Valitusketju!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin oli silloin joskus ennen pillereitä menkat aivan järkyttävät. Ne tuli vaan muutaman kerran vuodessa, vuoto oli runsasta, kesti reippasti yli viikon ja kipu vei melkeen jalat alta :confused: Siks pillerit alotinki ja kyllä pelottais olla ilman..

Sirriäinen täällä kans, tänään tasan 4kk synnytyksestä. Toivon että pysyisivätkin vielä poissa, ainakin tässä imetellään aika paljon ja öisinkin.. Kierukan laiton jälkeen mulla kyllä alkoi aika reilu valkovuoto, sitäkään kun ei juurikaan ollut synnytyksen jälkeen näkynyt, ärsyttää!

Ulisempa tännekin, vauvalla taitaa olla kolmas hammas tulossa. Ehtihän tässä pari päivää olla ihan seesteistä, sitten alkoi iho-ongelmat pahenee, massuvaivat lisäänty ja nyt tuolla yläikenessä töröttää valkoinen piste. Eli kohta taas byebye yöunet, kun hammas alkaa puskee ikenen läpi. Helvetti, ei toi oo ees 4kk ja kolmas hammas.. Ja kun hampaat tulee pareittain. Ni tulee kohta sitten neljäs hammas.. Tätä menoo meil on täys setti ennen ku vauva on vuoden

Sirriäinen mä luulen että meillä kans tekee jo hampaita... poika kitisee ja haluaa pureskella, mieluiten äidin sormea (onneksi ei kuitenkaan nänniä syödessä pure!!) Mietin vain että voiko tulla kakkoshammas ensin? Koska siinä ien tuntuu eniten sellaiselle, että vois kohta olla hammas läpi.. no huomenna saa lääkäri katsoa.

Jotkut vauvat saattaa tehä vaik kulmahampaat eka. Meil tuli 3 kk ikäsenä alas oikeanpuoleinen etuhammas sit vasen parin viikon päästä. Nyt tulossa vasen etuylähammas.

Pahoinvointia, päänsärkyä, närästystä, maha pömpöttää, aivastuttaa, issiaskin vaivaa.. Ihan hirveet raskausoireet päällä! Testiä en oo tehny enkä tiedä kannattaakokaan.. Oon kuullu niiiin monelta, että näistä pillereistä tulee ties mitä raskausoireita :confused: Alkaa jo mietityttää koko pillerit/kapselin laitto :mad:

Kaameet raskausoireet täälläkin. Tosin ilman pillereitä kylläkin. Lisäksi jatkuvaa menkkakipua eikä ne vaan ala vaikka olis pitänyt jos kierto olis säännöllinen..Pitää vissiin marssia apteekkiin hakemaan testiä, kunhan menkat on tarpeeksi "myöhässä". Haluan jo oman kropan ja hormonitoiminnan takaisin prkl! Ei tätä omaa kehoa ja toimintaa ymmärrä enää ollenkaan! :/ Ja tähän jos vielä lisättäs joku hormonaalinen ehkäsy niin mikähän soppa siitä syntyis...

Millonhan nää vuodot oikein loppuu? Tuntuu et on saanu kulkee rätti housussa synnäriltä lähtien!! Eka oli jälkivuoto ja sit sai olla muutaman viikon rauhassa ja nyt jo kuukauden vuotanu hormonikierukan laiton jälkeen. Joo kiva ois lähtee vaikka uimahalliin tai kylpylään, mut ei tarvii.. Pääseeköhän edes vauvauintiin ens vuonna?!

Mut sit taas kierukan kanssa ei sais käyttää kuukuppia... :/ se on tietysti oma asia noudattaako suositusta mut ite en tiiä kyl uskallanko käyttää.. Siks toivonkin et menkat pysyis poissa mahd kauan.. Ja sen takia kierukka ei voi olla mulle pitkäaikainen ratkaisu, kun rakastan mun kuukuppia!

En oo ikinä käyttäny kuukuppia. Joskus mietin, mut kuulosti hankalalta. Ja mähän otin tän kierukan sen takia et menkat jäis kokonaan mahdollisesti pois. In my wish!!!

Tänään ollut tosi ihana päivä. Yks asia vaan alko ärsyttämään. Katselin äidin luona valokuvia itsestäni viimeiseltä 4kuukaudelta ja tulin siihen tulokseen, että meidän peili valehtelee - ja paljon! En siis oikeasti ole tajunnut kuinka turvonneelta näytän :confused: Ääähh... Noh, täytyy tehdä asialle jotain kunhan pääsee näistä pyhistä eroon ja arki taas alkaa..

Musta on tullut vainoharhainen. Kapselista huolimatta olen kolmen kuukauden aikana tehnyt kahdeksan raskaustestiä... Vatsa on turvonnut, jatkuvasti etoo, on ollut pahoinvointia ja pientä lämpöilyä.
Mä uskon kyllä edelleen, ettei näin voi käydä toista kertaa mutta silti.
Enkä mä oikein luota noihin testeihinkään, poika kun näkyi testissä vasta viikolla 20...

Toinen harmistus on joulun tapahtumat ja edessä oleva keskustelu pojan kummitädin kanssa. Tämä kun oli laittanut pojan suuhun herneen että saa maistella sitä...

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Hanski_ Joo. Voin sanoa että olin säikähdyksestä sanaton. Ei kyllä käynyt pienessä mielessäkään, että keksisi jotain tuollaista.

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Kharou, onko hän ihan aikuinen ihminen? En tiedä muistatko väärin, mut mun mielestä palkokasveja ei saanu edes muutenkaan antaa alle vuoden ikäiselle saati sit vielä vauvalle mitään hernettä tai mitään tommosta ei sosetta muutenkaan!

voihan rintaraivarit! Poika suostuu syömään 1/3 aterioista rinnalta, muuten ei käy, kaamea raivo ja kyyneleet valuu pitkin poskia. Että pännii kotonakin pumpata rintoja tyhjemmäksi, mutta ei voi mitään, kukaan ei tässä talossa enää jaksa kuunnella tuota huutoa. Onneksi tähän mennessä tämä tapahtuu ainoastaan päivällä, jos yölläkin huutaisi, niin ei menis montaa päivää kun siirryttäisiin kokonaan pulloon.

No loistavasti alkaa tämä vuosi. Pää räjähtää ja kurkku on kipee. Pikkusen oli lämpöäkin. Ja viime vuonna en sairastanut kertaakaan! No pääasia, ettei tarttuis tyttöön... Kiva kun olo on ihan voimaton ja tyttö on niin älyttömän huomionkipeä..ja isikin on töissä :inpain:

Takaisin