Ultra-kuulumiset

Olen suunnitellut että kävisin kans siinä varhaisultrassa, oletteko käyneet siinä millä viikolla?? Ite ajattelin, että kävisin vkolla 7 tai 8.. Jostakin muistelen lukeneeni että se 7.vko olisi yleisin keskenmenoviikko..muistankohan oikein..??
 
Olen suunnitellut että kävisin kans siinä varhaisultrassa, oletteko käyneet siinä millä viikolla?? Ite ajattelin, että kävisin vkolla 7 tai 8.. Jostakin muistelen lukeneeni että se 7.vko olisi yleisin keskenmenoviikko..muistankohan oikein..??
Minulla oli kkm-raskaudessa kehitys lakannut juurikin 7. viikolla. Esikoisesta kävin muistaakseni 6+3 ultrassa ja nyt käyn 7+6.
 
Okei kiitos vinkistä ton Kaarinassa olevan lääkärikeskuksen suhteen :)
 
Mä kävin varhaisultrassa viikolla 6+0. Kehotan oottaa viikolle 7+jotain ainakin jos yhtään malttaa (mä en malttanut :rolleyes:). Nyt yritän malttaa mieleni sinne nt-ultraan asti jonka pitäis neuvolan viikoilla laskettuna olla vähän päälle 2 viikon päästä. Saa nähdä millaisen ajan saan :nailbiting:
 
Mulla on nt-ultra vasta 23.5 rv 12+2 :arghh: elättelin toiveita et olis päässy aiemmin, mut odotettava on:grin

Toivottavasti pookkana sä pääset aiemmin! :) aika samoilla viikoilla me taidetaan mennä?

9+0
 
Mä sain nt- ultraan ajan vasta viikolla 13+0. Aika on vasta 30.5 eli monta viikkoa olisi vielä odotusta edessä.
 
Mullakin on ultra 22.5. Niin pitkä aika siihen vielä! En oo siis varhaisultrassa käyny nii jännittää kovasti, että mikä masussa on tilanne. Nyt on neuvolan laskujen mukaan rv 9+4 menossa ja tuolloin ultrapäivänä ois jo 12+5. Voisin koittaa kyl soittaa ja vaihtaa aikaa vaikka edellisen viikon lopulle nii pääsis hieman aiemmin ihmettelemään. :Heartblue
 
Meritähti, mun mukaan nyt olis 9+2 mutta neuvolan mukaan 9+6 ja ultraan mennään tuon neuvolan arvion mukaan. 12+0 päivälle ne yrittää tähdätä, mutta vapaiden aikojen mukaan sitten määrääntyy. Jännityksellä ootan! :nailbiting: toivon tosiaan että vaikka 11+4 neuvolan mukaan tms :grin eli 12.5 :angelic:
 
Oi ihanaa onnea iskallt ihana kuulla että kaikki hyvin.
 
Siirrän tämän listan taas tuolta neuvola-puolelta. Mulla torstaiaamuna eka ultra, jännää! :)

Ultralista:

2.5. / iskallt
3.5. / Rita29
4.5. / [MayDay] varhaisultra 6+0
17.5 / Diann
23.5 / Meritähti / nt-ultra
23.5. / Maikkis_ /nt-ultra
 
Mä en millään jaksais odotella ekaa ultraa. Vielä pari viikkoa!
 
Ai niin, viikot eivät aivan täsmänneet laskurin kanssa. Nyt pitäisi olla 7+6, mutta ultran mukaan 7+1. Eiköhän tuo tarkennu np-ultrassa sitte.
 
Mä sain yllättäen neuvolan kautta ultran ensi viikolle, alkuraskauden uä kun sanoin että on tosi epävarma olo. Ei oo yhtään raskaana olevan olo mutta onneks ei tarvi kuukautta odottaa vaan saa jo ens viikolla tietää mikä on meininki. Onneks näin, helpottaa kummasti. :)
 
Huhhuh, ultrassa käyty. Kaikki hyvin :Heartred

Pikku Pimpula siellä kölli, vahva syke, limakalvot hyvät ja paksut. Ei keskenmenon merkkejä. Ja sitten se jännin osuus; raskaus on alkanut kaksosraskautena, mutta toinen on kuihtunut.

Lunttasin, että ollaan vissiin saman sairaalan alueelta ja olisko ollut ultrapaikkakin sama ku kuulosti niin samoilta kommenteilta kuin itselläkin :) Tietty tässä vaiheessa ei paljon enempää näekään, mutta tuo kaksosjuttukin! Tosin toisessa paikassa 2 pv myöhemmin mitään sellaista ei näkynyt, niin omalla kohdalla vähän epäilyttää.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!
 
June, Meri-Oulun neuvolassa käytiin :) Esikoistakin käytiin siellä ekaa kertaa katselemassa. Tuohan on huomattavasti halvempi kuin yksityiset lääkäriasemat.
 
Takaisin
Top