perjantaina kontrolliaika heti aamusta. Lääkäri oli venäläinen, joten vähä hoono soomi, en meinannut kaikkea ymmärtää ja oli vähäsanainen. Itkee vollotan vaikka nyt on 50/50 mahikset että raskaus jatkuis normaalisti, mut silti tuo uhkaava keskenmeno kuulostaa niin pahalle mun korvaan,varsinkin ku nää alaselkäjomotukset lisääntyy ja menkkatuntemukset. Tosin mies epäili että voi olla psyykkistäkin että kuvittelen oireita.
Nyt vaan lepään sängyssä ja sohvalla, ja toivon parasta!

Täällä myös varpaat ja sormet ristissä toivotaan, että kaikki menisi hyvin. Tosiaan toivo ei vielä ole menetetty, vielä on hyvät mahdollisuudet, että raskaus jatkuu ihan normaalisti :)
 
Se oli sitten siinä. Nyt tuli verta ja hyytymiä. Pieni osa minusta toivoi, että huomenna ultrassa näkyisi syke.
 
Äsken tulin kotiin ultrasta. Sikiö oli kyllä kasvanut 7mm viikossa ja edelleen syke näkyi, mutta lääkäri sanoi vain uhkaava keskenmeno, ja määräsi saikulle. Perjantaina kontrolliaika heti aamusta. Lääkäri oli venäläinen, joten vähä hoono soomi, en meinannut kaikkea ymmärtää ja oli vähäsanainen. Itkee vollotan vaikka nyt on 50/50 mahikset että raskaus jatkuis normaalisti, mut silti tuo uhkaava keskenmeno kuulostaa niin pahalle mun korvaan,varsinkin ku nää alaselkäjomotukset lisääntyy ja menkkatuntemukset. Tosin mies epäili että voi olla psyykkistäkin että kuvittelen oireita.
Nyt vaan lepään sängyssä ja sohvalla, ja toivon parasta!
Äläkä vaan unohda suklaata!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Se oli sitten siinä. Nyt tuli verta ja hyytymiä. Pieni osa minusta toivoi, että huomenna ultrassa näkyisi syke.
Ääh! Mä en kestä enää näitä uutisia. :sad010Mirumaru, onneksi pääset huomenna ultraan ja saat varmistuksen tolle kauhealle epätietoisuudelle. En voi kun voimia toivottaa! :Heartred
 
Hurjasti täällä on nyt huonoja uutisia Noi verenvuodot on ihan kauheita kokemuksia, esikoista kun odotin niin verta vuosi milloin mistähän syystä ja aina sai olla sydän syrjällään.

Omat uutiset onkin sitten jo vähän positiivisemmat. En millään jaksanut enää odottaa niin kävin eilen ultrassa. Yksi elävä sikiö viikolla 8+4 näkyi Viikot vastaavat enemmän neuvolan laskuja (8+5) kuin omiani (8+1), mutta päivä sinne tai tänne. Jos vielä kolmen viikon päästä kaikki on hyvin niin vaihdan/tarkennan laskettua aikaa.

Seuraavaksi saakin sitten stressata seuloja...
 
Onpa monella nyt ikäviä uutisia. Itse odotan malttamattomana kunnallista np-ultraa, joka edessä kahden viikon päästä. Ainakin rv 7+6 kaikki oli ultrassa hyvin.
 
Voimia ja iso tsemppihali kaikille huonoja uutisia saaneille!:Heartbigred

Meillä oli varhaisultra 7+2 ja siellä näkyi viikkoja vastaava pikku möykky ja sydän jumputti menemään. Nyt menossa 8+5 ja vähän jo rupeaa ultran jälkeinen helpotus olemaan poissa, tässä onkin sitten ikuisuus seuraavaan ultraan!:confused:
 
Siellä näkyi syke! :sad015 5+5 vastasi tällä hetkellä, hidas pulputus, kuulemma juuri sellainen, kun kuuluukin niillä viikoilla.

Verta kuulemma kohdussa on paljon, sekä juoksevaa että hyytymiä. Että tulee kuulemma vielä uloskin.

Sanoi, että kun vuotoa on nyt, niin pitää varautua siihen, että voi mennä kesken, mutta jos tilanne pysyy samanlaisena, eli vuoto ei hirveästi pahene eikä tule kipuja, niin ensi viikon perjantaina kontrolli ja sitten nähdään taas, mikä tilanne.

Ps. En muuten enää koskaan laske viikkoja. Jos raskaus on nyt kerran 5+5, alkio on kolme viikkoa vanha ja siitä on jo kolme viikkoa, kun tein testin!
Vai onkohan se vaan huonosti kehittynyt ja siksi ei vastaa viikkoja ja menee kesken...
 
Muokattu viimeksi:
Mirumaru, ihanaa että siellä oli kaveri vielä mukana! Mä niin myötäelän mukana sun kokemuksessa,kun itellä oikeastaan sama tilanne.
Oon päivän vaan maannut sängyssä koiran kanssa, ravannut vessassa tarkistuksilla ja korkeintaan jääkaapilla.
Itkua tulee tihrustettua vähän väliä. Puhdasta verta ei ole tänään vielä tullut mutta tummaa ruskeaa ja mukana pieniä hyytymiä, aika kuivan näkösiä.
Onneks mun mies on ollut nyt niin ihana, juuri lähti koirien kanssa lenkille ja käymään mulle kaupasta mitä pyysin.
En varmaan koskaan oo tuntenut oloani näin alakuloiseksi, mikään ei oo saanut tänään hymyilemään.
 
Takaisin
Top