Meni sillain että minä itkin onnesta gynen penkissä. :) löytyi sikiö kohdusta ja sydän löi vimmatusti. vastasi viikkojaan, eli 6+0 (tai tämän lääkärin laskukaavalla 6+1)
Oli se kyllä niin uskomaton näky. :) Keltarauhanen oli kuulemma "mahtava" ja kohdussa oli vähän verta mikä luultavasti tuhruaa pihalle jossain vaiheessa.
Mulla nyt 7+2 ja eka ultra vasta kahen viikonpäästä.Ihan tuskaa odotella ku mä haluaisin jo nähdä,että masussa on vauva.Jotenki muuten olo niin epätodellinen :)
Varhaisultrassa katotaan että missä raskaus on (kohdussa vai johtimissa), löytyykö sikiö ja jos niin montako, sikiön syke ja sikiön koko (josta viikkoarvio). Lisäksi katsoi molemmat munasarjat ja kohdun sekä limakalvojen tilanteen. Näin ainakin minulla eilen rv 6+0 :) mulla oli edellinen raskaus tuulimuna, joten minua kovasti helpotti nähdä elävä alkio ja syke :)
Tänään varhaisultrassa kaikki ok! Sydän sykki ja tyyppi oli oikeassa paikassa :) Vastasi viikkoja (laskelmien mukaan 7+2, ultran 7+1). Nyt on helpottunut olo, vaikka ollaan me ennenkin nähty elävä tyyppi, ja sitten kuitenkin mennyt kesken. Silti hyvä tietää, että on oikeassa paikassa ja kunnossa :)