Varhaisultra

Saako varhaisultrasta kuvaa mukaan jos välttämättä haluaa?

Ii_li : harmin paikka :/ tiedän tunteen,helpottaa vain ajan kanssa:Heartred
 
Ii_Ii, suuret pahoittelut:sad001 Paljon voimia ja jaksamisia, toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen! ♡

Crysade, mä oon saanut kaikista ultrista kuvat missä olen käynyt... tästä raskaudesta on jo kolmelta käynniltä ultrakuvat :)
 
li_li: Oon niin pahoillani!! :´((

Kyllä mäkin sain varhaisultrasta ihan pyytämättä kuvan mukaan.
 
Voi että li_li, olen niin pahoillani puolestasi. Voimia sulle kaikkeen! Toivottavasti tyhjennys sujuu ongelmitta ja saisitte pian uuden tärpin! Kiitos paljon kun jaksat vielä muistaa meitä muita kaiken tuon keskellä. Tiedän että ei oo helppo paikka.
 
Lili voi että olen pahoillani puolestasi,suru tulee kun se tulee ja sen aika on, hienoa että suhtaudut asiaan realistisesti ja pystyt ajattelemaan että pienellä ei olleet asiat kunnossa ja parempi näin. Iso halaus ja kyllä se odotus vielä palkitaan :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Li_li, voimia sinne kaiken keskelle ja onnea uuteen yritykseen :Heartred

crysade, kyl pitäis saada, yleensä saa pyytämättäki :)

Iloisia uutisia freyjalta ja vauvakolta ootellaankin sit huomenna :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
li_li voimia, hyvä asenne sinulla kuitenkin :Heartred onnea uuteen yritykseen :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Netin laskureiden mukaan tänään 6+6, laski sitten hedelmöittymisen tai vikojen menkkojen mukaan. Oli kyllä vähän hämmentävä käynti, tajusin vasta myöhemmin että saamatta jäi sekä neuvolakortti että laskettu aika...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä sain nyt neuvolakortin mukaan varhaisultrassa :) yllätyin, kun eivät antanu esikoisesta (kävin sillon eri paikassa, et ei taida olla joka paikan käytäntö. Ihan kiva kyllä, on tuoki ultra sit ylhäällä. :) ja kertoi myös sen la. Ja kirjoitti korttiin


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Neuvolasta sanoivat, että ultrasta saa la:n ja neuvolakortin. Tajusin sen vaan vähän myöhään, sen verran pää pyörällä siellä oli.

Onnea Johanna.S :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä ei kätilön mukaan ultrasta löytynyt yhtään mitään. Olo on aika surkea, mun taustan tietäen niin en usko että sieltä mitään löytyykään. Viikon päästä pitäis varata uudestaan aika lääkärille mutta en tiedä kestänkö viikkoa. Näin täällä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top