Varhaisultra

Joo, enkä usko että näin varhaisilla viikoilla muutenkaan saa mitään muuta selville :) mun varhaisultra maksoi 150e, siellä näkyi tosiaan se syke vaan. Lääkäri sanoi että ne viikotkin voi heittää kun silloin niin kippurassa alkio ja pienikin liike vaikuttaa mittaukseen. Mulla oli silloin viikot 6+4, lääkärin mukaan 6+1. Pääsen nyt huomenna 8+4 samaan hintaan uusiksi kun viimeksi oli niin aikaista vaikka syke näkykin :) ja ei ole tosiaan mikään 3d ultra ja silti tuon hintainen..
 
Paitsi jos et luota halvempaan niin sit oman mielenrauhan vuoksi kalliimpaan vaan. Toivottavasti kaikki olis hyvin :Heartred
 
Valitettavasti ultrassa ei löytynyt ketään elikkä keskenmeno hankala tilanne ei osannu sanoa vielä mitään :sad001

Maanataina kuulen hcg arvot ja 12pv joulukuuta pitää mennä uudestaan lääkärille
 
Me päästiin neuvolan kautta eilen ultrailemaan, jotta tarkistettiin laskettu aika, joka heittikin yli viikolla. Hyvä siis että tsekattiin, niin tulee käytyä seulontaverikokeissa oikeilla viikoilla. Epäselvyyttä aikaan toi kun en ollut muistanut ottaa ylös edellisten menkkojen alkupäivää, ja kierron pituus vaihtelee useammalla päivällä.

Siellä se pikkuinen sydän läpätti, toivottavasti jyskyttää vielä sen sata vuotta, eikös ihmisten pitäis tulevaisuudessa elää aina vain vanhemmiksi :wink :Heartred
 
Äääh.... minä täällä nyt katselen aikoja yksityiselle ar-ultraan, mutta en meinaa löytää aikaa, johon mieskin pääsisi. Yksin en voi mennä, kun on tuo esikoinenkin....
 
Mä juuri kysyin mieheltä ja haluaa mennä eli kai se olis joulukuun puoleen väliin yritettävä varata, mähän en oo ihan satavarma ees viikoista kun kadotin kk-kalenterista tiedot sopivasti :D
 
Mää kävin viime viikon perjantaina, sillon viikkoja 7+2. Siellä näky pikkunen pää ja pylly, pienet jalkojen ja käsien alut sekä sydämen syke. Vaikkaki jo toinen raskaus niin vasta tän ultran jälkeen asia ns. konkretisoitu, että juu-u kyllä siellä joku on :) Mää sain työterveyden kautta lähetteen naisten tautien polille ku edellisessä raskaudessa oli loppuaikana ongelmia. Ultran tarkotuksena oli varmistaa viikot mutta ennen kaikkea kattoa kohdun asento ja istukan sijainti :)
 
Varhaisultrassa käyty kun oli viikkoja 7+2 ja nyt menossa 9+3. Seuraava ultra ois 18.12 mut en millään jaksais odottaa sinne asti. Mut ei kyllä viittis maksaa uudestaankaan sitä yksityisen ultraa...
 
Varhaisultrassa kävin äippäpolilla jo 17.11. Silloin oli viikkoja 8 kasassa. Sain samalla verenohennuspiikit. Seuraavat ultrat on 15. ja 22.12. Pelottaa vaan kamalasti, kun otetaan istukkanäyte samalla ja siihen liittyy 0,5% keskenmenoriski. Onneksi pääsee katsomaan viikkoa myöhemmin, että onko kaikki kunnossa.
 
Siis malla ootko uudestaan raskaana? :) en pysy perässä nyt..eiku häh? Ethän nyt vielä voi uudestaan olla :)
 
Ekaa odottaessa käytiin varhaisultrassa, mut nyt koitetaan malttaa odottaa sinne vuoden loppuun, jolloin on eka ultra. :)
 
Takaisin
Top