Itse olin just vajaa viikon saikulla supistelujen takia. Ei onneksi oo kipeitä ollu mutta viime viikolla parina päivänä oli aika jatkuvaa ja välistä tosi epämukavia. Lääkärillä kävin eikä ollu kuitenkaan aiheuttanu mitään muutoksia ja lisäksi kävin labroissa eikä löytyny mitään.
Tänää olin töissä ekaa päivää saikun jälkeen ja nyt taas särkee alaselkää ihan sikana ja hiukan myös säteilee oikiaan jalkaan..ilmeisesti joku iskiastyyppinen. Saikun aikana ei juurikaan ollu alaselkä kipuilua mutta nyt heti töissä taas ku pitää jaloillaan ollu koko työvuoro ni huomaa kyllä. Supisteluihinki ehin kiinnittää huomiota..pitää nyt seurata tilannetta.
Neuvolatäti sanoi että jos supistukset jatkuu ku palaa töihin ni ei muutaku lissää saikkua mutta toisaalta itestä tuntuu että ku ei oo kuitenkaan kipeitä ni eikö voi jatkaa töissä sit ihan normaalisti..
Onko muita saikulla supistelujen vuoksi ja minkälaista työtä teette? Ite oon siis huonekaluliikkeessä myyjänä ja kassalla seisomista ja myymälän ympäri ravaamista koko vuoron ajan, varastosta oon myös vielä jonkuverran antanu tavaraa asiakkaille, eli nosteluaki päivittäin ja kuorman purkua.
Rv28.