Uusi raskaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sandy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:Heartbigred Hurjasti onnea!!! :)
Vaikka monen kanssa on välillä rankkaa on se myös aivan ihanaa..
Nyt makaan sängyssä ja kuuntelen miten lapset on just herännyt lastenhuoneessa ja isosisko 2,5 v juttelee pikkuveljelle joka jokeltelee takaisin :)
Ei kun puuron keittoon!

Kiitokset onnitteluista!!! :)

Tosi alussahan tämä raskaus on, mutta toivottavasti jatkuu sinne onnelliseen loppuun asti :Heartred

Todellisuus ei ehkä ihan ole vielä iskenyt... Me haluttiin ainakin kaksi lasta (puhetta ollut useammastakin :p ) ja koska molemmat yli 30-vee, niin ei haluttu odotella. Ja mulle oli jotenkin ihan kauheen raskasta/stressaavaa kun ei tiennyt mitä lähitulevaisuudessa tapahtuu. Siis että menenkö töihin, olenko raskaana nyt, kuukauden, vuoden vai kahden vuoden päästä... Ja sitten kun mietti, että raskautumisessa voi kestää... no, tämä tärppi sit kävi jo 2. yrityskierroksella :p

Mitään "vauvakuumetta" tässä ei ole, tuossa ihanassa tytössä on ihan tarpeeksi vauvaa :love017 Se on enemmänkin se "lapsikuume" mikä tässä vaivaa :grin Varmasti tulee olemaan rankkaa, monella tapaa, kun ikäeroa on vain 1v 2kk. Samaan aikaan haaveilen kuitenkin niistä tulevista ajoista, esim kun tyttö on 5vee ja hänen pikkuveli/sisko sen vajaa 4vee ja voidaan porukalla mennä retkelle, ulkoileen, HopLoppiin, veneileen jne :Heartred

Mulla piti alkaa menkat pari päivää sitten :D Mutta koska kierrot on aina heitellyt niin en edes ala testiä tekemään. Jos alkaa pahoinvointi niin sitten se on selvä homma. :D Mutta näillä mennään!

Menna, niinhän siinä voi vaikka käydäkin! Kun sulla ei vissiin ollut vielä menkat alkanut.... Jos tuutkin suoraan raskaaksi! :)

Kerrotaan nyt teillekin tilannetta....

Eli tällä hetkellä huono fiilis raskauden jatkosta :sad001

Kopioin tähän mitä kirjoitin tonne Marraskuiset 2014-ryhmään. Niin, olin siis vielä eilen niiiiiin innoissani ja luottavainen ja tänään näin :confused:

Mä joudun nyt laittamaan jarrua rattaisiin :sad001 Tein tänään Pregcheckin raskaustestin ja näytti haaleampaa viivaa kuin eilen. Tein myös davidin testin, joita olen nyt tehnyt kolmena aamuna, niin siinäkin viiva pysyy yhtä haaleana...

Mulla siis tämä raskaus muutenkin tosi alussa. Testasin ovulaation tikulla 1.3 ja uskon hedelmöityksen tapahtuneen siinä 1.-2.3. Tuolloin mulla oli kp18. Kierto on ollut nyt 3 viimeista kertaa 25 pvää. Kp24/25 välisenä yönä (pe-la) alkoi tuhrua ja ajattelin menkkojen alkavan. Tuhru ei kuitenkaan siitä muuttunut. Sunnuntaina oli siis jo kp26/25, tuhrua tuli vielä jonkin verran. Jossain mielenhäiriössä tein sitten davidin raskaustestin, mihin piirtyikin haalea viiva. Tuolloin siis dpo (days past ovulation) vasta jotain 7-8 (eli todella aikaista plussata...) Kaahasin sitten apteekkiin ostamaan CB:n digitaalisen raskaustestin. Ajattelin että kun siihen tulee se "ei raskaana", niin saan jonkinlaisen mielenrauhan. Mutta testiin tulikin "raskaana 1-2"....

Olin tietysti onneissani, mutta samaan aikaan ihmeissäni miten niin aikaisin voi tulla positiivinen raskaustesti... Ja nyt tämän päivän fiilisten pohjalta mua jopa hiukan ärsyttää ja suruttaa tuo tulos... Tänään siis kp28/25-?32. Periaatteessa siis menkat myöhässä, mutta ovulaatiosta laskiessa eipäs olekkaan! Mun menkoilla on aikaa alkaa koko tämän viikon!

