Uusi raskaus

Huisia! Onnea sisaruksista. :Heartred Käykäähän jossain vaiheessa täällä kertomassa miten isommat pienet ovat suhtautuneet uuteen tulokkaaseen. Sitte jos ja kun siis jaksatte!
 
Ihanaaa! :Heartred onnea tooosi paljon pikkusista!!!!!!
Täällä poksui juuri 21 viikkoa rikki ja jännittää jo kovasti tuleva :)

Tulkaahan tosiaan kertomaan kuinka isommatpikkuset ottanut nyytit vastaan :) :Heartred


Vielä mahottomasti onnea!!!!!!
 
Oi miten suloinen pienokainen! Ja on kyllä siskonsa näköinen! :) Tässähän tulee vauvakuume! :wink
 
No on kyllä Puapru kuin samasta puusta veistettyjä! :grin

Esikoinen on ottanut ihan hyvin pikkuveljen vastaan. Silloin pari ekaa päivää alkoi tyttökin huutamaan/itkemään heti kun vauvakin :grin Se oli mielenkiintoista :rolleyes: Onneksi nyt "kestää" paremmin itkua, esikko ei kai vaan ymmärtänyt mikä ihme se itkevä otus on :Heartred Välill tuo tuttia ja tykkää silitellä (taikka muuten vaan tökkiä) vauvaa.

Ainoa isoin "muutos" esikoisen käytöksessä on se että tutista on tullut TOSI tärkeä. Ennen ei sitä päiväsaikaan tarvinut ollenkaan, mutta nyt vähän väliä itketään tutin perään. Kaiketi se on nyt hänelle pieni tuki ja turva kun huomiota ei yksinkertaisesti ehdi/voi saada yhtä paljon kuin ennen. Onneksi mies on vielä pari viikkoa kotona ja ehditään totutella arkeen :)

Mäkin laitan yhden kuvan :) Jouluaattoaamuna otin tämän sairaalassa ennen kotiinlähtöä. Ikää Poitsulla se reilu 2 vrk :Heartred

View attachment 8145
 

Liitteet

  • IMG_2916.JPG
    IMG_2916.JPG
    232.9 KB · Katsottu: 47
Onnea Sandyllekin!! Voi mikä ihana pieni poika! Nää kuvat ei ainakaan auta mun vauvakuumeeseen.. Pahentaa vaan :wink
 
Onnea kaikille teille ketkä olette uudet ihanat pienet saaneet elämäänne rikastuttamaan ❤

Itse en osaa kuvitella enää koskaan tekeväni lasta. Vaikka pitkään luulin että olen sitä äitisorttia kuka tekisi monta lasta tähän maailmaan, mutta ei.

Jotain positiivista niin olen huomannut että on paljon helpompaa kasvattaa tuota lasta yksin. En edes kaipaa puolisoa tähän arkeen. Olen nyt panostanut tulevaisuuteen ja näyttääkin siltä että saan oman alani töitä joita olen pitkään hakenut, ja ipanakin saa hoitopaikan kadun toiselta puolelta missä asun.
Eksän kanssa välit olemattomat, on aikalailla luopunut isänä olemisestakin. Hyvä jos ollaan yhteyksissä max 2 kertaa viikossa. Tyttö edes hädintuskin viettää aikaa siellä kun näyttäisi joka toinen viikonloppu olevan isänsä vanhemmilla hoidossa. Näin meillä. Mutta parempaan päin mennään. Tuskin edes jatkossa haluaisin lasta kuskata isälleen ollenkaan :sad001
 
Aika mälsä juttu Mcgonnor, pitäisikö mokomalta kysyä että mitä jos saisit täyshuoltajuuden, vai onko sulla jo, en ole tätä ketjua lukenut vielä ollenkaan, hyppäsin suoraan tänne ku oon laiska.

Tulin vaan huuteleen että mulla on nyt 19+1 ja ens viikolla rakenneultra, jeejee vaikka mua onkin jo ultrattu reilusti tällä kertaa :grin
 
Takaisin
Top