VarhaisUltra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenna, rv 6+5, eniten siksi, koska 1.4 ultrattiin muun syyn takia eikä lääkäri maininnut näkevänsä mitään ja ajattelin varmistaa ettei ole jäänyt torveen. Tosin aprillipäivänä taisi olla vielä matkallakin vasta, mutta en aio ottaa raskautta tosissani ennenkuin saan ultrasta vakuuden.

Täällä hyviä uutisia! Varhaisultrassa kaikki hyvin ja sydän löi komiasti! Koon mukaan vastas rv 7+4 kun taas neuvolan ja mun laskujen mukaan ois rv 7+0. Muutaman viikon päästä sit aletaan vasta muuttamaan laskettua aikaa, jos tarve on. Voi että, oon ollut yhtä hymyä koko päivän, enkä voi lopettaa ultrakuvan katsomista :) Oli ihana nähdä se pieni <3

Tänään ultra illalla... Hui, kyllä jännittää! H6+6.
Kävin lomareissulla ultrassa ja silloin näytti pienemmältä,kuin mitä piti olla. Pieni huoli on että onko edennyt siitä? Oireetkin kun on niin vähäiset..
Tuun sitten kertomaan kyllä!:nailbiting:

Mä en oo havainnu vielä mitään oireita raskaudesta sen plusssan lisäksi, joten alan jo tässä murehdin, että onkohan siellä kuitenkaan mitään.

Ihanaa lukea iloisia uutisia täältä!!! Meillä ultra maanantaina ja silloin pitäisi olla 6+6... jännää, mitenhän sitä saa viikonlopun kulumaan :bored:

Te jotka olette käyneet varhaisultrassa: oletteko saaneet kuvan tulostettuna mukaan pienestä?

Joo saatiin. Tosin ilmeisesti riippuu ihmisestä kuka ultraa, että antaako. Kaikki ei saa täällä edes np-uä kuviakaan. Riippuu kuka täti kyseessä siis. Me ollaa oltu onnellisessa asemassa, että joka ultrasta ollaa saatu.

Ultrassa käyty. Ruskuaispussi näkyi 12x7mm, ei muuta. Lääkäri epäili että joko on oletettua nuorempi tai sitten sammunut. 29.4 uusinta, toiveet eivät ole kovin korkealla. Rv 6+5 kuukautisista.

Ja löytyi kysta toisesta munasarjasta. Huoh.

Muokattu viimeksi:
Oi toi onkin hyvä idea ottaa kuvaa / videota omalla laitteella paikan päältä :)

Takaisin