Uusi raskaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sandy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Odottakaahan vaan naiset mitä tuutte vielä kuulemaan! :wink:grin:wink

Mä eilen plussasin! :love7 Tiedän, taas :rolleyes::grin

Hennon viivan sain halppisliuskatestiin ja sitten digillä vielä varmistin ja tulos :Heartred "raskaana 1-2" :Heartred

Viime kierron kemiallinen pelottelee mielessä, mutta lähtökohtaisesti luottavaisemmalla mielellä ollaan :) Nyt ei ole niin minkäänlaista vuotoa (JES!) ja ehkä jopa jotain raskausoireiksi luokiteltavaa, esim flunssa :grin

Laskettu aika olisi 27.12.2014 :love017 ja nyt siis raskausviikkoja vasta 4+0. Kiertopäiviä 31/25-? eli siinäkin mielessä hyvältä näyttää :)

Uutta digitestiä kehiin ensi viikolla ja sitten kun saan viikkoja siihenkin lisää, niin sitten vasta meillä onkin bileet!! :dance008:cool05:gen014

Onnittelut Sandy, ja samaan hengenvetoon, mäkin plussasin eilen!

Epähuomiossa tein ensin ovistestin, johon ilmestyi kaksi selkeää viivaa lähes välittömästi, ja aattelin kun tajusin että se on ovistesti, mitä V****a, en mä nyt voi ovuloida? Sitten tein tavan raskaustestin, johon tuli himmeä toinenkin viiva, ja vielä sain digitestlläkin Raskaana 1-2. Päivän edellä olen Sandyä laskureiden mukaan, eli tänään 4+1. Mutta, pitää pitää jalat maassa ja mieli rauhallisena, vielä ehtii sattua mitä vaan kun näin alussa ollaan!

Ihania plussa uutisia täällä! Onnea kovasti molemmille! Ja toivottavasti pysyy kyytiläiset mukana!!!! Ihanaa <3 minä vaan vielä lueskelen ja jännitän muiden puolesta :) syssymmällä sitten tekoihin ;) vahinkojahan voi ssattua kun ei ehkäisystä tietoakaan ;)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Nyt mua itkettää, ihanaa naiset, ihanaa! <3 toivon todellakin että kaikki menisi hyvin <3 mie tuun sitten perässä joskus ensi talvena ;)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Hurjaa. Onnea plusanneille. Mä oon täällä lukenu näitä plussahaaveilijoiden juttuja vähän sillai että apua, en mä vaan vielä kaipaa toista. Mutta nyt on alkanu tuntuu siltä että kohta vois olla taas raskaana. Oon kyllä seko kun ihan väsyny nykysen kanssa ja sitte kello alkanu taas pikku hiljaa tikittää. No, tikitys on kyllä hyvin vaimeaa eikä mieskään vielä halua toista, joten odotellaan vielä rauhassa ja harjoitellaan vaan. :wink

Tai miksei nytkin jo... haave vaan oli päästä vanhoista raskauskiloista ja vähän yli ennen, mutta mutta... ♥ olis se hienoa! Oon niin onnellinen teidän puolesta!

Edit. Mies sanoi, ettei ihan vielä. Höh! :(

Muokattu viimeksi:
Ihanaa <3 onnea teille molemmille :)

Meillä ei ole vielä suunnitelmissa raskaus, mut varmaan parin vuoden päästä :) haluaisin kyl jo mut me päätettiin miehen kanssa että odotetaan vielä se pari vuotta kun meillä on niin paljon eri projekteja tällä hetkellä.

Skickas från min iPhone via Vau Foorumi

Samoin täällä pikkuruusu! Arjet ku kahestaan pojan kanssa ollaan, niin päivät on pitkiä ja myönnettävä se on että välillä oon ihan poikki enkä millään keksi viihdykettä jätkälle. Mutta silti ajatuksissa olis niiiin kiva odottaa pojalle leikkikaveria :)
Mutta niinku aiemminkin tänne kirjotin niin seuraavankin raskauden koittaessa, alkaisi taas vuodelepo ja pelko siitä että kuinka keskosena pikku kakkonen syntyisi. Ristiriitaista..

Kiitos onnitteluista! :Heartred

Kyllä muakin suoraan sanottuna vähän kauhistuttaa :grin Mun hyvän ystävän pojilla on ikäeroa 1v 5kk ja hän on ihan suoraan sanonut että aika kauheeta oli vauva-aika. Samoin muutama muukin, esim miehen siskolle on syntynyt 6 vuoden sisään 4 lasta ja kuulemma aika sumussa meni se neljännen vauva-aika... Nyt heidänkin nuorin täyttää jo 3 ja asioista voi kuulemma ihan eri tavalla nauttia nykyään.