Tänään siis haaleeta plussaa testissä.... ja sitä TUHRUA! sitä on vieläkin. Ja nyt mun mielestä selkäkin taas kipuilee (menkkaoloja vai vauvan kantamista!?!)

Ärsyttää siis tuo digitestin tulos. Turhaan nosti toiveita :sad001

Teen digitestin uudelleen lauantaina, silloin kp32 menossa. Jos tämä tästä sitten suruksi muuttuu, niin yritän kuitenkin iloita tuon meidän rakkaan esikoisen 1/2-vuotispäivästä täysin rinnoin! :Heartred Kun sattuu juuri olemaan lauantaina :)

Jättäydyn nyt täältä pois vähäksi aikaa. Tulen sitten lauantaina kertomaan mikä meillä tilanne :)

Kerron sitten teillekin, viimeistään lauantaina :)

Oih, surullista Sandy! Mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon,ja koita olla stressaamatta asiaa... helpommin sanottu kuin tehty..

Tuohon ihmettelyyn, että testi näytti noin aikaisin plussaa... Mun ymmärryksen mukaan testi voi näyttää plussaa silloin, kun hedelmöitys on tapahtunut, mutta kiinnittyminen ei. Tai siis, olen lukenut että jollekin on näin käynyt.

Mä tsemppaan sua täällä virtuaalisesti!! :Heartbigred

Sandy, eikä se haalistuminen välttämättä merkkaa mitään. Viiva ku viiva :)
Sillon ku aloin poikaa odottamaan ni tein kolmena perättäisenä päivänä clearblue tavallisen testin ja joka kerta se viiva haaleni verrattuna ekaan testiin ( testin ohjeissa muistaakseni oli just tosta viivan haalenemisesta ohje ettei sillä vahvuudella ole väliä) Tietty kyl vkoja oli sillon 6-7+ jotain mutta kuitenkin..
Niinku puapru sanoi, älä heitä kirvestä kaivoon :)

Viiva on aina viiva :) itsekin sain haalean viivan jo 31.12.12 vaikka minun ovulaatio oli vasta just ennen joulua :) ja olinhan minä raskaan kun tässähän tyttö leikkii lattialla <3 mut en minäkään silloin voinut uskoa sitä todeksi ja soitin silloin neuvolaan ja ne sanoi että plussa on aina plussa (se on sitten toinen asia jos se pysyy siellä sisällä...). Mut minä uskoin siihen vasta kun kävin yksityisellä puolella verikokeessa ja ne sitten soitti ja kertoi että kyllä olet raskaana :D ja se oli 3.1.13 :)

Skickas från min iPhone via Vau Foorumi

Voi kiitos ihanat tsempeistä! :Heartred:Heartred:Heartred

Mun piti pysyä täältä poissa kunnes tilanne kehittyy. Ja niinhän tämä mun aamun olojen mukaan kehittyikin ja äsken oli jo kunnon punaista pyyhkiessä! :sad010:sad001

Kait tämä sitten on semmoinen kemiallinen raskaus.... Voi prkele!! :smiley-angry002 Miks ihmeessä sen digitestin piti näyttää raskaana!?!?!?!? miksi, miksi, miksi. Mulla taitaa tuo luteaalivaihe olla niin lyhyt että kalvot rapistuu ennen kuin sinne munasolu ehtii kiinnittyä.... Eiköhän tämä tästä päivän aikana ala vuotamaan kunnolla.

