Varhaisultra

Elya, täällä samat fiilikset. Mulla kun oli kovat kivut viimeviikolla niin sain kyl virtsanäytteen antaa, mutta lääkärille en edes päässy ultrasta puhumattakaan. Eilen soittelin sit neuvolaan, niin sanoivat ettei heillä oo mitään mahkuja ultrata, että kannattaa mennä yksityiselle jos huolettaa. No sit ku ties monennenkokerran selitin että se varsinainen ultra menee aika myöhälle ja että mulla ei viimeksikään ollu vuotoa keskenmenossa. No sit se ihmettelee ettei heillä ole tietoa tästä, että missä mua on hoidettu. No oon tosiaan syksyllä muuttanu, mutta Hussin alueella nytkin. Ei tieto oikeen kulje... no sit se yhtäkkiä sanokin et sullahan on ens viikolla neuvola et kysele omalta neuvolatädiltä josko pääsisit heidän lääkärille et se vois vaikka ultrata. Aha, että niillä oliskin ultra käytössä, no just... Pitää varmaan nyt sit ootella se viikko ja toivoa et mun oma neuvolatäti (joka nyt lomalla) olis ihana ja pääsisin ultraan viel.
 
Voi ei, voimia sulle j3nni! Tota mäkin vähän pelkään, toivossa eletään kuitenkin että kivut olis ollu muuta. Voimia epätietoiseen odotteluun ja toivotaan ihmettä!
 
Tsemppiä manna ja j3nni!! Mulla oli kans kovia kipuja ennen varhaisultraa ja sen jälkeen jokusen päivän. Ultrassa kaikki hyvin joten en sit oo murehtinu. Nyt ei ole edes ollu enää kun vaihtui rv 8 :) olivat varmaan vaan kasvu/kiinnityskipuja mitä lie. Kyllä vähän tietty jännään et onko kaikki hyvin, kun oireet tosi vähäisiä.. Mutta vaun tuossa odottajan sovelluksessa oli jollai päivällä (oon lukenu niitä pidemmälle jo) et oireettomuus on ihan yhtä normaalia eikä kerro siitä et joku ois huonosti joten sillä mennään kun sydämmen syke kuitenkin nähtiin. :)
 
Voi j3nni paljon jaksuhaleja sinne. Ei tollasta tilannetta osaa edes kuvitella :sad001 toivotaan että sieltä vielä saattais jotain löytyä.

Tässä alkaa itteäkin jo ihan pelottamaan, samoilla viikoilla mennään ja huomenna ultra! Voi miten paljon on tullut taas surku uutisia :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voimia j3nnille! Toivotaan vielä parasta!

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
onpa paljon ikäviä uutisia, tsemppiä kovasti!

itellä tänään alkanu vihlomaan nivusia, alavatsaa ja alaselässä ajoittaista kovaa kipua, mitä mulla ei aiemmin ole ikinä ollu, nyt jännätään et alkaako vuoto vai mitä Tää on. Nyt neuvolan mukaan 8+1 Ja tähän asti ei Viel ole ollu raskaus oireita ollenkaan!
 
Voi itku näitä huonoja uutisia :sad001 Hurjasti jaksamisia J3nnillekin ♡ Kunpa nää nyt olis vaan erehdyksiä!:/
 
En muista sitä viikko rajaa minkä jälkeen pystyy useimmissa tapauksissa ultraamaan vatsan päältä, siinäkin yksilöllisiä eroja vatsanpeitteet yms. Mutta joo alkuraskauden ultrat ovat vaginaalisia.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla näyttää huonolta edelleen. Jouduin lähtemään gynen käynnin jälkeen päivystykseen, koska sain kamalan alaselkäkivun, menin aivan kalpeaksi ja en meinannut pysyä pystyssä.

Hcg arvo oli vain 167 mikä todella alhainen siihen nähden et mitkä viikot pitäisi olla. Näyttää siis siltä että luonto hoitaa asiansa. Eipä päivystävä gyne sanonut kuin että ylihuomenna uusi labra. Viitteitä oli et jotain siellä oli tapahtunut ja sekä et olis voinut olla kohdun sisäinen ja kohdun ulkoinen. Mut mitään varmaa ei osannut sanoa. On kyllä aika ronkittu olo kun vuorokauden sisällä 3 ultraa :D

