Varhaisultra

Minä nyt en sittenkään varannut sitä varhaisultraa. Hyvää päivää miehelle ei löytynyt ja päivätkin menevät niin nopeasti, että kohtahan se np-ultrakin sitten on...
 
Apua, huomenna on nyt sitten se totuuden hetki ja uusi ultra. Nyt on sen verran viikkoja, että sydämen pitäisi näkyä (huomenna 8+0). Onneksi mies pääsee mukaan, oli tuomio sitten mikä hyvänsä. Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja näkyisi heti. Hermostuttaa. o_O (meinasin kirjoittaa, että saankohan tänä yönä nukuttua, mutta tässä nyt muutenkin koko ajan heräilee öisin, eli jännitys ei sitä muuta mitenkään).
 
Kiitokset peukutuksista!

Alkoi näkyi aivan selvästi, itsekin osattiin jo bongata se ennen kuin lääkäri näytti sen. Ja saatiin kuulla, kuinka se pieni sydän siellä jumpsutti kauheaa vauhtia. :Heartbigred Mieskin oli tosi innoissaan, kun saatiin jo kuunnella sydäntä, vaikka vitsaili sitten myöhemmin, että nyt on sitten pallo jalassa. Äidille oli pakko soittaa heti.

Nyt on niin älyttömän onnellinen olo, kun uskaltaa jo uskoa tähän raskauteen. :happy093

:love7
 
A-p-U-a.....! Meidän ultraan aikaa 2h20min. Mä olisin voinu nukkuu jo puol tuntii päikkäreitä, mut siivosin sen ajan, että sain pahimman jännityksen purettua.. Nyt yritän levätä hetken ennen lähtötohinoita... Pelottaa aivan kauheesti, onko kaikki hyvin vai ei. Kunpa vois olla jo siellä!!
 
ihanaa, Missy! oon kyllä sitä mietä, että ainakin meidän kohdalla varhaisultra kannatti, kun se sydän näkyi, on ollut paljon rauhallisempi olo. ja tosiaan miehellekin vähän konkreettisempaa koko raskaus muutenkin kuin hankalana avovaimona.
 
Päädyin sitten itsekkin varaamaan extempore "varvaisultran", kun viikonloppuna lähdössä sukulaisporukalla risteilylle ja epäilyksiä tulisi herättämään alkoholittomuus. Siellä se köllötteli ja koko vastasi rv 11+1, menkoista laskettuna olisi menossa 10+5, eli hieman edellä mennään. Kaikki hyvin ja nyt on ihana ja helpottunut olo! :)
 
Np-ultra on ma 21.12 ja jänskättää jo nyt vaikka on kolmas lapsi. Saa nähdä muuttuuko la kun se oli vähän epäselvä.
 
Takaisin
Top