VarhaisUltra

Mä varasin varhaisultran 26.5. En oo varma edelleenkään viikoista. :D Soitin neuvolaan, mutta ne eivät kuulemma laita varaisultraan. Neuvolatäti myös sanoi, että mulla on viikkoja 4 +5. Laskureiden mukaan olis kyllä 4.+3. :D Mutta itse arvelen, että olen jo viikoilla 5+. :D No, asia selviää sitten 26.5. :D
 
Tänään kävin neuvolassa varhaisultrassa ja siellä oli pieni ympyrän muotoinen alkio ja kasvanut kohtu Ei löytynyt sykettä.. Olisi pitänyt olla viikkoja 7+ eli joko viikkoja vasta 5 tai sitten kehitys lakannut.. Ahdistaa ja pelottaa kun viime raskaus päätyi keskenmenoon. Testiin sain ensimmäisen haamun kolme viikkoa sitten et miten vois ees pitää paikkansa et viikkoja olisi noin vähän?? :sad001
 
Voihan kurjuus minttukarkki! Tuliko joku kontrolliaika, jolloin asiaa tarkistetaan, jos viikot heittääkin? voimia!
 
Minttukarkki: Onko sulla milloin tarkistusultra? Ikävää, kun noi käy.. Mut onhan se tietysti mahdollista, että olisikin viikot pienemmät (?)
 
2 viikon päästä vasta uus aika.. Tulee niin pitkät kaks viikkoo! Ainakin sen terveyden hoitajan mielestä on ihan mahdollista että viikot heittäis ite en vaan tiiä jaksanko uskoa.. :sad001
 
Jo on oudon pitkä aika ! Mulla katottiin samalla viikolla, kun epäiltiin keskenmenoa. Alkion koko joko pienenee tai pysyy samana. Ja mulla km oli 6+1.
 
Niin on mutta siinä olin jotenki niin shokissa etten osannut oikein sanoa mitään. Ajattelin soittaa jos saisin ensiviikolle kuitenkin ajan kun olemme sitten lähdössä reissuun kauemmaksi niin olisi kiva jos voisi olla ressaamatta sitten..
 
Toivottavasti saisit ens viikolle ajan, että ei tarvi kitkastella liian pitkään epätietoisuudessa! Kumpa pikkunen ois kasvava ! Voimia!
 
Mua alkoi nyt jännittämään tuleva varhaisultra. On siis tasan kahden viikon päästä. Sit pitäis olla omien laskujen mukaan rv 7+3 tai 7+4.. Ovulaation ajankohdasta olen hyvin varma ja siitä 10pv eteenpäin sain jo hyvin erottuvan plussan testiin. Eli aika aikaisin kyllä. Miten alkoikin näin jänskättämään. Eikös syke tuolloin jo näy jos on näkyäkseen?
 
Pakko tulla vielä avautumaan tänne eli siis olen ensikertalainen enkä kunnolla tiedä näitä juttuja muutakuin mitä se ultraaja minulle sanoi. Ja hän siis sanoi et alkio on 5 viikkoo en kun sykettä ei löytynyt no ei hän mitannut alkiota mitenkään tms että olisi voinut katsoa mitä viikkoja koko vastaa. Eikä kyllä kauaa koittanut etsiä sitä sykettäkään vaan samantien kun kuva ruutuun pienestä tuli sanoi että sykettä ei näy yms.. Ja alkoi selittämään naama minuun päin eikä enää vilkaissut ruudulle! Tästä hoitajasta oon saanut paljon huonoa palautetta ja antanut monelle saman "tuomion" joista osa käynyt parin päivän päästä yksityisellä ja siellä näkynyt syke ja myös mitat otettu ja vastanneet oletettuja viikkoja.. Hmm nyt aika sekalaiset tunteet :sad001
 
Mullaha ekassa ultrassa vastasi 4 päivää (5+6 oli omie laskuje mukaa) nuorempaa ja sykettä ei näkynyt, mut 2 vkon päästä vastasi mun omia laskuja ja sykekin näky. Että toivoa on!
 
Tsemppiä Minttukarkki! Toivottavasti oli vaan ultraajan töppäilyjä tai sitten pieni oli vielä niin pieni, että sykettä ei sen takia vielä löytynyt :Heartred
 
Liekö sitä uskaltais joukkoon mukaan, kun käytiin tänään (yksityinen tekee pyhänäkin) varhaisultrassa ja siellä joku kaveri köllötteli menemään :) 6+4 menossa ja vastas aikaa, la 25.12, joka luultavasti syntyy kolme-neljä päivää aiemmin niinku kolme aiempaakin ipanaa :)
 
Varhaisultrassa kaikki hyvin ja pieni vastasi viikkoja, myös sydänäänet kuului hyvin! Rv 7+5 ultran mukaan eli myös ne pitävät kutinsa aiempiin arveluihin. Hyvillä mielin neuvolaan ensi viikolla! Hyvin perusteellinen ja mukava lääkäri, joka tsekkasi myös ympäröivät kudokset samalla.
 
Toinen varhaisultra takana :Heartred vastasi viikkoja, eli 9+5. Oli kasvanut hurjasti sitten viimenäkemän kolme viikkoa sitten, nyt oli 2,9cm, silloin vain 2,5mm. Helpotti kyllä nähdä, että siellä oltiin kasvettu, kun viimeksi vastasi kuutta päivää pienempää mitä oli. Nyt uskaltaa kertoa mummuille :)
 
Takaisin
Top