Onnea kaikille iloisia uutisia ultrissa saaneille. Vihdoin itsellä huomenna ensimmäinen neuvola jossa samalla ultrataan :)
Täällä meilllä ultrataan neuvolassa kahdella-kolmella ensimmäisellä neuvolakäynnissä + seulontaultra ja rakenneultra jotka ovat sairaalalla.
Niin ja myös lääkäri ultraa kaksi kertaa neuvolassa. Eli ultria riittää :)
Täällä meilllä ultrataan neuvolassa kahdella-kolmella ensimmäisellä neuvolakäynnissä + seulontaultra ja rakenneultra jotka ovat sairaalalla.
Niin ja myös lääkäri ultraa kaksi kertaa neuvolassa. Eli ultria riittää :)
On kyllä niin huojentunut olo.
viel sai kattella oikeen moneen kertaan ku oli tuleva neuvolalääkäri harjottelemassa ultralaitteen käyttöä 