Olen siis jo nyt asennoitunut ja varautunut "pahimpaan" :rolleyes::grin Ei me kuitenkaan haluttu odotella, kun ei sitä ikinä tiedä miten kauan voi kestää saada vauva. Mies on 32 ja minä kohta 31 ja haaveissa kenties kolmaskin.... Kai mä meen sit ajatuksella että "parempi kerta rysäys kuin jatkuva kitinä" :grin

Esikoisen kohdalla yllätyin miten helppoa vauva-arki meillä on ollut :) Raskausaika myös :) Jos tän kakkosen kohdalla homma jatkuu yhtä vaivattomasti, niin elämähän voi olla aika ihanaakin! :Heartred

heidih, pahoittelut negasta :sad001 Mähän myös testasin tästä plussasta pari negaa ensin :) En tiedä kuinka tarkkaan seuraat omaa kiertoasi. Onko mitään ajatusta koska oisit ovuloinut? Kerronpa miten tää mun oma meni, jos vaikka se tsemppaisi :) Mulla kaksi edellistä kiertoa oli 25pvää (alkoi vuoto tai tuhru) Tässä kierrossa ei mitään vuotoa vielä kp26/25. Testata en vielä tuolloin viitsinyt, koska olin melko varma mun ovulaatiosta ja siitä oli vasta n 9 pvää. Odotin siis että kierron pituus voi ihan hyvin olla 30 pvää. En malttanut odottaa kp30 asti ja testasin kp28/25-(30) negan. Seuraavana aamuna testasin myös negan eli kp29/25(30). Mulla siis periaatteessa oli menkat jo myöhässä, mutta sitten ei kuitenkaan :rolleyes: Olin jo luopunut toivosta ja kuvittelin etten ovuloinut ollenkaan, kunnes sitten kp30/25(30) tuli tuo plussa! :Heartred Ovulaatiosta se 13 pvää :)

Josko sullakin se vielä plussaksi muuttuu! :) Mulle sanottiin että "toivoa on niin kauan kun ei menkkoja kuulu". En oikein jaksanut uskoa tuota, mutta niinhän se nyt kuitenkin oli! :) Samat sanat siis sullekin!

no ovulaatio ois voinnu tapahtua 1.4 jos kierron pituus on sama 28 pvää kun ennen raskautta ja jos sen jälkeen on tapahtunnu niin täytyy sanoa että miehellä on sitkeitä simppoja =D

Paljon onnea plussanneille <3! ( En uskalla käyttää valmiita hymiöitä, sillä onnistun saamaan niillä aina masiinan jumiin.)

Kyllä sitä pienestä ikäerosta huolimatta selviää :). Meillä esikoinen oli vajaa vuosi ja kolme kuukautta ja keskimmäinen puolestaan vuosi ja seitsemän kuukautta, kun kuopus syntyi. Ikäeroa siis esikoisen ja kuopuksen välissä kaksi vuotta ja 10 kuukautta, ja siinä välissäkin muksu :).

En väitä, että aina olisi yhtä hymyä ja iloa, mutta ei tämä ylitsepääsemättömän raskasta ole. Hyvät puolet voittavat ehdottomasti homman raskauden. Ongelma on tosin se, että keho reistailee, kun noin tiheään syntyivät.

Synnytyksen jälkeen ajattelin, että lapsiluku olisi tässä, mutta olemmekin hieman pyörtäneet mielipidettä ja mahdollisesti parin vuoden päästä annamme neljännen vielä tulla, jos on tullakseen. Katsellaan.

Heip. Ajattelin tänne tulla kirjottelemaan kun huvitti niin tuossa iltapalalla :D syötin tytölle iltapuuroa ja mies siivosi keittiötä samalla rupateltiin ja vitsailtiin :) noo mua alkoikin sitte itkettämään oikeen kunnolla se nauramine ja mies veti vakavaksi... pystyin juuri kysymään että mikä nyt tuli? Ja hän sanoi laskevansa :) minä sitten kyselin että mitäs nyt yhtäkkiä? niin hän tokaisi että eikös se näin viimeksikin alkanut... ;) mutta en kyllä usko että "vahinko" olisi käynyt... hiljaa kyllä salaa toivon että joo, mutta samalla taas että ei ihan vielä... :) mutta hän oli kyllä oikeassa että samallalailla reagoin viimeksikin ennen plussaa :D

Ihana että on miehelle jäänyt mieleen, miten edellinen raskaus alkoi! :Heartbigred Mä en usko että meillä isäntä muistaisi mitä silloin oli.. No, josko ihan salassapiilossa pikkusen pidetään peukkua? laughing4

Joo pidetää iha vähä peukkuja :) hui hui... aivan ku ei kuumetta jo muutenki ollu niin nyt vielä alkaa odottelemaan tuleeko täti vaiko ei :D hurjaa :) kuinkas puapru onko oireita ilmaantunut? :)

No enpä voi sanoa että varsinaisesti oireita.. Muutamana päivänä pyörrytti ihan tolkuttomasti, mutta se on nyt helpottanut, Hetkellisiä pahoinvointeja on ollut, mutta paha sanoa niistäkään mistä johtuvat. Tänään aamusta asti nenä on ollut vähän nuhainen ja olen aivastanut sen miljoona kertaa tänään, jotain tällaista muistelen Ellinkin alkuraskaudessa olleen.. Mutta pienillä oireilla vielä mennään, toisaalta kovin on alussakin.

Koskas sulla Mamia olis sitten menkkojen aika?

Takaisin