Varhaisultra

No ainakin tuolta fertinovalta sanottiin että ottavat aikaisintaan 6+4, mutta parempi olis 7+.. Näkyy varmemmin syke vaikka hedelmöittymisessä tms olisikin muutaman päivän heittoja.. Mulla 7+0, ja sama tulos ultran mukaan :)
 
Mullekin on sanottu, että rv 8-10 (eli 7+), just että varmasti näkyy syke eikä tule turhia huolia.
 
Se on aika tuurista kiinni kuinka aikaisin siellä jotain näkyy. Ja riippuu toki laitteestakin. Mä kävin 5+6, joka on ihan tosi aikaisin mutta yllättäen näkyi syke. Suosittelen meneen vasta 6+ jälkeen.
 
Saako varhaisultrasta jonku videon mukaa? :D isimies ei pääse mukaan ni mietin miten sydän äänet sais sitte nauhotettuu? :eek:
 
Me käytiin tänään kunnallisen puolella ultrassa extran poissulkemiseksi (kohdunulkoinen) ja viikot vastasi 6+2 ja sykekin löytyi jo♡
 
Minä ja maha: ei niitä sydänääniä kuulu varhaisultrassa.. eikä videotakaan. Ultrakuvat saa muistoksi!
 
Ei ne kuulu niin aikasin.. neuvolassa kuuntelevat dopplerilla mutta ultrassa ei kuulu mitään:/
 
varmaan myös riippuu neuvolatädistä, mutta meillä kuunneltu sydänäänet dopplerilla vasta tokalla neuvolakäynnillä joka on siis np-ultran jälkeen!
 
Olen parhaillaan ulkomailla ja eka ultra oli 5+6.
Silloin ei näkynyt mitään. Tai sanottiin, että raskaus näkyy, mutta sykettä ei vielä kuulu.
Tai mitä nyt siitä sepostuksesta ymmärsinkään :)
Hieman jännällä ootellaan nämä 2 viikkoa seuraavaan ultraan.
 
iiiiiihh, pitäisi ensi maanantaihin asti kestää... tulee piiiiitkä vkonloppu:D Itse menen, kun viikkoja 8+2
 
Ihanko totta?? ei mulla kyllä esikoisestakaan kuulunut varhaisultrassa, olen siis olettanut ettei pitäisikään. Jos siinä ultralaitteessa on sit voices on/off:laughing002:laughing005
 
Kyllä vain :) lääkäri ultras, en edes odottanu että ne kuuluis tai että niitä kuunneltais. Itkin koko ultra ajan onnesta, kun viikkoa aiemmin kävin eikä löytyny kun ruskuaispussi. N. 2viikkoa myöhemmin olikin saanut raskaus alkunsa :)
 
Ainii ja ei kuunneltu niitä ääniä kun ihan hetki, lääkäri sano että alkio lämpenee liikaa jos kauan kuuntelee :eek:
 
Takaisin
Top