Pakko oli kertoo ny jollee. Noihin muihin ryhmiin en nyt heti ala avautuu. Ootan vaikka huomiseen, niin näkee mikä niagara tulossa. Kiva kertoo miehelle kun hän herää.... :sad001

Voihan itku ja maailman petetyin fiilis! Mä en tee raskaustestii enää koskaan! Näkeehän sen sit ku maha kasvaa :grin:rolleyes::sad001

Leuka pystyyn sandy <3 annan maailman huonoimmain neuvon: älä srtessaa, äläkä väkisin yritä :) kyllä se papu kyytiin vielä tarttuu :)

Voi että, tosi kurjaa. Kaikella on kuitenkin aina tarkoituksensa,joten jollet ole nyt raskaana niin ehkä sillä on joku suurempi merkitys :)

Tsemppiä ja älä nyt liikaa sure siellä. Mä oon sitä mieltä noista testeistä, et tekee testin vasta kun menkat on reippaasti myöhässä.. Vaikkakin itse testasin ennen jo kun menkkojen piti edes alkaa, oli niiin vahva tunne. :)

Lyhykäisesti tännekin.

Eli tänään jälleen tehty raskaustesti, joka näytti "raskaana 1-2". Iloinen olin raskaana-tuloksesta, mutta pettynyt noista viikoista.... :confused:

Keskiviikkona teen jälleen uuden testin. Silloin olisi noin rv 4+4 ja voisi olettaa "raskaana 2-3" -tulosta. Jos tämä raskaus sitten olikin tässä, niin toivoisin että hormonimäärä olisi laskenut niin etten enää saisi turhia toiveita herättävää plussaa...

Kyllä tosiaan nyt pitää sinua jännityksessä, Sandy. Toivotaan parasta, ja ainakin selkeää tulosta keskiviikolle, oli se sitten kumpaan suuntaan vaan! Tietysti toivon, että saat tuloksen raskaana 2-3, peukkuja sille!

Kiitos puapru :) Kyllä mäkin kaikista eniten tahdon vaan jotain muutosta tähän nykyhetkeen!

Ja eihän tässä muuten mitään hätää olisi, siis voisi alkaa nauttia raskaana olosta, jos mulla ei olisi sitä vuotoa ollut :mad: Mitä nyt netistä lukenut, niin iha yhtä hyvin voi olla harmitonta ja raskaus päättyä onnellisesti, tai sitten yhtä monella varmaan alun vuoto osoittautunut kemialliseksi raskaudeksi/mennyt kesken hyvin alussa... Eli mistä tietää miten tämä mun kroppa toimii... :confused:

Onnellinen olen kuitenkin siitä että se vuoto loppui :) Nyt vaan pitää odottaa ja odottaa ja odottaa... Ärsyttää kun joutuu taas kaksi päivää piinailla :schocked028 Huomenna on tytön 6 kk neuvola. Alun perin meinasin ottaa uuden raskauden siellä puheeksi, mutta en nyt sit tiedä... Kenellekään ei olla kerrottu. Kun tää on niin epävarmaa. Itse olen melko avoin ihminen ja on tämäkin raskasta salata kaikilta nämä tunteet. Miestä kohtaan olen ollut tosi huonotuulinen :sad001 Laitoin hänelle aamulla viestiä, jossa kerroin rtestin tulokset ja pyysin anteeksi käytöstäni. Laitoin myös että toivottavasti hän ymmärtää ettei tämä ole helppoa mulle... :confused:

Ai niin, soitin mä sillon viime viikolla neuvolaan, ihan vaan kun tahdoin päästä jollekin ääneen sanomaan huoleni. Ja olipas ihanaa miten lämpimästi neuvolantäti tervehti! :) no, eihän meidän viime tapaamisesta ole kovin kauaa ehtinyt kuluakaan :grin Käski testaileen 1,5 vkon päästä uudelleen ja kovasti toivotteli että pääsisin jälleen hänelle asiakkaaksi :) Niin meillä siis äitiysneuvola ja lastenneuvola erikseen, jos joku siis ihmetteli. Molemmat tädit on kyllä ihania! :)

Tulkaahan sitten te muut heti-pian-välittömästi kertomaan kun teidän Syyskuiselle alkaa pikkusisarusta pukkaamaan! :Heartred Oli se vuosi sitten mikä tahansa! :grin Mä varmaan käyn tätä palstaa lukemassa sittenkin kun tyttö on jo koulussa :p

Ei kuulu menkkoja ja ihan jäätäviä vatsakipuja ja turvotusta. Eilen illalla sellasta samalaista puikkokipua kun tytön aikana. En tee testiä :D Katellaan parin viikon päästä. Voihan vitsi. En jotenkin jaksa uskoa raskauteen, katsellaan :D

Takaisin