Uusi raskaus haaveissa

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paukke,ihanaahan tuo vaan on[:)]
Onnea matkaan!!!
 
Mulla on ekan ja tokan välillä ikäeroa 1v2kk ja risat[:)]
 
Ihanaa, mekin ollaan ilman ehkäisyä..mutta en raskaana ainakaan vielä oo.!![:)][;)]
Testi tehty joten tiedän!
Alkais ne menkat ni vois edes toivoa tulevansa raskaaksi....
Mulla on aina alkanu todella pian menkat jälkkärin jälkeen..mut nyt ei...[:-][8|]

Kahtellaan[;)]
 
Hieman kauhunsekaisin tuntein, mutta toisaalta olis ihana taas tuntea ne pienet potkut mahassa [:)] Mies kyllä ottaa lunkisti, kun kyselin, että mitä jos oonkin jo raskaana - varmasti Hugo tykkäis leikkikaverista oli vastaus [:D] Eipä tuo raskaus tai imetys miehen kroppaan vaikutakaan [8|]
 
hyvä, hyvä, hyvä... ihana että muutkin..

tällä hetkellä ajatus on että odottais sinne puoleen vuoteen että julius sais varmasti mennä
maidolla sinne asti, mutta sitten saisi tulla.
hassua, alunperin ajattelin että ainakin 3 vuotta ikäeroa, mutta en halua taas mennä töihin olla
puoltavuotta hommissa ja sitten taas alkaa oksentaan 10 kertaa päivässä 8 kk:n ajan...
jos onnistuisi tähän ns. samaan syssyyn niin ainakin saisi sitten omaan pyttyyn käydä yökkimässä :D

nyt onkin sitten ongelma että mitä tehdään tää muutama kuukautta tässä ehkäisyn suhteen...
hormonit ei käy ollenkaan ja kumille oon allerginen heh... hiukan siis vaikea tapaus...

mulla on sisko nyt vihdoin raskaana (tällä viikolla np-ultra) hän on siis 36 ja ensimmäinen tulossa,
eikä ollut ollenkaan varmaan että sitäkään tulee... ihana jännäillä hänen kanssaan nyt tätä raskauden kulkua. :D
pysyy muistissa kaikki aiheeseen liittyvät jutut :P

vähän lähti rönsyileen... mutta siis 4 kk vielä jos jaksais odottaa ennenkun alkaa yrittään taas :D
saa nähdä.. ;)
 
Mulla on ainaki hirvee vauvakuume!! Ja puoliks kateellisena kattelen niitä jotka kulkee maha pystyssä. Jotenki kummassa on unohtanu sen heinäkuun ja 30 asteen lämpötilan, närästyksen, hikoilun, jatkuvan vessahädän ja monet monet muut vaivat!

Miehelle en oo suoraan uskaltanut sanoa koska kerran todella huonona yönä sanoi että tuleekohan tästä vauvasta ainoa.. Niin pillereitä syödään. Ollaan kuitenkin sovittu että rakennetaan ensin talo valmiiksi ja sitten laitetaan uusi vauva tilaukseen. Eli ehkä joskus ensi vuoden loppupuolella.. Tosin tänään se sano et ens vuonna tehään Milmalle pikkuveli! Ja samaan hengenvetoon totes ettei ens vuoteen oo ku pari kuukautta [:D][:D] Mut seuraavalla kerralla en haluaisi olla heinäkuussa viimeisilläni.. No meni tän nykyisenki tekemiseen melkein puoli vuotta et vaikeaa olis suunnitella..
 
Asali, meillä on ihan samat "aikataulut"[:D] olispa se hupaisaa jos lasketut ajat taas osuis samalle kuukaudelle kun viimeks osui peräti samalle päivälle.


Luen aina tän otsikon, että uusi rakas haaveissa. Niin ei kellään varmaan ole kuitenkaan[;)]
 
Uuh...
Nyt mulla noussut ihan polttavasti vauvakuume esiin[8|]
Laskin jo tekayn sivuilla että mitä jos ei vuoden vaihteen jälkeen enää estelläis[:D]
No eipä tässä kyllä mitään oo käytössä ollutkaan.
Näin se naisen mieli muuttuu[:o][:D]
 
Mä en ymmärrä mikä munhun on mennyt,tänään tuntuu entistä sietämättömämmältä odottaa odotusta,mulle heti kanssa ja nyt[:D]
Mut meillä on reissusuunnitelmia eikä sielä voi olla viimeisillään,eli ei ennen tammi-helmikuuta voi suunnitella mitään[&o]
 
Hmm.. uus raskaus. onhan se mielessä:) vaikka järjellä ajatellen ei ehkä vielä. Poika valvottaa yöt edelleen ja tuntuu et välillä on niin väsyny ettei tästä tuu mitää, mutta silti se on niin ihana ja toisen vauvan haluisin. Josko sitä ens vuoden puolella alkais yrittää :)
 
Vauvakuume on kova.. [;)] Ihan ärsyttää..

