Puapru, mä tässä kierrossa testasin ovista ihan tuosta kp 8 lähtien. Laskennallisesti kun sen olisi pitänyt osua tuohon kp10 jälkeen. Kaksi tasavahvaa viivaa ja ovisplussa tuli vasta kp 18 ja vasta silloin oli limojakin, mikä siis tuki tuota ovistestin tulosta :) Peittoja heiluteltiin samana iltapäivänä. testasin vielä pari pvää tuon jälkeen ja viiva hieman haaleni. Olen siis 99% varma että ovuloin vasta tuolloin kp18 jälkeen.
Miksi sitten kiertoni on ollut niin lyhyt? en tiedä. Vaikuttaako imetyshormonit jne... Piteneekö kierto nyt sitten tuon myöhäisen oviksen takia sinne 32 päivään? en tiedä. Onko sattumaa että tätä tuhrua just nyt kun pitäisi menkat edellisten kiertojen perusteella alkaa? Onko sattumaa että juuri nyt on menossa noin dpo 7 (days past ovulation) ja tähän aikaan yleensä kiinnittyminen tapahtuu => kiinnittymisvuoto? Onko kehoni vaan vielä niin sekaisin ja vaiheessa edellisen raskauden jäljiltä, että hormonit toimii miten sattuu? Voi kunpa tietäisikin!
Tähän ei nyt auta muuta kuin aika :) Viikon päästä viimeistään ollaan viisaampia. Silloin olisi jo kp 33 eli kaiken järjen mukaan menkat olisi jo alkaneet tai sitten vaihtoehtoisesti raskaustesti todennäköisesti näyttäisi plussaa :)
Rohkaisevaa kuitenkin kuulla että sulla Puapru on ollut tuota kiinnittymisvuotoa. Kun mä jotenkin pidän sitä huonona merkkinä... en tiedä miksi, mutta kiva siis kuulla että raskaus voi silti sujua mainiosti :)
Niin että piinailu tässä vielä jatkuu!
Ja tsemppii sullekin Puapru piinapäiviin! Se on kyllä ihan kauheeta mitä lähempänä ne menkat on. Eilen meinasin ihan seota kun oli kp25/25. Nyt osaan olla rauhallisempi. Kun eihän tähän auta mikään muu kuin
aika :)
Syysmami, harmi että teillä tilanne ei ole kohentunut. Mä sain sen ovisplussan testiin samana aamuna kun mies oli just tullut yövuorosta ja oli mennyt nukkumaan. Hetken teki mieli herättää se että olisimme päässeet heti "hyödyntämään" sen kauan kaivatun oviksen. Aattelin kuitenkin, että kestää sitä ootella siihen kun hän herää. Herättyään mies olikin ihan poikki ja nälissään, niin eipä siinä sitten mitään tapahtunut... mä olin jo ihan että plää, sinne meni ne haaveet. Myöhemmin huilattiin yhdessä sängyssä. Jotenkin sitten siinä alettiin vaatteita ottaa pois, mutta mä sanoinkin miehelle että nyt maataan tässä alasti vierekkäin. En mä tiiä mitä siinä kävi, mutta yhtäkkiä mies oli jo
tosi valmis hommiin ja aikasempi mielenkiinnottomuus muuttui joksikin ihan muuksi. Siinä sitten kävi niin että mies ei kauaa kestänyt, mutta eipä haitannut, oli ainakin ovis hyödynnetty :) Ja miksi aloin tätä kertomaan.... Auttaisko teillä vaikka kokeilla vielä tuota yhdessä oloa, ehkäpä vähän seksuaaliväritteisesti, mutta kuitenkin niin että tarkoitus ei ole harrastaa seksiä. Esim ihan vaan hieroa toista, laittaa vihjailevia tekstiviestejä, olla alasti keskellä päivää tms. Jos se ns "kielletty hedelmä" alkaakin houkutella
Ja sit vaikka illalla mahdollisuus seksiin :)