VarhaisUltra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kaikille iloisia uutisia ultrissa saaneille. Vihdoin itsellä huomenna ensimmäinen neuvola jossa samalla ultrataan :)

Täällä meilllä ultrataan neuvolassa kahdella-kolmella ensimmäisellä neuvolakäynnissä + seulontaultra ja rakenneultra jotka ovat sairaalalla.

Niin ja myös lääkäri ultraa kaksi kertaa neuvolassa. Eli ultria riittää :)

Täällä yksi jännittäjä... Varhaisultra olisi 2.5. Kovasti pelottaa ja en ole uskaltanut vielä neuvolaa varata. Joulukuussa todettiin keskeytynyt km. :(

Varasin uuden varhaisultran huomiselle. Pelkään pahinta. Tulin viikko sitten uudelleen kipeäksi, influenssan jälkitautiin, ja oireet jotka oli alunperinkin vähäisiä alkoi hiipua. Ennen kuvotti iltapäivästä iltaan, päätä särki iltaisin, öisin ja päivälläkin oli koko ajan nälkä, oli tosi vaikeat ilmavaivat sekä valvoin yöllä monta tuntia, niin nyt nuo kaikki oireet on poissa. Nännit on kylläkin arat sekä koko ajan kipeenä oleminen tuntuisi olevan raskausoire mutta muuten tuntuu oireet hiipuneen. Kaksi viikkoa sitten varhaisultrassa kaikki oli hyvin. Pelottaa huominen, vaikea ollut viikonlopusta lähtien keskittyä mihinkään, päässä vain hakkaa ajatus, että sikiö on kuollut kohtuun ja näin tässä pitikin käydä, tätä lasta ei oltu tarkoitettu meille... :'(

Rv 9+0

Browneyedgirl, älä vajoa epätoivoon. Oireethan voivat vaihdella pitkin raskautta ja joillain onnekkailla (?!) voi olla hyvinkin oireeton raskaus. Koita jaksaa! Paljon tsemppiä.

Kiitos paljon Indie ja titem! Olen vaipunut jo epätoivoon, sitä on ollut mahdotonta välttää. :'( Onneksi sain ultran jo huomiselle aamulle, ei tarvitse enää kauaa kantaa tällaista huolentaakkaa, mikä meinaa hukuttaa allensa. Toivottavasti huoleni on turha ja intuitioni väärässä. Sitä todellakin toivon.

Tsemppiä Browneyedgirl! Eiköhän siellä kaikki ole hyvin, toivotaan niin. Mun piti tänään kans aikaistaa varhaisultraa 6+1 päiväksi, kun alunperin oli 7+1. Toivottavasti jo jotain näkyisi.

Miksi koivumetsä siirsit? Myöhempi ois ollu varmaa parempi. Mulla kävi, että nla täti varas liia aikasin ultran eikä sykettä vielä näkynyt 5+6.

Niin se varmasti olisi. Oon niin malttamaton näkemään mitä siellä on, vaikka onkin riski ettei sykettä näy ja sit uudestaan kuitenkin. Ei ollut tuolla välillä vapaita aikoja, eli vaan 6+1 tai 7+1. Ja sit toki siitä eteenpäin.
Muok. Yön yli nukuttuani siirsin ultran takaisin vanhalle päivälle 7+1. Olisi sitten varmemmin jotain nähtävää.

Muokattu viimeksi:
Takaisin