Varhaisultra

Helmionni ja viiki jännään teidänkin puolesta! Mulla kans ultra aamulla. Toivotaan parasta! :)
 
Ihanaa lukea iloisista varhaisultrista!

Nanna88: miten pääsit tonne HUSiin varhaisultraan? Soititko vaan ajan äitiyspolilta vai miten? Haluaisin niin mennä, mutta kun ykityisella täällä maksaa 170€ ja näin maalla on tasan yksi joka tekee näitä (mehiläinen)...

No mulla han oli sellann tilanne että mulla oli km tossa jokunen kuukas sit taakse päin ja sillon se naine sano et voin soita suoraan tänne kun teet poss testin nii katotaan heti alussa että kaikki on kunnsa.. Mut kannattaa silti soittaa ja kysyy...
 
Taas hyviä ultrakuulumisia tullut! Onnea manna ja Viiki 2!

Mulla vielä 5 päivää odottelua :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnittelut ihanista ultrakuulumisista kaikille iloisia uutisia saaneille! :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en kyllä nyt tiiä et oonko "poikkeustapaus" kahden edeltävän km takia ku mut ultrattiin toisella neuvola käynnillä. Viikkoja olikin ultran mukaan 7+1 ja syke ja elävä pikkuinen löytyi. :Heartred Jos kuitenkin oikein käsitin, niin meillä päin ultrataan kaikki ihan alussakin. Aika jännä jos vaihtelee niin paljon eri paikkojen välillä.. Tai sit taas kerran oon aivan pihalla asioista.. :D
 
Voi ei, tuli liikaa kierretyä kaupungilla ultran jälkeen vaikka maha oli vähän kipee. Olis pitäny heti lähteä kotiin, mutta ei tajunnu... kotona odotti vielä kauhea siivousurakka joka saatiin vasta puoliltaöin valmiiksi (aamulla tulee vieraita). Ja nyt mulla on ihan kamala olo. Jo aikasemminkin ollu vähän kurkku kipee ja saanu niistää ja aamulla räkiä limaa kurkusta. Nyt oireet pahentunut ja sykekin yli 100. Pää kipee ja niskat jumissa niin kun eilenkin aamuna. Mun piti tästä mainita lääkärille ultrassa mutten muistanu. Voi ei toivottavasti tästä ei oo haittaa masukille. Alavatsaa vaan jomottaa kamalasti. Mitähän tästäkin tulee?
 
Manna, koita levätä, mut ei pitäis normaaliaskareista olla masukille haittaa, vaan kohdun kipuilu on sitä ku kiinnikkeet löystyy (joilla kohtu siellä alavatsassa vatsaontelossa kiinni) ja kohtu muutenkin kasvaneena hellänä nyt. Jos ei levolla mee ohi, ota panadolia ja jos se ja lepo ei auta ni soittele neuvolaan :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos MadH91 vastauksesta! Kun saiskin levättyä... Pitäis ehkä ottaa panadolia. Koitan viel hetken jos sais nukuttua.
 
Ihanaa, sain vähän nukuttua! Muuten hyvä olo, mutta mahaan kyl sattuu edelleen. Toivottavasti menee ohi täs päivänmittaan.
Ja Femille tsempit ultraan! :)
 
Takaisin
Top