Valitusvirsiä

Ei ole tullut vielä meihin muihin, mutta välillä velloo vatsassa :hungover: Poika oksentaa vieläkin, siis uskomatonta! Ei ole koskaan näin pitkään kestänyt, perjantaina alkoi ja vielä vaan jatkuu. Onneksi nesteitä menee, välillä jopa pysyvät ja välillä tulevat hetken päästä pois :sad001 Kuinkahan kauan tää on normaalia, huomenna varmistan lääkäristä kyllä kun niin käy sääliksi. Onneksi jaksaa kuitenkin pleikkarillakin pelailla.
 
Meidän jätkä on alkanut vaatia nykyään, että kun imetän, että molemmat tissit pitää olla tarjolla yhtäaikaa :meh: Sitten hypitään tissiltä toiselle ja aina tietty vapaata nänniä pitää saada nipistellä! Hetken aina saa imemään vaan yhtä, mutta sitten alkaa paidan repiminen, kun huomataan ettei se toinen olekaan siinä tyrkyllä :nailbiting: Auts ja mur :shifty:
 
Hellis, kuulostaa ihan meidän imetyssessioilta! :D Nipistely tosin vähäisempää ja olen sen kieltänyt, kun ei tunnu kauheen kivalta... Tosiaan molemmat tissit pitää olla tarjolla ja jos toisen laittaa piiloon, niin juuri sieltähän sitä maitoa on saatava. Hyppiköön siis tissiltä toiselle, jos haluaa. Siis kotona. :wink Meilläkin tämä muutos on tapahtunut aivan hiljattain.
 
Hmm, onkohan tämä joku ikäkysymys. Ovat tajunneet, että siellä paidan alla on toinenkin tissi vaikkei sitä näekään? Onpas meillä fiksuja muksuja :) Minäkin kiellän nipistelyn ja nyt oon aina laittanut paljaan nännin päälle sormen ettei saa nipisteltyä! Tuntuu kyllä tosi inhalta :eek: Toinen nänni onkin ihan kipeenä o_O
 
Taitaa ruveta minulla olemaan vireystaso oikeasti aika matalalla kun kaikki tuntuu niin väsyttävältä. Yleensä en perustele mitään "en jaksa" koska jaksan kyllä kaiken, aina en vaan rehellisesti viitsi. Jo ruuan miettiminen tuntuu kauhealta urakalta, vaikka vauhtiin päästyä sujuu sen sata hommaa kerralla. Tässä talossa on joku remontti meneillään ja olen nyt parina päivänä kuunnellut poran mörinää ja siinä sitten on yksi v*tuttavimmista äänistä. Karkuunkaan ei vaan kokonaan pääse. Toivotaan että mölyisin vaihe on pian ohi.
 
Poran ääni kaverina ei kyllä oo kiva olla :meh: Porautuu aivojen syvimpiin sopukoihin se ääni :confused:
 
Yksi ärsyttävä ääni ja ilmiö on myös mopot. Jumankauta kun vauva nukkuu ulkona ja joku himskatin mopojonne kiihdyttelee talon ohi niin tältä mammalta pääsee muutama ärräpää! Tekisi mieli käydä ruttaamassa lekalla mutkalle joka ikisen pärryyttelijän etuakseli.
 
Salme, jos toi olo jatkuu, niin ehkä voisit hakeutua lääkäriin? Ettei olisi kyse masennusoireesta? Tietty ensin pitäisi saada univelat kuitattua ym. syyt taustalta pois. Ja neuvolastahan voi tarvitaessa pyytää perhetyöntekijää avuksi arkeen. :) Toivottavasti olosi helpottaa. ♥
 
Noista univeloista olen ajatellut niin, että niitä nyt vaan tulee ja ne tähän elämänvaiheeseen tavallaan "kuuluu". Kyllä tämä tästä, kun vaan tajuaisi käydä ajoissa illalla nukkumaan eikä vaan tuijottaa puhelinta. :rolleyes: Eilen illalla onneksi tajusin. :)
 
Se on kyllä itelläki, että puhelin pitäis panna piiloon jo hyvissä ajoin... vaikka kuinka menis ajoissa sänkyyn, niin sitten tätä masiinaa tulee räpellettyä kumminkin vaikka kuinka pitkään :meh: Fiksua ottaa se oma aika yöunista! :grin Hyvä Hellis :wacky:
 
Toisaalta se illalla varastettu oma aikakin on niin tärkeää! Vaikkei mitään järkevää tekisikään. Mäkin oon ollut huonosti nukkuvan vauvan kanssa jatkuvasti vaihtelevan väsynyt, enkä silti mene ikinä järkevään aikaan nukkumaan, usein lipsahtaa reilusti yli yhdentoista.. Ja silti oon sitä mieltä, että se on ainakin välillä ihan järkevääkin :D
 
Ei ihan hirveesti tarvinnu viime yönä nukkua, vähän väliä heräili poikanen ja tulikuumalta tuntuu edelleen. :sad001 Onneksi tänään on vielä pyhä ja mies vapaalla, tänään ei varmaan päikkärit olisi huono idea. Väsyttää aivan älyttömästi.
 
Salme, ehdottomasti hyödynnä tilaisuus päikkäreihin! Lasten sairastaminen ja valvominen ovat kyllä äitiyden ikävimpiä puolia. Paranemista pikkuiselle!
 
Rakkaudella valmistat pojalle omin sormin syötävää aamupalaa ja tarjoat vielä toisen suurta herkkua vesimelonia... sitten alkaa kuulua vaan läts-läts-läts... kaikki lattialle :shifty:
 
Takaisin
Top