Ultra-kuulumiset

Varhaisultrassa käyty ja ei paljoa onnellisempi voisi olla :Heartred Hippu kölli ihan oikeassa paikkaa ja sydän löi hurjasti. Hippu vastasi laskemiani viikkoja, eli 7+0.
Iso helpotusitku pääs autoon päästyä ja isämiehellekin alkoi kai vihdoin kunnolla menemään tajuntaan tilanne :p
 
Täälläkin kaikki kunnossa, mini-ihminen kahvipapua muistuttaen oli oikeassa paikassa ja optimaalisen kokoisena pieni sydän sykkien.:Heartred 7+1 oli myös mittojen mukaan eli la edelleen 10.12. Konkretisoitui meilläkin kyllä asia huomattavasti paremmin myös mini-ihmisen isälle.:p
 
Onko Turussa yhtä hyvää/edullista paikkaa kuin tuo paljon kehuttu perhe artte Helsingissä? Kokemuksia?
 
Mä oon laskenut ihan miten sattuu :D. Lääkäri laski nyt ultrakäynnillä ajan pakastealkion siirron mukaan, eli nyt meneillään vasta 7+4. Ultrassa sintti vastasi täydellisesti ikäänsä, sydän sykki reippaasti ja on hyvin kiinnittynyt :). Voi mikä huojennus!!
 
Onko Turussa yhtä hyvää/edullista paikkaa kuin tuo paljon kehuttu perhe artte Helsingissä? Kokemuksia?

Huutelen tuolta marraskuisista (tai oikeestaan la näillä näkymin 4.12.). Kaarinassa on Varsinais-Suomen lääkärikeskus, siel ihan mahtava lääkäri Jussi Savonlahti. Varhaisraskauden ultra maksaa 110 e. Käytiin tuolla pari viikkoa sitten, laitteet on tosiaan huippuluokkaa ja lääkäri tosi mukava ja ammattitaitoinen.
 
Aion mennä kyllä tuonne perhe arteen sitte 4d ultraan, siitä jo kätilön kaa juteltiin ja sano että sitten nähdään alkusyksystä uudestaan :)
 
Käytiin tänään tokassa ultrassa yksityisellä. Sinänsä turha käynti, mutta sain tästä nyt vielä enemmän mielenrauhaa. 23mm alkio siellä heilutteli raajojaan :) Hienosti oli kasvanut! Piti olla tänään 8+6 mutta lääkäri sanoi että koon puolesta onkin jo 9+0. Keskenmenon riski laski nyt kuulemma 1-2%:iin. Tuntuu että nyt voi oikeasti relata vaikka riskejä nyt aina on...
 
Kuutio ihanaa että kaikki hyvin! Mä en jaksais millään odottaa ens viikkoon! Jännittää onko kaikki hyvin ja onko millä viikolla (rv6-9 menossa). Kolmessa viikossa on kuitenki tässä kohtaa niin paljon eroa..
 
Elän rv6 mukaan on sitte positiivinen yllätys jos onki pidemmällä. :)
 
Hei tänää illal varhaisultra perhe arteessa :) apua! Jännittää! Mites en yhtää tiiä milt 7+4 näyttää, mut saaks sielt mitää kuvaa? Tai saako ite ottaa kuvii/videoo? :)
 
Meille antoi (toisessa paikassa) liuskan niitä ultrakuvia joita siinä nappaili. Eiköhän sitä saa videoida jos kysyy ensin?
 
Hei tänää illal varhaisultra perhe arteessa :) apua! Jännittää! Mites en yhtää tiiä milt 7+4 näyttää, mut saaks sielt mitää kuvaa? Tai saako ite ottaa kuvii/videoo? :)

En kyseisestä firmasta tiedä mut kuvia saa mutta veikkaan et videosta varmaan ottaa lisähintaa. Jos selladta edes mahdollista saada. Eipä siinä kuvassa näy kun sellanen kahvipavun näkönen tyyppi minkä keskellä jumpsuttaa sydän.
 
Aion mennä kyllä tuonne perhe arteen sitte 4d ultraan, siitä jo kätilön kaa juteltiin ja sano että sitten nähdään alkusyksystä uudestaan :)

Mä kanssa katselin noita perhearten hinnastoja. Lahdessa kätilön tekemä 3D/4D maksoi 138e joten ehkä sitä raaskisi tuon hinnan maksaa ja käydä kurkkimassa vauvaa 3D:nä.
 
Hurjasti sykki pikkuinen sydän :') :Heartred niiin epätodellinen olo! :) tätä kun on odotettu niin kauan. Nyt vaa toivotaan kovasti että pikkuinen pysyy matkassa :Heartred

Kätilö oli niiin mukava ja se tunnelma muutenkin kiva helsingin perhe arteessa. Saatiin neljä ultrakuvaa. Ja kysyin saako videokuvaa niin sopi hyvin. Mies otti pokkarikameralla videokuvaa :) Varauduin pokkarikameraan ku jos oliski joku kännykkäkielto :D Alkio oli muutaman päivän nuorempi 7+0 - 7+2, ku ite olin laskenu tyhmästi lyhyimmällä kierron päiväl et olis jo 7+4, tietty olis pitäny tajuta ottaa se pisin päivä kierrosta ja muutenki ovulaatio on aina heitelly muutamil päivil :) eli laskettu aika tulee muuttuu, mutta päivitän sitku neuvolan ultras selvii tarkka päivä :)
 
Takaisin
Top