Uusi raskaus

Juu eiköhän niistä saa nauttia kun viikkoja kertyy :) 27 tai 28pv pitäis alkaa :) ja kun inaa aloin odottamaan niin näihin samoihin aikoihin tuli noita itku puskia :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei mulla onneksi kuume ole, kun oon tääl ihan täpinöissä teidän oireiluista. Ihan ku olis ikävä sitä kuukauden oksentamista ja pahaa oloa. :D mutku... )♥
 
Puapru: Heti tulisin, jos mies ei nyt yhtäkkiä haluaisi odottaa vielä hetkeä... kuulemma pitää.elämän tasaantua muuton jälkeen. Hei me muutetaan lauantaina ja ei olla edes alettu yrittää vauvaa, joka asuu mahassa 9kk... vai mitä.pikakuljetusta tuo mies odottaa?!? :eek: noo, kohta. :)
 
Heipparallaa! Jännitys alkaa tiivistyyn :D miksi sen miehen piti epäillä että olisin raskaana? Tottakai nyt kuvittelen kaikenlaista ja ehkä vähän toivonkin??? :) tänään ollu tosi etova olo ja johtuu varmaan jännityksestä :wink testi on kyllä kaapissa ollut kokoajan varmuuden vuoksi :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Onneksi olkoon plussanneille, oon ihan täpinöissäni muiden puolesta, lisää vauvoja JEEEEE :smiley-bounce016

Mun sisko kertoi olevansa raskaana, heille syntyy marraskuussa pieni, voi en malta odottaa, että saan nähdä taas niin pienen suuren ihmeen!

Samalla täällä toivotaan sitä omaa toista pientä suurta ihmettä :wink ja ehkäpä jo ensi viikolla testiä kehiin! Mulla on niin vaihteleva kierto, et voi olla turhan aikasta (nyt kp 30), mut tosiaan kun en osaa nyt varmoille sanoa milloin oon ovuloinut ja sit oon niin hätänen, et testejä kuluu monta, kun kuumeilen kun mikäkin sairas :DD
 
Huomenta! Jaa a :) saa nähä kui hullun käy :wink olo on ku ilmapallon nielly :D mutta se voi enteillä myös tätiä... katsotaan :wink hu viimestään tätin pitäisi kyläillä, koska kierto alkoi heti säännöllisesti imetyksen loputtua. Jos ei kuulukkaan niin testiä kehiin :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Jännityksellä täällä seurataan miten Mamia käy. :p

Ja tsemppiä Maikulle myös, pidetään peukkuja pystyssä!
 
Plussausonnea toivotellen!! :)

Mä oon aina puhunu ettei mulla ole vauvakuumetta... Mutta pakko sanoo että nyt kun tuo tyttö tuossa lattialla pyörii, koheltaa, ähisee ja touhuaa, niin pakkohan näitä on saada lisää! :Heartred:Heartred Tyttö on semmosessa kehityksen vaiheessa että joka päivä oppii uutta :)

Eilen puhuttiin miehen kanssa ihan vakavia. Ja tän hetken päätöksellä mennään tulevat vuodet ilman ehkäisyä. Saas nähdä kuinka monta lasta luoja suo... Harkitsen sterilisaatiota 40 ikävuoteen mennessä. Sinne olisi aikaa 9 vuotta! :p Puhuttiin kyllä että jos nämä lapset näin herkästi alkunsa saavat, niin johan meillä olisi 4 lasta ennen kuin oon 35 :rolleyes: ei ehkä ihan tuohon tahtiin olis kiva....:confused: Neljännen jälkeen pitää sit miettiä...

No mutta, tuo on vielä kaukana tulevaisuudessa :) Kunhan nyt saataisi tämä kakkonen turvassa maailmaan :Heartred
 
Meillä vähän keskusteltiin myös lukumäärästä :) miehen mielestä kaksi on hyvä ja itse olen aina halunnut kolme lasta :) katsotaan nyt kuinka käy. Siunaantuuko meille piankin tuo kakkonen :wink

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä taas taitaa mennä niin, että tämän toivottavasti syntyvän toisen lapsen jälkeen lapset on sitten siinä. AInakin vähäksi aikaa. Isännällä kun siis on ne kaksi aikaisempaa tytärtä, alkaa 4 olla jo aika monta. Enkä mä tiedä, vaikka Elli ihana onkin ja toivottavasti (ja tietysti9 myös tämä seuraava, niin voi se olla että kahdessa on tarpeeksi minullekin. En vaan tiedä, millä ehkäisyllä sitten mentäisiin, minä en aio enää ikinä pillereitä syödä, eikä toisaalta vielä tässä iässä kumpikaan meistä halua varmaan sterilisaatiota teettää (minä siis tänä vuonna 32 ja isäntä huomenna 34). Mutta onhan tässä tietysti vielä hyvän aikaa miettiä kaikkea tätä, ei tarvitse ihan just nyt tehdä päätöksiä!
 
No mä en tiedä mistä mies on saanut päähänsä sen 4 lasta... :rolleyes::grin Olisko sitten kun heitäkin on kolme ja esim hänen siskollaan on neljä lasta... en tiedä. Hän siis niitä lapsia enemmän haluaa, en minä :p

Tuo on kyllä totta Puapru kun miehelläsi on jo 2 lasta ennestään, että aika ison pesueen saisi jos tekin pistätte suurperheen pystyyn :) Mun erittäin hyvällä ystävällä on kaksi poikaa ja hänen miehellään entuudestaan 2 lasta edellisestä avioliitosta. Mun kaveri olisi alunperin halunut kai enemmänkin lapsia, mutta mies ei sitten. Ihan ymmärrettävää minusta :) Kyllä se lapsiluku täytyy pitää semmoisena että hyvin pärjää, niin henkisesti kuin taloudellisesti :) Tää mun kaverin mies on vielä hitusen vanhempi, niin silläkin ymmärtää.
 
Heippaa! Kyllä se täti tuli kylään, mutta ei haittaa :) koska suunnitelmissa oli odottaa viiielä hetkisen :) toivotan sandylle ja puaprulle kovasti tsemppiä matkaan!! :) minä toivottavasti ilmottaudun näihin riveihin vähän syssymmällä :) jos nyt yrittää nuo viimeiset 3 raskaus kiloa karistaa vielä ennen bikini kautta :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top