VarhaisUltra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minullakin huomenna varhaisultra, kl 12.45 :) Oireita on mutta tulevat ja menevät joten jännittää onko siellä mitään. Toki voi olla myös liian aikaisin sydämen kannalta, viikkoja 6+2 huomenna. Mutta onneksi on jo seuraava ultra-aika varattu viikon päästä tiistaina 13.30 :) pitkä yö edessä meillä ;)

Täällä oli muutamia jolla ei ollut näkynyt kuin ruskuaispussi ns. aikasilla viikoilla. Mun tapauksessa menin 7+1 viikolla ekaan ultraan jossa näky oli sama, nyt tänään viikoa myöhemmin kävin konrolliultrassa niin siellä näkyi alkio ja hienonti myös sydämensyke. Vastas viikkoja 7+3. Eli mulla ei näkynyt siis sykettä ns 6+3 viikolla vaikka sen kaiken lukemani mukaan pitäis näkyä. Eikä myöskään alkiota silloin viikkositten.

Eli älkää heittäkö kirvestä kaivoon ennen kuin tiedätte paremmin.

Ei heitetä, mut eipä näitä tuntemuksia voi tietääkään kuin toinen keskenmenon kokenut :sad001 Mutta toivottavasti tänään paremmalla menestyksellä.

Miten te pääsette noin usein ultraan? Mä sain tänään varattua ajan neuvolaan joka on 13.5 (silloin rv 8+2) ja kysyin koska ultraan pääsee niin sanoivat että vasta rv12

Täällä kotiuduttu juuri ultrasta, siellä pieni möykky hengaili ja sydän sykki vimmatusti <3 vastasi viikkoja 8+6. Ekan kerran kävin siis ultrassa jo aiemmin huhtikuussa, kun raskaudenkesto oli epäselvä ja silloin näkyi vain ruskuaispussi.. Jännäsin sitten 3 pitkää viikkoa tätä uutta käyntiä, mutta onneksi kaikki oli hyvin! :)

Onnea Karla ihanista ultrakuulumisista <3

Kyfi, noi julkisen puolen ultraukset vaihtelee kunnittain tosi paljon. Täällä Espoossa pääsee ultraan rv 12 ja sitten rv 20 ja ne onkin sitten ainoat kerrat. Poikkeuksena sitten esimerkiksi sellaiset odottajat, joilla raskaus on saanut alkunsa hoidoissa tai ovat muuten seurannassa. Mut ns. "perustyypit" saa monilla muillakin paikkakunnilla käsittääkseni vaan noi kaksi ultrausta, jotka nekin tehdään molemmat siitä syystä, että pystytään havaitsemaan mahdolliset fyysiset poikkeavuudet. Yksityisellä puolella voi sitten tietty käydä ultrassa ihan niin paljon kuin haluaa ja kukkaro antaa myöten:grin

Jeeeeee Pilvilinna, ihanaa <3

Se vaan oli viimeksi aivan liian aikaista ja aiheutti nyt ihan turhaa huolta sulle :/ Onneksi nyt kaikki hyvin ja ehkä voit jo pikkuhiljaa alkaa nauttimaan raskaudesta (siis jos pahoinvoinnilta kykenet ;))

Odottelinkin jo pilvilinna että milloin päivität kuulumiset :) itsellä takana myös yksi keskenmeno ja pelottaa sen vuoksi tämä kerta vieläkin enemmän. Ar-ultraan en pääse kun omalla paikkakunnalla ei ollut vapaita aikoja yksityisellä, enkä sitten 100 km pysty matkustamaan toiselle paikkakunnalle töiden takia. Täytyy vain sitten odotella ja toivoa parasta.

Janspa: Toivottavasti sinullakin olisi tämä kerta tositarkoituksella <3 Ikävää, kun joutuu odottamaan niin pitkään, mutta toivottavasti odotus palkitaan!

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille!

Minäkin suuntasin varhaisultraan tänään ja onneksi! Siellä se pieni sydän sykki, vähän pienemmät viikot tosin kuin omista laskuista, mutta syke näkyi. :) Vuosi sitten talven kahteen keskenmenoon liittyi yhteensä seitsemän ultraa, joista kaikista tuli vain huonoja tai hyvin huonoja uutisia, joten tuntui, ettei sieltä mitään hyvää voi koskaan tullakaan. Nyt sitten pallottelin, miten pää kestää ultraan menon näin alussa. Onneksi kesti, mikä helpotus! Ehkä nyt uskaltaudun tänne odottajien ryhmään. :)

Onnea Pilvilinna ja muut ihanista uutisista varhaisultrasta! <3

Itse kävin myös tänään ja ruskuaispussi siellä näkyi, kuten odotonkin. Viikkoja 6+2. Neuvolan ultrauskone ei mikään super. Positiivista että näkyi jotain eikä kohtu ollut tyhjä. Viikon päästä uudestaan katsomaan elääkö siellä joku ruskuaispussin hävittyä :)

Onnittelut kaikille ihanista ultrakuulumisista! Mä soitin tänään neuvola aikaa ja kysyivät haluanko tulla käymään jo ultrassa aikaisemmin koska viime raskaus päätyi keskenmenoon. Niinpä mulla on ensviikolla ultra :p sillon viikkoja 7+2 eli pitäs syke näkyä :) miten saan viikon kulumaan kun jännitän niin paljon et onko matkassa mitään :(

Ultrasta kotiuduttu. Otin miehen mukaan, ja hän pääsi istumaan pään puolelle. Lääkäri oli mukava, mutta sykkeet alkoivat itsellä nousta kun hän oli niin pitkään ihan hiljaa. Onneksi sitten lopulta (ilmeisesti omien mittailujen yms. työskentelyn jälkeen) jakoi näkymän myös meille ja käänsi monitorin. Siellä oli pieni ihan oikeassa paikassa ja sydän sykki vinhasti :love7 Vastasi viikkoja 6+4 - 7+0 ja menkoista laskettuna tänään on sen 7+0, joten pitäydyn siinä. Ihanaa, huomenna uskallan soittaa neuvolaan.

titem: Miulla oli sama tänään, kun ei ensin hirveesti sanonu alkuun mitään, niin mullaki tuntu, et joo sydän tulee rinnasta ulos ja olin jo, että happi loppuu. Mut onneksi! :Heartbigred Ihanaa titem! :)

Takaisin