Kiitos onnitteluista!
Kyllä muakin suoraan sanottuna vähän kauhistuttaa
Mun hyvän ystävän pojilla on ikäeroa 1v 5kk ja hän on ihan suoraan sanonut että aika kauheeta oli vauva-aika. Samoin muutama muukin, esim miehen siskolle on syntynyt 6 vuoden sisään 4 lasta ja kuulemma aika sumussa meni se neljännen vauva-aika... Nyt heidänkin nuorin täyttää jo 3 ja asioista voi kuulemma ihan eri tavalla nauttia nykyään.
Olen siis jo nyt asennoitunut ja varautunut "pahimpaan"
Ei me kuitenkaan haluttu odotella, kun ei sitä ikinä tiedä miten kauan voi kestää saada vauva. Mies on 32 ja minä kohta 31 ja haaveissa kenties kolmaskin.... Kai mä meen sit ajatuksella että "parempi kerta rysäys kuin jatkuva kitinä"
Esikoisen kohdalla yllätyin miten helppoa vauva-arki meillä on ollut :) Raskausaika myös :) Jos tän kakkosen kohdalla homma jatkuu yhtä vaivattomasti, niin elämähän voi olla aika ihanaakin!
heidih, pahoittelut negasta
Mähän myös testasin tästä plussasta pari negaa ensin :) En tiedä kuinka tarkkaan seuraat omaa kiertoasi. Onko mitään ajatusta koska oisit ovuloinut? Kerronpa miten tää mun oma meni, jos vaikka se tsemppaisi :) Mulla kaksi edellistä kiertoa oli 25pvää (alkoi vuoto tai tuhru) Tässä kierrossa ei mitään vuotoa vielä kp26/25. Testata en vielä tuolloin viitsinyt, koska olin melko varma mun ovulaatiosta ja siitä oli vasta n 9 pvää. Odotin siis että kierron pituus voi ihan hyvin olla 30 pvää. En malttanut odottaa kp30 asti ja testasin kp28/25-(30) negan. Seuraavana aamuna testasin myös negan eli kp29/25(30). Mulla siis periaatteessa oli menkat jo myöhässä, mutta sitten ei kuitenkaan
Olin jo luopunut toivosta ja kuvittelin etten ovuloinut ollenkaan, kunnes sitten kp30/25(30) tuli tuo plussa!
Ovulaatiosta se 13 pvää :)
Josko sullakin se vielä plussaksi muuttuu! :) Mulle sanottiin että "toivoa on niin kauan kun ei menkkoja kuulu". En oikein jaksanut uskoa tuota, mutta niinhän se nyt kuitenkin oli! :) Samat sanat siis sullekin!