Valitusvirsiä

Voihan VR! Taas junat myöhästelee ja joutuu vaihtamaan liput viime tingassa kokonaan myöhempään junaan, joka lähti vasta muutamaa tuntia myöhemmin. Muuten oltaisiin myöhästytty vaihtojunasta ja kuitenkin jouduttu odottamaan vieraan paikkakunnan asemalla muutama tunti seuraavaa junaa. Ja jos ei oma isäni olisi ollut heittämässä minua ja tyttöä asemalle, niin olisin joutunut ramppaamaan taksilla 5 km matkan edes takas kahdesti. Ärsyttää kun ei voi yhtään luottaa junien kulkemiseen!
 
Meidän vauveli on nyt keksinyt, että naamaan lätkiminen on hirrrrrveen hauskaa :shifty: Ei voi mitään, että ottaa päähän välillä aika lujaakin :mad:
 
Meillä revitään hiuksista ja puristellaan naamaa. Tulee useasti leikattua jätkän kynnet ettei oma naama oo ihan veril :D
 
Joo täällä kans revittäis kaikkien naamaa, raavitaan ja läpsitään.. Eikä äitiä aina ihan naurata, kun rintakehä on naarmuilla kun tyyppi syödessään "kivasti" puristelee. Naama verillä ja ruvella. Mulla on vielä luomi tossa toisen solisluun alla, siis sellainen pieni vähän koholla oleva niin pari kertaa saanut sen raapaistua
 
Meillä revittiin kauheasti hiuksista jo aikaisemmin ja poika sai ihan kunnon tupon hiuksia irti. Sattui niin s**t*nasti että oikeasti itku pääsi, ja toinen vaan katseli iloisesti että hehee, sainpa hienon otteen... Nyt on hiusten repiminen vähentynyt onneksi, nappaa kyllä kiinni varsinkin siskon hiuksista jos saa ja tyttö poloinen on hätää kärsimässä. :/
 
Meidän pojan mielestä nenät on maailman kiehtovin juttu! Ja tukka on kyllä aina pakko pitää kiinni..
 
Meillä isosiskon hiuksia revitään, äidin hiuksia ei niinkään. Suvitus, meidän Emma puree neniä... Varsinainen pikku myy kun puree jokaista ruumiinosaa mihin suunsa saa kiinni. Paitsi tissiä onneksi.
 
Taas tuli kauhea itku pojalla kesken unien eikä muu auttanut kun särkylääke. Oiskohan ne ylähampaat mitkä puskee läpi ja vaivaa :/ Ärsyttävää kun itse odottaa oikeen sitä itkua ennen kun nukahtaa, että "koskas se itku tulee, en viitsis millää nukahtaa ennen". Ja sit se tulee kun oon puol horrokses jo...
 
Viime viikolla oli jo useampia hyviä öitä (3 tai 4 herätystä), tällä viikolla ollaan palattu 15-20 herätyksen tahtiin. Ei jaksa! Ei enää millään jaksa. Vaikka onneksi imetän vain korkeintaan kerran yössä, joten voidaan jakaa valvomisia, mut viime yönä esim ei kyllä nukkunut kumpikaan kun puolitoista - pari tuntia poika huuteli joka kerta uudestaan heti kun pääsi takaisin petiin. Tänä yönä mies on työreissussa ja ah-dis-taa kun on pakko selvitä yksin vaikka mitä tulisi. Huoh. Selityksenä toivottavasti toinen alahammas (ien jo rikki) ja seisomaan oppiminen, eli ehkä yöt tästä taas vähän rauhoittuu piakkoin.
 
Hohhoijaa.. Tiistaina käytiin lääkärissä ja pojalla enterorokko(taas). Kuumekkin nousi 39.5 ja valitusta piisas :sad001 Parin burana ja panadol huuruisen päivän jälkeen alkoi helpottaa! Kunnes eilen iltaakohti nousi taas kuume. Noh tänään aamulla lääkäriin ja korvatulehdus... Jätkä on aivan tukossa, mistä sitä räkää riittää? :/
 
Voi ei kisumami. :sad001 Jaksamista ja paranemista teille! Yritetään ajatella positiivisesti, susta tulee väkisinkin ekspertti vauvan tukkoisuuden helpottamisessa. :) Haleja pikku potilaalle!
 
Joku muukin tästä samasta asiasta kirjoitti, en vaan harvalla päälläni muista, että kuka! Mutta siis sain viime yönä nukuttua todella hyvin. Poitsu heräsi tissille ekan kerran vasta noin 6:45, eli sain katkeamatonta unta varmaan 6-7 tuntia. Mä en oo pitkään aikaan ollut näin poikki! Siis mitä! Mitä tämä on? Miksi nukkumalla väsyy? Missä logiikka? En tykkää :shifty:
 
Mä voin sitten olla tyytyväinen, kun sain katkeamatonta unta noin 2 tuntia enkä liikaa, joten ei väsytä juurikaan :grin.
 
Jännä homma tosiaan. Itsekin nukuin viime yönä paremmin kuin koko viikonloppuna, ja väsyttää huomattavasti enemmän kuin semmoisen yön jälkeen, jolloin oli valveilla useamman tunnin yhtä päätä.
 
Sama mullakin oli alkuun et kun tyttö alkoi nukuu yöt heräämättä niin tää mamma oli niin poikki :D Joku ei tosiaan täsmää :D
 
Takaisin
Top