Jotenkin olin asennoitunut tähän sen eilisen ultran jälkeen. Mutta odottelen nyt vielä lopullisen tiedon ennen kuin poistun helmikuisista :'( Päivystävä gyne kun sanoi et lääketieteellisiä ihmeitäkin on tapahtunut :D Todennäköisyys sille on varmaan jotain miljoonasosa :D



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulle tehtii eka vatsan päältä ja sit varmistettiin sydämensyke vaginaalisesti ku aiva sata varmaks ei voinu sanoo vatsalta, viikkoja tosiaan 8+1 enkä todellakaa enää ole laiha :D

J3nni, hirveesti jaksamisia ♡

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Freyja86 toivotaan että se miljoonasosa mahollisuuski on olemassa :) jaksuja! :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Freyjalle ja J3nnille voimia! Kurjia uutisia :sad001

Mä jotenkin en ees odota nyt ultraa enää, jotenki tuli semmonen häivähdys ja tunne, ettei kaikki ole niinkun pitää kun ei mulla ole yhtään semmonen olo että oisin raskaana.
Koko ajan odotan että vuoto alkaa.

Tänään mies silitteli mahaa ja jutteli että siellä joku kuuntelee, että mikäs hullujenhuone täällä pyörii, kun meiän kaks muksua riiteli kovaäänisesti.
Eka ajatus vaan oli, että eipä maha olla ketään kuka kuuntelis.

Ärsyttävää kun toivoo että kaikki olis ok, mut joku pieni ääni väliin huutaa että ei ole.

Viimeksikin sen vaistosin, heti plussatessa. Mistä mä nyt tiedän onko oikee vaisto vai enkö vaan edellisen jälkeen uskalla luottaa kaiken olevan hyvin?
 
Dawwe voi olla myös sitä että pelkää ja on varma että tapahtuu taas ikäviä, millo on ultra?

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on vähän sama olo kun Dawwella, ei uskalla luottaa siihen ettei kaikki olisi hyvin. Vuotoa ei ole ollut, mutta ei sitten muitakaan oireita. :sad001
 
Voi surkuus kun paljon huonoja uutisia :sad001 Ittelään tulee heti tunteet pintaan ja mietii sitä alku vuoden omaa keskenmenoo joka oli kyllä todella raskas :sad001 Ja totta kai tää uus raskaus pelottaa jatkuvasti että mitä tuleva tuoa tullessaan ja varsinkin kun toi röökin lopettaminen on nii pirun vaikeeta että pelkää koko ajan että vahingoitan sitä pikkustajotenkin ja kohta saan taas uudestaan kärsiä keskenmenosta.. onneks ekassa ultrassa kaikki oli hyvin ja sydämen syke näkyi.. eka neuolla on tossa 17.7 ja toivon että pääsen mahollisimman nopeesti taas uuteen ultraan.. ainuut raskaus oireet on oikeestan ollu vaan rinnat ja pieni väsymys.. välillä kun tuntuu hassulta ala vatsassa "häpyluun" alla nii se saa mut aina uskomaan että siellä on kaikki hyvin eikä onneks oo ollu mitään ihmeelisiä vuotoja..

Koittakaa han jaksella! voima haleja kaikille teille jotka joudutte kampailemaan epätietosuuden kaa :Heartred
 
Voi, täällä on niin paljon kuin mun päästä olevia ajatuksia! Pelottaa ja toisaalta olo on vaan lannistunut, "ei tunnu raskaanaolevalta niin eikai siellä mitään olekaan" -tyyppisesti. En tiiä uskallanko ees neuvolatädille huomenna purkaa vaikka joka ilta itkettää. Ei mulla oo ultraan varaa, hyvä kun viikon kerrallaan selviin kaupassakäynneistä rahallisesti (ja nyt kun työttömyyskorvauksissa joku häikkä ni oon joutunu ruikuttaa äidiltä rahaa) enkä jaksais kuunnella mitää "tällasta tää vaan on jaksat kyllä viis viikkoa oottaa np-ultraan" -lätinää.
Tää epävarmuus saa mut nyt ahdistuneeks ja kiukkuseks.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mulla on ultra enstiistaina 15.7.

Elya, tää on ihan perseestä. Pitäis uskaltaa nauttia kun ei oo oireita mutku jos ei oo mistä nauttia. Nauttiapa siitä että keskenmeno onki jo tapahtunut eikä vaan vuoda ulos.
Ja uskaltaako ultran jälkeenkään olla miten toiveikas, viikkoja kun on sitten vasta 7+4.

Niin hankalaa.
 
Takaisin
Top