Perse, en sitten saakkaan kotihoidontukea vuosiloman ajalta, tai no saan mutta se vähennetään puolison työttömyyskorvauksesta. Hip hei. Ihmetyttää tämä touhu, silloin kun perhe tarvitsisi rahaa,tukea ei saa, mutta sitten kun ollaan töissä niin silloin yllättäen myönnetään. Eli nyt kun mies menisi töihin, saisin kotihoidon tuen lomani ajalta ja sitä ei tietenkään mieheltä pystyisi vähentämään mistään.
Eikä siinä vielä kaikki. Nyt kun mies oli päivän töissä niin kelassa varmaan tuhraavat monta viikkoa/kuukautta seuraavien rahojen kanssa. Töissä käynti kannattaa aina. Kotihoidon tukea ei saada ja palkka tulee vasta heinäkuussa. No tulee sentäs kesäkuussa edes lapsilisä. Voidaan koko perhe mennä lomailemaan jätskikiskalle, kunhan sieltä ei mitään osteta.
Niin ja vielä se että outo lappu tulee postista. Että minulla on lunastamaton paketti siellä. Soittelen postiin että mikä paketti, niin kertovat että joo tämä on täällä puoli vuotta odottanut noutoa. Selvisi että veljen lapsille lähettämäni paketti ei ole koskaan mennyt perille. Postimaksu oli maksettu ja oikea osoite, ja yhtään paketti-ilmoitusta ei veljeni kotiin ollut mennyt. Minun pitäisi tämä lunastaa 10 eurolla, vaikka postimaksu on perille menosta maksettu. Postille on tullut paketista kuluja! Oli sitten viimeinen paketti sen firman kanssa. Ihmettelinkin miksi veljeni vaimo on ollut hiljaa joulun jälkeen.
Niin ja atopia ja maitoallergia pienellä. Mun äiti valittaa että ei niillä lapsilla ennen mitään allergioita ollut. Syötetään väärää ruokaa ja lääkitään väärin, hoidetaan väärin. Ei tulla hoitamaan kun pyydetään ja sitten ilmestytään ovelle kun sisko on sattunut pyytämään kylään. Ja pitäis sitten ruokkia vielä.
Miestä yritän opettaa siivoamaan kun jäänyt hänen äidillään hommat kesken.
No siinä taisi olla nämä viimeisimmät.