Yosa, teeppäs ihmeessä testi uudelleen parin pvän päästä. Kyllähän sieltä sitten pitäisi kuukautiset tulla jos ei raskaana ole.... tietysti eri tilanne jos kuukautiset ei imetyksen johdosta ole vielä alkaneet.
Tää lapsiluku on taas niiiiiin mielipiteitä jakava asia
Lapsimäärää kauhistellaan suuntaan jos toiseen.
Mä en ennen tätä esikoista tiennyt haluanko lapsia. Meillä tää menikin niin että sanoin miehelle jo muutama vuosi sitten, että kun hän niitä lapsia haluaa, niin kertoo sitten mullekin. Että jos me ootellaan sitä päivää kun mun suusta kuullaan sanat "haluan vauvan", niin sitä päivää ei välttämättä koskaan tule.
Sen olen kyllä aina tiennyt etten halua vain yhtä lasta. Mulle on ollut päivän selvää että jos siihen lapsihommaan ryhdyn, niin sitten niitä haluan useamman. Ihan vaan lastensa itsensä takia. Musta sisarukset on rikkaus :) Kyllähän muakin pienenä ärsytti kun ei yksinhuoltajaperheessä ikinä mitään saanut kun aina vastauksena oli "jos ostan sulle, niin sitten pitää ostaa siskollesikin". Tuo on kuitenkin pientä sen rinnalla mitä siskoni muuten on tuonut elämääni. Pieninä oltiin toistemme parhaita ystäviä (vaikka tapeltiin tosi usein), murrosiässä oli vähän omat jutut, mutta nyt taas vietämme paljon aikaa yhdessä :)
Seuraava voi olla aika provosoivaa ja varmasti on niitä ihmisisä, jotka kokevat asiat toisella tapaa. Kuitenkin on todettava että kaikki ne kaverit jotka ovat ainoita lapsia, joiden kanssa minä olen puhunut, niin ovat sanoneet että kyllä he olisivat sisaruksia halunneet. Osa vasta siinä vaiheessa kun ovat saaneet oman lapsen ja tajunneet ettei hänellä ole esim yhtään serkkua/tätiä/enoa jne.
Ja se tähän on sanottava vielä että musta on TOSI tärkeää kun niitä lapsia tulee, olkoot yksi, kaksi tai tusina, että ne on ne omat vanhemmat jotka lapsista huolehtii ja elättää! Toimeen pitää tulla omilla varoilla. Mikään ei ärsytäkkään mua yhtä paljon kuin se että lapsia tehdään lisää, vaikka edellisistäkään ei riitä rahkeet huolehtimaan!