Eikai sillä mitään väliä ole missä kunnossa tukka oli ennen raskautta. Hormoonit säätelee tukan päässäpysymistä eikä niitä kiinnosta missä kunnossa kuontalo oli aiemmin :) Raskaus siis yleensä estää tukan irtoamisen mutta sitten kun hormoonit tasottuu myöhemmin niin ne alkaa varisemaan pois, määrä voi olla kaikki tai ei mitään ja kaikki siltä väliltä. Sit kun taas siitä hormoonisotkusta on selvitty niin tukka alkaa palautumaan normaaliin rytmiinsä JOS ei onnistu pamahtamaan paksuksi ennen sitä
Mulla on tosi ohut hius, sitä on paljon, mutta on ohutta ja se aina on sellanen lässähtänyt ja jos vähänkään rasvottuu ni hirveen likasen näkönen. Mulla auttoi se, että laitan eka hoitoaineen tukkaan ja sit sen ku huuhtoo pois ni sit vasta shampoopesu. Tukka on helpompi harjata ei rasvotu vaan on ilmava jne
Mulla on tosi ohut hius, sitä on paljon, mutta on ohutta ja se aina on sellanen lässähtänyt ja jos vähänkään rasvottuu ni hirveen likasen näkönen. Mulla auttoi se, että laitan eka hoitoaineen tukkaan ja sit sen ku huuhtoo pois ni sit vasta shampoopesu. Tukka on helpompi harjata ei rasvotu vaan on ilmava jne