Uusi raskaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sandy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mcgonnor, tule sitten kertomaan kun plussa tulee! :)

Melinda, onnea uuteen odotukseen! Mulla ja mun siskolla on ikäeroa 1v ja 13pvää :) Just kysyin äidiltäni minkälaista kahden pienen kanssa oli. Ei se kuulemma mitenkään kauheeta ollut... on tainnut aika kullata muistot! :p:grin Ei vaa, aikaa ja apukäsiä, eiköhän niillä pärjää useammankin vaippaikäisen kanssa :)

Mulla sitten tänään näytti digitesti "ei raskaana". Tämä jäi sitten ns kemialliseksi raskaudeksi. Kohti uusia pettymyksiä vaan! :grin Toivon että vielä tämän vuoden aikana saisin semmoisen plussan joka kantaa syliin asti :Heartred

heidih, tsemppii yritykseen ja hedelmällistä lopputulosta! :) Samaan pyritään täälläkin.

Sandy: Toivottavasti tekin sen plussan saatte enemmin taikka myöhemmin se vauva tulee sitten kun on valmis tulemaan ja niin on tarkoitettu. Vaikka onhan se ikävä kuulla aina samaa lausetta mutta tulee se sieltä jossain vaiheessa, esikkoa yritettiin tovi ja itse aloin jo olla sillä mielin että lopetetaan yrittäminen kun ei ota tuulta alleen mutta onnistuhan se sitten ihme kyllä. Ei siihen vaadittu kun painon pudotusta -5 kg ja asunnon vaihto niin testi näytti sitten plussaa. Mutta nyt sitten tulikin plussa yllättävän nopeasti.. ja aika nopeasti arvasinkin että raskaana ollaan taas. Mutta toivotan sinulle plussa tuulia. Eiköhän myö jotenkin kahesta selvitä. Mies on jäämässä muutenkin kohta kotiin koti isäksi niin saa siitä sitten apua kahden kanssa. Ja olen iloinen että esikko on niin helppo vauva ettei kauheesti vaadi mitään ihmeellistä eikä ole kolikki vauva! :)

Ei tärpännyt meillä siitä yhdestä "vahingosta" viime kierrossa, kuulema tässä kierrossa voidaan mennä samalla systeemillä. Mun tarvii vissiin vaan laskea tarkemmin että osuu kohdilleen? :wink

Kuinka vauvakuume voi näin jo iskeä vaikka toinen on vasta 6kk :D onneksi tuo ukko pikkasen lyö kapuloita rattaisiin että ei ihan vielä, mutta ehkä plussa kumminkin 2014 ;) ehkäsyä ei käytetä ja kk alkoi jo joulukuussa, että katsotaan ;)

Eipä siis kai vielä ole "virallisesti" kenellekään Syyskuisille 2013 tulossa pikkusisarusta, vai? :) Yritystä taitaa kuitenkin monella olla ilmassa :wink Niin, eiköhän siis ole odotettavissa että useammasta näistä meidän syyskuun vauvoista tulee vielä isosiskoja ja -veljiä vuoden 2015 aikana! :Heartred

Kuume on kyllä kova :) ja ehkä meilläkin kesällä alkaa yritys :) toivottavasti pian tärppää niille joilla jo yritys on käynnissä :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Juu, meidät voi nyt sitten kai laskea niihin yrittäviin, kun isäntä totesi tässä joku päivä sitten että antaa tulla jos on tullakseen, Ei nyt mitenkään siis ryppyotsaisesti yritetä, vielä, vaan katsellaan miten käy.

Mun kuumeilu ehti jo vähän laantua, kun isäntä oli niin vakaasti sitä mieltä, ettei vielä, ja kun hän oli niin huolissaan miten minä sitten jaksaisin ja kaikkea, että loukkaantuneena suunnittelin jo meneväni hakemaan kierukan tai pistämään piuhat solmuun.... Koin nimittäin jotenkin tosi voimaasti, että tuo huoli mun jaksamisesta on kritiikkiä siitä, miten Ellin kanssa olen. Mutta ei kai se niin siis ole, tai tiedän ettei ole, jostain syystä vaan siitä tuli peikko.

