Varhaisultra

Meitä on näköjään monta ketkä tuskailee oireettomuutta/oireiden vähenemistä. Mulla on nyt taas pari päivää ollu parempi fiilis ja oon yrittänyt ajatella että ei se vähäoireisuus mitään pahaa välttämättä tarkoita, mutta menee kyllä tosi aaltoillen nää tunteet. Välillä sitä taas pelkää niin hirveesti.. Pari viikkoa pitäis jaksaa odottaa ja sit pääsee taas ultraan. Tsemppiä naiset, koitetaan pitää lippu korkeella ja toivoa parasta :)
 
Niin ja hirveesti tsemppiä ja voimia myös huonoja uutisia saaneille ja epätietoisuudessa eläville! :Heartred
 
No eipä tartte enää pähkäillä onko kesken vaiko ei kun alko vuotamaan. Että se tästäkin sitten.
 
Voimia ja haleja huonoille uutisille! :Heartred

Sent from my GT-I8160 using Vau Foorumi mobile app
 
voi eikä, olen pahoillani dawwe. Voimia paljon ja onnea uuteen yritykseen kun siihen olet valmis! :Heartred
 
Voimia kaikille keskenmenon kokeneille :Heartred mä loin tuon saman huhtikuussa en mennyt varhaisultraan sillon ja vuoto alkoi 8+4. en tiedä oliko missä vaiheessa mennyt keske vai oliko tuulimuna. Mutta vuodon jälkeen ja tarkastus ultran jälkeen tärppäs heti. Nyt on viikkoja 8+3 ja ultrassa kävin 7+3 silloin vilkas kaveri ja väpättävä sydän näkyi ♥. Lääkäri sanoi että kun noilla viikoilla sydän lyö ennuste on hyvä. Toki mitä vaan voi tapahtua koskavaan mut mitä niitä ennakkoon murehtii.
 
Mulla on taas jotain alavatsa nippailuja tässä, mut aattelin et jopsa on vaan niitä tuntemuksia, kun nyt pitäis olla menkat menossa jos en raskaana olis.

Paljon ikäviä uutisia :sad001 voimia kauheesti kaikille :Heartred kyl meinaa itteeniki välillä alkaa pelottamaan, mut kuitenkin ollu oireita nyt tällä vikolla taas jonkun verran niin jopspa ois kaikki hyvin edelleen. Nyt päiväunille kun tyttöki nukahti lopulta! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voimia kauheesti kaikille ikäviä uutisia saaneille :Heartred

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Voimia ikäviä uutisia saaneille. Mutta ei se oireettomuus aina tarkoita et jotain olisi vialla :) esim itsellä eka raskaus oli helppo ja oireeton
 
Voi ei Dawwe :sad001

Tällaisten uutisten jälkeen - joita on ollut nyt muutaman päivän sisään ihan liian monta - ei voi itse luottaa pätkääkään että kaikki on hyvin. Äitini kyllä kertoi ettei hänelläkään ollut mitään muuta oiretta kun väsymys kun minua odotti, mutta en siltikään uskalla toivoa parasta. Aika ankeat fiilikset on ja tiistaina pitäisi mennä neuvolaan, kyllä nyt saa neuvolantäti suoraa palautetta ettei edes ultraan päästä...
 
Pahoittelut dawwe! Paljon voimia ja onnea tulevaan!

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla ei ollut esikoisesta mitään oireita alussa. Nyt on vain tissit kipeet ja nippailee välillä. Pääasiassa siis oireeton. Ja issias rupee nyt vaivaan. Esikoista odottaessa äityi niin pahaksi että melkein pyörryin siihen kipuun ja sen jälkeen ei mitään kipua. Nyt vaan ei jaksais sitä särkyä uudelleen :sad001
 
Tänään varhaisultrassa selvisi viikot, 9+1, sydän sykki ja kädet vispasivat. :Heartred Vihdoin tietää siis, minkä kuun foorumille kirjoitella. :wink

Aika helpotus huhtikuun lopun keskenmenon jälkeen, tosin koska se tapahtui juuri samoilla viikoilla, ei ihan vielä uskalla ottaa rennosti...
 
Mmm onnea hyvistä uutisista ja pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin jatkossakin :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top