Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeee mahtavaa! :) Oliko sulla puoliso mukana?Ultrassa käyty. Löytyi pieni tyyppi sykkeen kanssa! [emoji4] ♡
Ja viikotkin piti paikkansa eli nyt rv6+6. :)
Jeee mahtavaa! :) Oliko sulla puoliso mukana?
Noni kiva :) olitko missä uä:ssä? Me mennään Perhe-Arteen miehen kanssa, kahdeksalta olis aika.Myö oltii koko perheen voimin. :) Ihan kiva kun mies ei päässy esikoisesta mukaan. Esikoinenki oli harvinaisen hiljanen kun oltii huoneessa. :D
Noni kiva :) olitko missä uä:ssä? Me mennään Perhe-Arteen miehen kanssa, kahdeksalta olis aika.
Okei :) oliko minkä hintaista kaikkineen Terveystalolla? Mulla oli Terveystaloon aika, mutta peruin ja varasin Perhe-Arteen, Helsinkiin.Käytii ihan terveystalolla ku meiltä on lahteen aika pitkä matka perhearteen. Teki mun oma gyne ni senkin puoleen kiva. 4D-ultraan ehkä viittis lahteen ajaa. Alkaa olla sen verran jo hinnassa eroa. En kyllä tiiä mennääkö ollenkaa kun ei esikoisestaka käyty ja hyvin pärjättiin. :)
Tsemppiä ultraan! :)
Okei :) oliko minkä hintaista kaikkineen Terveystalolla? Mulla oli Terveystaloon aika, mutta peruin ja varasin Perhe-Arteen, Helsinkiin.
Keski-suomessa sai terveystalolle pulittaa n. 200€ varhaisultrasta. Aika isot erot siis niissäkin :)Taisi olla kelakorvauksen jälkee 130e.
Keski-suomessa sai terveystalolle pulittaa n. 200€ varhaisultrasta. Aika isot erot siis niissäkin :)
Ihanaa!Jännää! Tultiin just ultrasta ja viikot piti oikein, 7+5 ja kyllä siellä on pieni kaveri massussa voi tätä jännitystä.
Siis kyllä se oli vaan niin hienoa ja hassua nähdä pikkutyypin syke uskomatontaIhanaa!