Mut esteitä on onneks ettei vielä saisi tulla.. Esim. Se talon valmistuminen ja sit mulla on nyt tulossa vielä se vesirokkorokote kahen viikon päästä ja siitä pitäis odottaa vielä 3kk että olis turvallista raskautua ja että siitä rokotteesta olis hyötyä. [:)] Tuota en ollu edes muistanu mutta eilen tuli vaan mieleen että täytyy tuo pitää mielessä.
 
Mä voisin odottaa sen 9kk ja synnyttää vaikka koko ajan jos se menis samanlailla ku tän ekan kanssa. Kyllä itte kans haaveilen jo toisesta mut mies nyt pistää hanttiin. Mut yritän puhuu ympäri et ens vuoden puolella alkais toisen pullukan matka maailmaa...
 
Näin unta että ginessa oli raskaana. [:D][:D][:D] olisiko ginessa enneuni? [;)]
 
Voi kun oisinki,
ja olen suurella odotuksella töllöttänyt täältä että kukas raskautuisi ;)
Toivottavasti esikoinen näät enneunia [;)]
Viimeviikolla tein testin ja en ollu,ja menkoista ei tietoakaan...[8|][:-]
 
Mulla olis huomenna aamulla testin teko edessä..[:D] Saas kattoo ny mies sen kävi salaa hakees apteekista, meinas vissiin et mä haen sen vast joskus.. Sit se olis pitäny tehä sen mielest heti.. Mut mä kyl teen sen vast huomen aamul ni on sit varmempi tulos.. Jännää nyt ku on jo yks lapsi ni ei oo ihan sellasta hoppua ja kutkutusta tehä sitä testiä ku ekasta oli.. Jännää kyl mut olisin mä sitä voinu viel pari päivää lykätäkkin..[8D]

Noh huomenna selvii....
 
Paukke,pidän peukkuja[:D]Tule sitten kertomaan tulos!!!!!!!
 
Mulla kanssa kuume korvissa,mut vielä jäissä yritykset[;)]
 
Pistetään me toivojat plussa aalto tänne [:D]

Paukke zemppiä!![:D]
Olikos sulla jo menkat alkanu jne ?Oireita??
 
Paukke [:)]

Menin heti tekeen testin itekin [:D] Negative [8|] On ollu jo monta päivää sellainen olo, että menkat alkais, mut ei ole kuulunu (siis vielä synnytyksen jälkeen kertaakaan)
 
Juu kyllä mä huomenna tuun sit kertoo heti ku ennätän..[;)] Jep mulla alko viikko jälkivuodon loppumisen jälkeen menkat. Että on niitä nyt vissiin kahdet ollu.
Oireita ei kauheesti oo paitsi palelu ärtyisyys ja mielialan vaihtelut. Noista mielialan vaihteluista mies ties viimeks jo paljon enne ku tein testiä et oon raskaana ja nyt siit on taas varmaan likemmäs pari viikkoo aikaa ku tuo rupes puhuun et hän on täs vähän kattellu et mahdaks odottaa..[:D] Niin ja tietysti väsyttää juu mut en sit tiiä et johtusko ihan vaan vähistä yö unista.. Niin ja välillä vähän hyvin kevyesti huimaa voikos se liittyä raskauteen vai lähenkö lääkärille?! Täytyy googlaa kun en muista...

Muistaisin jostain lukeneeni et imettävä äiti ei yleensä huomaa uutta raskautta ennen ku sikiö jo potkii, siis mikäli menkat ei oo alkanu.. Ja käsittäisin ton sit niin et imettäminen vähentää raskaus oireita.. Näin muistaisin lukeneeni jostain en nyt muista mistä, tulee netissä niin paljo luettuu kaiken näkösii juttui.. Mut se varmaan oli jossai ku oon tutkinu tota yhdistelmää et jos on raskaana ja imettää silti.. Neuvolan täti ku aikoinaan sano et imetys täytyy lopettaa heti jos tulee uudestaan raskaaksi, kuitenkaan en oo tohon onnistunu löytään yhtää lääketieteellistä syytä...[8|]
 
Oi hitsi,ooooo..odotan jännityksellä mitä sulle testi sanoo[:)]

Mua nyt on pyörryttäny nää mun niskat ja lisäksi ollu paha olo niiden vuoksi.

Lisäksi mä en tiiä mulla on ollu "jännittävä olo aaltoja" mahassa yli viikon.
En tajuu..[:-]
 
Takaisin
Top