MayBe
Satasella mukana keskusteluissa
Minullakin huomenna varhaisultra, kl 12.45 :) Oireita on mutta tulevat ja menevät joten jännittää onko siellä mitään. Toki voi olla myös liian aikaisin sydämen kannalta, viikkoja 6+2 huomenna. Mutta onneksi on jo seuraava ultra-aika varattu viikon päästä tiistaina 13.30 :) pitkä yö edessä meillä 


Kyllä täällä on nyt osattu aloittaa raskaudesta iloitseminen! Antoi kyllä myös potkua persuksille muutenki :)