Voi hitsi. Mulle soitettiin sairaalasta että ottavat mut ar-ultraan ja aika olis perjantaina.. mulla olis omien laskujen mukaan sillon vasta rv4+1 niin voiko silloin ees näkyä mitään ultrassa?
Ei ainakaan sykettä pitäisi vielä löytyä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi hitsi. Mulle soitettiin sairaalasta että ottavat mut ar-ultraan ja aika olis perjantaina.. mulla olis omien laskujen mukaan sillon vasta rv4+1 niin voiko silloin ees näkyä mitään ultrassa?
Ei ainakaan sykettä pitäisi vielä löytyä...onpa oudon aikaisin. Mä meen varhaisultraan siksi kun edellinen oli ehkä tuulimuna ja sen vuoksi meen vasta kun sykekin pitäisi jo löytyä rv6+jotain...
Mulla johtunee siitä että edelliset kuukautiset oli maaliskuun alussa eli oletus kai on että vois olla pidemmällä raskaus, mutta itse en siihen usko kun tiiän suunnilleen ovulaation jne. Kaipa ne sit antaa uuden ajan jos vielä eivät pysty määrittämään mitään. Jännittää. Syke näkyi esikoisesta joskus rv 5+6 kun silloin kävin yksityisellä.
Olen menossa ensimmäiselle neuvola käynnillä 2 vkon päästä ja silloin olen rv. 8. Joko ne siellä ekalla käynnillä ultran kansa katsovat vai vieläkö joudutaan pidempään odottamaan.
Alkio oli viikon pienempi, mitä menkoista laskettuna eli 7+0. Minulla ehti kuitenkin olla vain yhdet menkat keskenmenon jälkeen ja epäilinkin ovulaation olleen myöhemmin, vaikkakaan ei ehkä ihan viikkoa myöhässä. La:ksi saatiin 4.12., mutta kotona huomasin, että lääkärillä oli ollut ultraan asennettuna edellinen päivä eli oikeasti se taitaisi olla 5.12. Muutenkin tuntui, ettei saanut mittaa kovin tarkalleen otettua, kun vasemmalla kädellä koitti pisteitä asetella. No, jotain sinne päin kuitenkin.
)Voiko muuten sinne ultraan ottaa lapsen mukaan? Kävin miettimään kun ollaan huomenna menossa miehen kaa tai siis koko perheen voimin.
Voiko muuten sinne ultraan ottaa lapsen mukaan? Kävin miettimään kun ollaan huomenna menossa miehen kaa tai siis koko perheen voimin.
Voiko muuten sinne ultraan ottaa lapsen mukaan? Kävin miettimään kun ollaan huomenna menossa miehen kaa tai siis koko perheen voimin.