ginessa
Kommentoinnin ninja
Kyllä oli varmasti traumaattinen kokemus..nemiah[:-][&o]
Mutta joo, itse olen (älkööt kukaan ottako tästä nokkiinsa jookos)
ainut lapsi ja olen aina halunnut sisaruksia tai edes sen yhden.!
Joten voitte arvata vaan että olen sitä mieltä että lapsilla pitää olla sisaruksia jotta niistä ei tule samanlaisia itsekeskeisiä minäminä minä, ihmisiä.
Samaten jos miettii aikuisuutta niin hyvälä zägällä niistä on toisillensa paaaaljon tukea ja seuraa..puhumattakaan siitä miten lapsena niistä on toisilleen tappelu/seurakaverukset.
Mun ystävällä oli aika paha ja on edelleen lapsen tilanne mikä tapahtui normiraskauden ja synnytyksen jälkeen vasta... sellainen kasvojen ja nielun hermostollinen vika..jota leikellään eikä se koskaan siitä ihan täysin parannu..on kaikenlaista oheisvaivaa...
Joten ymmärrän että jäi ainoaksi..[:-]
Mut joo, olen puhunut eikä siitä sen enempää.
Kukin tavallaan ja kaikille oma ratkaisu on aina se paras,
kait sitä parhaansa tietää.? [;)]
Mutta joo, itse olen (älkööt kukaan ottako tästä nokkiinsa jookos)
ainut lapsi ja olen aina halunnut sisaruksia tai edes sen yhden.!
Joten voitte arvata vaan että olen sitä mieltä että lapsilla pitää olla sisaruksia jotta niistä ei tule samanlaisia itsekeskeisiä minäminä minä, ihmisiä.
Samaten jos miettii aikuisuutta niin hyvälä zägällä niistä on toisillensa paaaaljon tukea ja seuraa..puhumattakaan siitä miten lapsena niistä on toisilleen tappelu/seurakaverukset.
Mun ystävällä oli aika paha ja on edelleen lapsen tilanne mikä tapahtui normiraskauden ja synnytyksen jälkeen vasta... sellainen kasvojen ja nielun hermostollinen vika..jota leikellään eikä se koskaan siitä ihan täysin parannu..on kaikenlaista oheisvaivaa...
Joten ymmärrän että jäi ainoaksi..[:-]
Mut joo, olen puhunut eikä siitä sen enempää.
Kukin tavallaan ja kaikille oma ratkaisu on aina se paras,
kait sitä parhaansa tietää.? [;)]