VarhaisUltra

Itse haluaisin rv 7+0 mennä,pakko varata aika yksityiseltä kun kunnallinen ei tarjoo.
 
Plussa jos tulee niinkuin tässä hieman luulen.. Ni aion vaatia 6+ varhaisuä:n. Toivottavasti siis plussa tulis ja pysyisi täl kertaa matkassa loppuun♡
 
Mie sain lähetteen varhaisultraan, koska raskaudenkesto hieman epäselvä pitkän kierron takia. Luulen että muutenkin olisin varmasti mennyt yksityiselle, oon niin malttamaton.. :D

Toivotaan plussaa pilvilinnalle! :)
 
Paljonko yleensä maksaa varhaisultra? Esikoisesta en ollut, mutta millään en nyt jaksaisi odottaa tuonne 29.4 olevaan neuvolaan..tai millä viikoilla tehdään edes varhaisultra yleensä? :)
 
Paljonko yleensä maksaa varhaisultra? Esikoisesta en ollut, mutta millään en nyt jaksaisi odottaa tuonne 29.4 olevaan neuvolaan..tai millä viikoilla tehdään edes varhaisultra yleensä? :)

Marraskuisista täällä kurkkimassa... Meilläpäin (kymenlaakso) varhaisultrien hinnat 90-200€. Soittelin ja kyselin hintoja. Olen menossa ensi viikolla... Silloin rv 7.
Suositus lienee että ainakin rv 6+
Mutta olen lukenut että jotkut käynyt aiemminkin mielenrauhan vuoksi, näkee että raskaus on oikeassa paikassa... Mietin itse että varasinko liian aikasin ultran. Luin kuitenkin että rv 6+ on ihan jo hyvä aika mennä.
 
6+ viikon lopulla pitäis sykkeiden näkyä viimeistään eli raskausviikko seitsemän. Sitä aiemmin ei oikein kannata, jos tahtoo tietää, että jotain näkyy. Raskausviikolla 8 eli 7+ pitäs ainakin näkyä sykkeen.
 
Tänään tasa kaksi viikkoa varhaisultraan :) eli 6+6 (oviksesta laskettuna) toivottavasti silloin näkyy kun ei oikein ole varaa toista kerta yksityiselle mennä :/
 
Kyllä sen pitäis näkyä. Ite kun kävin varhaisultrassa sillon, kun näky alkio 6+1 niin kyllä se sillä viikolla pitäis näkyä, kun ultrasivat pari päivää myöhemmi samalla viikolla, ja sanoivat, että kesken on, kun tällä viikolla pitäis näkyä sykkeen.
 
Lahdessa ja Helsingissä on Perhe-Arte. Siellä yksityinen äitiysneuvola ja kätilön tekemänä alkuraskauden uä edullinen. Tuonne menen itse, mutta en vielä uskalla varata aikaa.
 
Kyllä näkyy jo 6+ viikolla :) ite ollu kahdessa raskaudessa varhaisultrassa toinen oli 7+0 ja toinen 6+4, hyvin näkyi molemmissa alkio ja syke ❤ tänään soitin itse myös neuvolaan ekaa aikaa ja sain myös neuvolan puolesta ajan lääkärille varhaisultraan, koska mulla se edellinen raskaus oli kohdunulkoinen :sad001 14.4 olis aika rv 6+6 sillon täytyy nyt vaan toivoa, että kaikki olisi niinkun pitää! Oireet menee aika minimillä tällä hetkellä joten pieni pelko meinaa hiipiä välillä. Raskaustestin viiva on onneks kuitenkin parin päivän välein ollu joka kerta punaisempi, joten siitäkin pakko lohtua hakea, jotain siellä tapahtuu
 
Sain vasta neuvolan 28.4:0 ja kuulma sieltä sit lähete ultraan! Onko se muka noin monimutkainen?;0 Pakko varaa varhaisultraan! Jos noin pitkään menee!
 
Mulla neuvola sen 29.4 ja siellä ultrataan samalla..meillä täällä Kurikassa aina tehdään samalla ultra neuvolassa..mutta mietin josko varais ajan varhaisultraan yksityiselle..toki hintaa sille sen 100€
 
Mite teillä menee ekat neuvolat noin myöhäseks? Mul alkais rv8 20pv ja silloin on täälläpäin eka neuvola. Ja teillähä suurimmalla osalla on pidemmillä viikoilla!? :eek:
 
Täällä eka neuvola on 9 viikolla..sillon tehdää ultra samalla ja halutaan siis varmistaa että varmasti hyvin näkyy jo kaikki...eli sen vuoksi niin myöhää vatsa.
 
Täällä itärajalla on tosiaan raskausviikolla 8 (7+0) ja seuraava aika esikoista odottaessani oli 2kk päästä (liian pitkä aika!). Meidän neuvolassa on itellään ultrauskone niin siellä tekevät raskauden kesto määritykset jos pituus epäselvä. Itse yritän saada aiemmin ajan ja tarkistuttaa onko kaikki reilassa eli 2vkon päähän menis.
Tänään paukku 4+0!! :)
 
Mulla näkyi edellisessä kesken menneessä raskaudessa syke jo 5+6, mutta tosiaan suositus on, että vähintään olisi 6+3->
 
Takaisin
Top