Varhaisultra

Freyja voi ei :sad001 ja siulla ollut oireet ja kaikki? Jaksuja ihan hurjasti :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja, kuten tonne raskaaksi2014 ketjuun jo totesin, et kyl tuo tilanne vaatii ammattitaitoisen lääkärin katsomaan sitä tilannetta ennenkuin heität kirvestä kaivoon... voimia :Heartred

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi Freyja... :sad001 Oon pahoillani. Toivotaan nyt vielä, että ens viikolla kuitenkin sieltä pieni elävä toukka löytyisi.
 
Ai freyja sulla oli vain kätilö ultraamassa. Toivotaan nyt että on tehnyt vain virhearvion ja kyseessä joku osaamaton ihminen ollut! kaikki peukut pystyssä :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Masc: Kaikki oireet löytyy ja testit näyttää plussaa. Mitään vuotoa tai kipuja ei ole.

Kätilö kyllä käänteli ja väänteli laitetta mut ei zoomannut/tarkentanut ollenkaan. Kohdun koon se mittasi ja oli 1cm. En mä tiedä oliko se tosiaan kokematon vaiko ei mut kyllä jäi surkea olo.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ihan perseestä tommonen kohtelu mitä Freyja on saanu. Peukut pystyssä että olis vika katsojassa... voimia!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi Freyja kuin kurjaa. En tiedä lohduttaako, mutta mulla terveyskeskuksen lääkäri ultras ensin eikä löytänyt kohdusta elämää. Sairaalassa seuraavana päivänä löytyi kuitenkin reippaasti sykkivä sydän. Toivottavasti sulla olisi samoin! Tiedän kuinka epätoivoinen olo sulla on! Mutta miks ihmeessä vasta viikon päästä pääset uudestaan?!? Luulisi lääkäriajan tässä tilanteessa järjestyvän nopeammin! Paljon voimia ja jaksamista, toivotaan kaikesta huolimatta vielä parasta! :Heartred

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Freya, tsemppiä ja voimia kovasti odotteluun! Toivotaan nyt kuitenkin parasta. :Heartred


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Kun ei tuolla kuulemma ole lääkäriä paikalla kun ovat kaikki kesälomalla :D Ja terveyskeskukseen ei pääse ellei ole pää kainalossa. Varasin nyt ajan yksityiselle ensi viikolle kun ei niilläkään ollut aiemmin aikaa.

Pakko soittaa huomenna töihin että en vaan kykene tulemaan sinne. Jotenkin ahdistaa jo sekin :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freya, voimia ihan hirveesti sulle! Jotenkin tuntuu että olis sieltä jotain pitäny löytyä, että ehkä ei vaan ultra nyt onnistunut. Toivottavasti saat viikonpäästä iloisia uutisia!
 
Toivotaan freya parasta ♡

Ite kävin tänään ensimmäisessä ultrassa jossa pieni sydän onneks sykki, kyllä pelotti käynti ja viimeyö tosi huonolla unella.. kolmen viikon päästä uus ultra eessä :)
 
Freyja86: Hurjasti tsemppiä! Toivotaan, että kätilö teki vain emämokauksen ja seuraavassa ultrassa olisi kaikki hyvin.

Täällä hurjasti jännittää huominen ultra. :confused: Kuvotuskin on mukamas tänään hieman helpottanut, niin mieli rupeaa ajattelemaan kaikenlaista. Melkein jännittää niin paljon, että käväsi jo mielessä perua koko ultrausaika. Inhottaa mennä jos siellä ei näykkään mitään elämää. :sad001 No huomenna sen sitten näkee onko massussa ketään paikalla ja toivon mukaan olisi vielä elossakin.
 
Mä feryja toivon myös, että jäätävä moka kätilöltä. Hullua että ne laittaa sut odottamaan noin pitkäsi aikaa.

Mulla huomenna myös ultra, viimeksi oli sillon 1,5viikkoa sitten. Sykettä ei sillon näkynyt, huomenna luulisi jo löytyvän. Viikkoja pitäisi olla 7+5 ! Ainakin oksennus lentää siihen malliin, että kumma jos ei masussa mitään tapahdu..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freya isosti tsemppiä sinne niin kauan kun ei kovia kipuja tai vuotoa niin toivoa on. Näyttää todella siltä että nuo on asioita jotka vaatii rautaista ammattitaitoa on surku että noita ei näy kommentteja noin huolettomasti annetaan, alkuvaiheessa siellä ei välttämättä juuri mitään näykään ja oma erikoislääkärikin hiljaa pyöritteli sauvaa pitkään ennenkuin sanoi sanaakaan, eli vaatii perehtymistä ja asiat on tulkinnanvaraisia ei kaikki kehity samaa tahtia ja jo seuraavana päivänä tilanne voi olla täysin toinen. Kehitys ottaa ihan päivissä hurjia harppauksia, toiset taas kehittyvät hitaammin tai niitä on vaikeampi havaita.
Tsemppiä ja odota se yksityinen en laittaisi suurta painoarvoa tälle ensimmäiselle ultralle vielä :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun tekisi mieli nyt murista ja kirota oikein kunnolla. Miksi mä asun Tampereella jossa vastataan kaikkeen ei, ihan sama mihin soitat... Neuvolasta ei pääse ultraan ennen nt-ultraa, Mehiläinen olisi mielellään ottanut (230e), samoin kun Terveystalo (n.190e) ja Koskiklinikka (n.170e). Kaikki alle 100e paikat ovat tietenkin heinäkuun kiinni. Yksikään paikka ei tarjoa hoitajan tekemänä ultraa jolloin ei menisi sitä suurinta maksua eli lääkärinpalkkiota. Miksi muissa kunnissa saadaan ultrat niin helpolla ja halvemmalla :mad:
 
Frayalle pahoittelut tätäkin kautta ! :Heartred

omaa napaa:
Eilen alko tulemaan, siis ihan hiukan vaan ja aina välillä ku pyyhki nii ihan hitusen liman seassa veriviiruja. Siis nyt puhutaa hyvin vähäsestä määrästä ja näin, tänään kävin ultrassa tarkistuttamassa tilanteen, viikkoja 7+6, siellä se pieni oli, aivan täydellinen, jo raajatki erottui kuvasta vastaten viikkoja 7+5, mutta sydän ei lyönyt. Siis muuten ihan viikkojen mukainen pieni, mutta lääläri ei saanut ultraan sydämen sykettä näkyviin. Enkä minäkään kyllä nähnyt. Ei näkynyt valkoisena plätkötyksensä ruudussa mitään muutakuin itse sikiö ja sitä lapsivettä. Noin pariviikkoa sitten kävin alkuraskauden ultrassa ja silloin kyllä näkyi ultrassa se valkoinen plätkötys että sydän sykki kyllä. Olo on ihan uskomaton, miksi ?

Sain lähetteen VAS:iin, sieltä tulee varmaan kutsu jo ensiviikolle. Varmaa tarkistetaan vielä ultralla tilanne ja sen jälkeen tehdään päätös, miten tää päätetään loppuun :crybaby2 Ihmettä saa odottaa, jos siellä vielä sydän sykkisikin.. :Heartpink Itellä ei kauheesti oo enää toivonkipinää jäljellä, vaikka uskomattomalta tuntuu, että se pieni vauva oli siellä ihan viikkojen mukainen... mutta ei vaan sydämensykettä saatu näkyviin.
 
Takaisin
Top