Varhaisultra

Ai niin, täälläkin lääkäri arvioi mittausten mukaan olevan rv 6+1 tai 6+2, vaikka laskuri sanoo tälle päivälle 6+6. Mielestäni hiukan omituista, kun kuitenkin sain tikutettua oviksen niin tietää aika tarkkaan, milloin hedelmöittyminen on suunnilleen tapahtunut..

MUTTA, syke näkyi, se on pääasia. :)
 
Miäki olin varma päivistä kun oviksenki tikutin, mut näillä mennään. Onnea hyvistä uutisista pihlaja! :Heartred onhan se keskenmenoriski tosiaan vielä suuri, mutta helpottaa tieto ettei tosiaan ole tuulimuna eikä kohdunulkoinen raskaus :) nyt sitten vaan aika näyttää pysyykö kyytiläinen matkassa, toivottavasti :Heartred
 
Annnika, pk-seudulla kyllä riittää valinnanvaraa, ei muuta kuin googlailemaan ja kyselemään. Hintaeroja on myös huimasti. Edellisessä raskaudessa käytiin Femedassa Kalevankadulla, hintaa käynnille tuli muistaakseni 120-130 €, tarkkaa summaa en enää muista. Tällä kertaa mennään Väestöliittoon, kun siellä käytiin muista syistä jo alkusyksystä. Sielläkin lääkärin vastaanotto + varhaisultra maksaa noin 130 €. Isoja summiahan nuo on, mutta olen ihan samaa mieltä, että kyllä sitä rahansa voi turhempaankin haaskata.
 
Nyt on kauhee hinku päästä varhaisultraa! Yritin pikaseltaa vertailla hintoi ja katoi en just tuolla femedassa olis 79-107€ ? :/ tuleeks siihen sitte jotai lisämaksui?
Oon niin malttamaton et 5 viikkoo viel ultraa oottelu tuntuu ikuisuudelt :D
 
Toimistomaksu tosiaan ainakin. Lisäksi hinnat voi vaihdella lääkäreittäin, joku toinen on kalliimpi kuin viereisen huoneen kollega :)
 
Kiitos vastauksesta hannanna :rolleyes:.
Harkitsen myös Femedaa, jos menen sinne ultraan. Täytyy toki katella vielä muitakin vaihtoehtoja.
 
Täällä käytiin varhaisultrassa perjantaina ja silloin oli rv 7+2. Sydän sykki ja kaikki näytti hyvältä. Koko vastasi viikkoja ja nyt saan ilmoittautua neuvolaan. Meillä siis taustalla lapsettomuushoitoja ja varhaisultra kuului siihen ja se tehtiin julkisella puolella lapsettomuusklinikalla sairaalassa. Hinta on normaalin poliklinikkamaksun verran. Sitä päivää pelkäsin ja näin jopa painajaisia siitä. Vieläkään en ehkä uskalla heittäytyä täysillä odotusaikaan mutta ehkä pikkuhiljaa. Lääkäri oli toiveekkalla mielellä ja se ehkä antoi hiukkasen toivoa. Nyt jännätään et millonka päästään neuvolaan ja kuukauden päästä taitaa olla seuraava ultra. Niitä odotellessa....
 
Tsemppiä silkki ja minä ja maha :) Ja onnea hyvistä kuulumisista muille! Kuinka sitä ite jaksaa odottaa kolme pitkää viikkoa????
 
Itsellä ei esikosta käynyt mielessäkään ajatus varhaisultrasta, sitä vaan niin sokeasti oletti, että kaikki on kunnossa ja menee hyvin. Toisinpa näyttää olevan tämän toisen kohdalla. Kovasti ajatus houkuttaa ja mietityttää, mutta luulen, että yritän hillitä mieleni ja odotella ensimmäistä neuvolaa, jossa viimeksi ainakin kokeiltiin kuuluuko sydänäänet. Ultralaitteita näillä korkeuksilla ei ole nähty. :grin
 
Mäkin haluisin,mutta tulevan lapsen isä ei näytä kovin innostuneelta asian suhteen. Kyselee vaan että mikä kiire. Tämän asian tiimoilta päivä mennyt riidellessä. Mietin että maksanko kokonaan omista pienistä rahoistani sen sitten vaan.
 
Täällä tasan 2 viikkoa varhaisultraan. Toisaalta odottaa sitä kuin kuuta nousevaa, toisaalta pelottaa aivan hirveästi.

Tampereella siis Koskiklinikalle menossa, hinta-arvio puhelimessa lähenteli 190 euroa ennen kelakorvausta... Toisaalta, mitä sitä ei oman mielenrauhan takia maksaisi:rolleyes:

Edit: Silloin viikkoja 7+0.
 
Salmas: kävin fertinovalla tampereella tänään, hinta 101€ :wink kela korvauksenkin sain, vaikka sitä ei kaikissa paikoissa ainakaan suoraan anneta, koska ar-ultralle ei ole mitään varsinaisia lääketieteellisiä perusteita.. Ilman kelaa olis hinta ollu n. 130€ eli silti halvempi :)
 
Mitä teillä ollu vkoja tosiaan ku ootte menny varhaisultraan. Kannattaako mennä esim 6+3 vai kannattaako odottaa yli 7?
 
Takaisin
Top