Valitusvirsiä

Poikanen on ilmeisesti tulossa kipeäksi ja tänään on ollut huuto tosi herkässä ihan joka asiasta. Minä olen ihan puhki ja tuntuu ihan mielettömän rassaavalta kuunnella sitä huutoa.. :sad001 Annoin pojalle särkylääkettä josko nukuttaisi paremmin, no puolisen tuntia nukkui ja nyt on taas tissi suussa. Joudan varmaan kohta itsekin nukkumaan, mitäs tässä muutakaan.
 
Maistuiko Salmen poikaselle uni yhtään paremmin särkylääkkeen jälkeen? Tunne on kyllä tuttu, kun on itse väsynyt, niin se toisen itku on vaikeaa kuunneltavaa. Omalla ollut pari sellaista päivää ettei ole yhtään viihtynyt yksinään, vaan syliin on itketty kokoajan. Palkintona siitä nostelusta ja roudailusta selkä oli tänä aamuna niin kipeä, että itku pääsi.
 
Sympatiat sinulle Hellis! (Puhelimella ei voi muuta kuin tykätä) Kaipa me yö jotenkin nukuttiin, syöden, kuinkas muutenkaan. Aamulla sitten herätti tyttö itkullaan, lienee niin kurjaa kun joudun kääntämään selkäni toiselta puolelta imettääkseni. Poika on nyt aika nuhainen, voi pientä. Tänä aamuna eka kertaa ikinä jätti osan puurosta syömättä, ei vaan suu auennut. Olen hämmästynyt... Vissiin sose oli nyt vähän liian kirpakkaa, tarvii illaksi sotkea vaikka päärynää sekaan.
 
Voi että, aina se vaan joku pieni kipeeksi tulee, mitähän se sitten on kunhan päiväkoti alkaa :sad001 Paranemisia Salmen pienelle ja toivon mukaan Hellisin selkä ei jatka vihoitteluaan !
 
Kiitos Iltatähti. Tytöllä oli ensin vähän lämpöä ja oli hivenen nuhainen, tokihan se sitten tarttui poikaseenkin. Ja mieheen. Itselläkin on melko vetämätön olo, toivon todella että menee ohi ennen kuin alkaakaan. Harmittaa kun on jotenkin semmoinen perusnegatiivinen fiilis tänään(kin), kehitettävä jotain ilahduttavaa.
 
Kiitos! Särkylääke onneksi katkaisi pahimman terän ja mies varovasti hieroi ja hoiti poikaa, niin nyt on jo ihan ok.

Voi ei, siellä on todellinen sairastupa sitten Salmen luona. Höh! Toivottavasti jotain piristystä löytyi päivään! Pikaista paranemista.
 
Hellis, minä käsitin viestistäsi ensin, että mies hieroi poikaa, mutta sitten muistin edellisen viestisi ja siis mies taisi hieroa sinua eikä lasta. :D Hyvä jos selkä on jo parempi!

Kaikille sairasteleville pikaisia paranemisia. ♥
 
Hahaha, no nyt kun luin tuon oman viestini, niin sen käsityksen siitä kyllä saa, kuukiurustakesään :joyful:
 
Miksei työajassa löydy kohtaa "vaimo sairas"? Tätä tuumasi isimies aamulla, kun joutu töihin lähtemään ja jättämään mut korkeassa kuumeessa kotiin pikkumiehen kanssa. Ihan samaa ajatellen toivon, että tuo nukkuisi vielä hetken..
 
Täällä ulkomailla, missä asutaan, sai mies jäädä kotiin tyttöä hoitamaan, kun olin sairaana. Lääkäriltä pyydettiin sairaslomalappu mun sairauden takia miehen töihin. Käsittääkseni mies sai ihan palkkaakin tältä päivältä.
 
Paranemista Salmen perheelle, Helliksen selälle ja Tiukuliisalle! Virukset saisi mun puolesta kieltää lailla :sour: ja kotiäideilläkin pitäisi olla sairaslomaa tarvittaessa.
 
Oon miettinyt tuota samaa, että on se kohtuutonta ettei toinen vanhempi voi jäädä kotiin hoitamaan lasta (ja puolisoa) toisen sairastuessa. Kohtuutonta odottaa, että se toinen kipeänä hoitaa ihan vaan siksi, kun nyt sattuu valmiiksi kotona olemaan. Pah!

Pikaista paranemista Tiukuliisa!
 
Joo pitäisi kyllä ainakin vakavamman taudin kohdalla olla joustoa, tyyliin influenssan tai kunnon oksennustautia, tai entäs jos joutuu onnettomuuteen ja katkoo raajojaan? Eipä siinä lasta hoidella! Huh huh, toivotaan ettei kukaan siihen tilanteeseen joudu..
 
Muistan joskus että loukkasin käteni ja se joutui lastaan. Ei saanut isi saikkua ja muistan kyllä että pyllyn pesukin tuotti aikamoista hankaluutta. Taisi milloin kukakin olla auttelemassa ja lastakin tais lentää hiiteen ennen aikojaan :wideyed:
 
Juu meidän isi sai kyllä nyt 100 pistettä ja papukaijamerkin tästä sairastuvasta. Itse makasin sängynpohjalla 40 asteen kuumeessa ja poju alkoi oksentamaan yöllä. Isi hoiti kilttinä meitä molempia koko yön ja meni aamulla töihin nukuttuaan vaan vajaat 2 h koko yönä. Oma kuume onneksi laski 37,5 aamuksi, joten pysyin jo tolpillani eilen ja pojun ykäilytkin loppui ja muuttui vesiripuliksi täksi päiväksi. Pirteä jäbä kyllä on, joten taitaa olla seuraava hammas vaan tavallista tiukemmalla tullakseen. Tosin, sen verran tokkurassa olin vielä eilen, että tuli ykäpyykkien seassa pestyä sitten yksi vaippakin... Ei ollut kivaa jälkeä pesukoneessa...
 
Ja takaisin valitusvirsiin. Nyt meillä on sitten hela family vatsataudissa. Me ollaan isin kanssa aivan rättejä ja jäbä vesiripuloi edelleen. Onbeksi poju on kuitenkin pirteä ja maito maistuu, niin ei tarvitse olka siitä huolissaan.
 
Voi ei Tiukuliisa, jaksamisia teille sinne! Vatsataudit jyllää ja se on mukava kun tulee kaikkiin ja vielä yhtäaikaa :mad: Hyvä että nesteytys kunnossa ja maistuu!
 
Nyt kyllä ottaa pattiin, poika eilen tuli koulusta oksennustaudissa ja vielä vaan huono olo jatkuu! Toinen on niin ressukka ja joutuu omassa huoneessaan olemaan ettei vain muita tartuttais :mad: pyykkipyörii ja pyörii.....
 
Takaisin
Top