Kiitos puapru :) Kyllä mäkin kaikista eniten tahdon vaan jotain muutosta tähän nykyhetkeen!
Ja eihän tässä muuten mitään hätää olisi, siis voisi alkaa nauttia raskaana olosta, jos mulla ei olisi sitä vuotoa ollut
Mitä nyt netistä lukenut, niin iha yhtä hyvin voi olla harmitonta ja raskaus päättyä onnellisesti, tai sitten yhtä monella varmaan alun vuoto osoittautunut kemialliseksi raskaudeksi/mennyt kesken hyvin alussa... Eli mistä tietää miten tämä mun kroppa toimii...
Onnellinen olen kuitenkin siitä että se vuoto loppui :) Nyt vaan pitää odottaa ja odottaa ja odottaa... Ärsyttää kun joutuu taas kaksi päivää piinailla
Huomenna on tytön 6 kk neuvola. Alun perin meinasin ottaa uuden raskauden siellä puheeksi, mutta en nyt sit tiedä... Kenellekään ei olla kerrottu. Kun tää on niin epävarmaa. Itse olen melko avoin ihminen ja on tämäkin raskasta salata kaikilta nämä tunteet. Miestä kohtaan olen ollut tosi huonotuulinen
Laitoin hänelle aamulla viestiä, jossa kerroin rtestin tulokset ja pyysin anteeksi käytöstäni. Laitoin myös että toivottavasti hän ymmärtää ettei tämä ole helppoa mulle...
Ai niin, soitin mä sillon viime viikolla neuvolaan, ihan vaan kun tahdoin päästä jollekin ääneen sanomaan huoleni. Ja olipas ihanaa miten lämpimästi neuvolantäti tervehti! :) no, eihän meidän viime tapaamisesta ole kovin kauaa ehtinyt kuluakaan
Käski testaileen 1,5 vkon päästä uudelleen ja kovasti toivotteli että pääsisin jälleen hänelle asiakkaaksi :) Niin meillä siis äitiysneuvola ja lastenneuvola erikseen, jos joku siis ihmetteli. Molemmat tädit on kyllä ihania! :)
Tulkaahan sitten te muut heti-pian-välittömästi kertomaan kun teidän Syyskuiselle alkaa pikkusisarusta pukkaamaan!
Oli se vuosi sitten mikä tahansa!
Mä varmaan käyn tätä palstaa lukemassa sittenkin kun tyttö on jo koulussa