Mutta joo, nyt ootellaan ja katsellaan minkä aikaa menee että sisarus saa alkunsa!

Puapru: Minusta taas miehesi huoli sinun jaksamisesta oli oikein ihanasti ajateltu. Todellakin. Ei omaan korvaani kuullosta kritiikiltä.
Toivottavasti tulis pian tännekin vauva-uutisia <3 (Edit, siis TÄNNE foorumille, ei meille :-) )

Muokattu viimeksi:
Juu TerhiJii, tiedän itsekin järjellä ajatellen että huoli on ihan oikea ja ihana että hän välittää...EIkä kyse ole mistään epäluottamuslauseesta. Mutta jostain syystä se vaan kääntyi ihan päälaelleen mun päässä!

Onpa jänniä ja kutkuttavia ajatuksia ja toiveita täällä, kun näin pitkästä aikaa foorumia lueskelen! Minustakin olisi ihanaa olla taas raskaana, mut ei tuo mun ukko oikein sytytä…! Mun tekis mieli kyllä peuhata, mut ukko on niin kauhee köriläs.. Ääh, tää on niin ikävää! :sad001 Itsellänikin tosin on epäseksikäs olo kun selkä ja niska kipuilee imettämisestä eikä ole ollut aikaa pitää huolta omasta terveydestään tai ulkonäöstään. Välillä minä mietin eroa kun meidän suhteessa ei ole minkäänlaista lihallista intohimoa. Alunperinkin lyöttäydyttiin yhteen toisista syistä kuin seksuaalisesta himosta toisiamme kohtaan, mut tässä se sitten kostautuu...

Mä taas elän täällä jänniä aikoja... :grin Mulla menossa kiertopäivä 27/25-? eikä menkkoja vielä näy :) Tällä viikolla vielä (ehkä perjantai) meinaan raskaustestiä tehdä :) Tietystihän se mun viime kierron kemiallinen raskaus voi sotkee tätäkin kiertoo, mutta mutta.... Kahdessa edellisessä kierrossa siis vuoto/tiputtelu alkanut jo kp25 että siinä mielessä täällä alkaa toiveet heräämään....:Heartred Kääk! :excited001

Täällä mennään kp 26/29 tai 31, ja dpo on joko 11 tai 9. Melkko samoissa siis ollaan Sandyn kanssa.

Mulla kuivui nenä eilen, samalla tavalla kuin mitä Ellin raskauden aikana oli melkein koko ajan. Saapa nähdä.. Tää mahdollisia menkkoja edeltävä viikko on tällanen masisviikko, ettei todella uskalla toivoa liikoja eikä luottaa mihinkään. Periaatteessa kai perjantaina voisin testata minäkin, mutta voi olla että koitan pitää itseni kurissa ja odottaa maanantaihin tai oikeastaan jopa tiistaihin. Ollaan menossa mun siskon pojan synttäreille maanantaina, ja jos silloin sattuisi plussa pärähtämään testiin aamusta, niin enpä tiedä miten osaisin olla asiasta puhumatta. Tällä kertaa kun en haluaisi turhan aikaisin paljastaa raskautta, Ellin kanssa piti kertoa jo rv 4+ kun oltiin varaamassa lokakuulle ulkomaan reissua mun suvun kanssa ja eihän me sitten voitukaan lähteä mukaan.

Mutta, koitan siis olla toivomatta liikoja, ja keksiä jotain muuta ajateltavaa tälle viikolla, että aika kuluisi nopeammin!

Heh, mä oon taas menossa perjantaina kummipojan veljen synttäreille :) Mitenköhän mulle sielä käy jos aamun testi näyttäisi plussaa... Pitäisköhän sittenkin testata jo torstaina.... ihan vaan että on aikaa sulatella :wink:grin Kun lauantaihin en nyt ainakaan malta odottaa! :p

Peukut pystyyn vaan kaikki mun ja puaprun puolesta! :):)

Takaisin