Ultra-kuulumiset

Jännittävää! Illalla on varhaisraskauden uä. Pelottaa ja jännittää. Ilmoittelen illalla mitä selviää ;p
 
Muokattu viimeksi:
Ah täälläkin helpottunut olo! Sain perjantaille kättärille varhaisultra-ajan, kun soittelin neuvolaan, että oisko mahdollisuutta tarkistaa, ettei olisi taas kohdunulkoinen. Vähän olin epäiliväinen, että aikaa saisin, mutta niin ne just soitteli, että perjantaina! :) Toivotaan, että kaikki on kohdillaan ja hyvin :)
 
Myö oltii koko perheen voimin. :) Ihan kiva kun mies ei päässy esikoisesta mukaan. Esikoinenki oli harvinaisen hiljanen kun oltii huoneessa. :D
Noni kiva :) olitko missä uä:ssä? Me mennään Perhe-Arteen miehen kanssa, kahdeksalta olis aika.
 
Noni kiva :) olitko missä uä:ssä? Me mennään Perhe-Arteen miehen kanssa, kahdeksalta olis aika.

Käytii ihan terveystalolla ku meiltä on lahteen aika pitkä matka perhearteen. Teki mun oma gyne ni senkin puoleen kiva. 4D-ultraan ehkä viittis lahteen ajaa. Alkaa olla sen verran jo hinnassa eroa. En kyllä tiiä mennääkö ollenkaa kun ei esikoisestaka käyty ja hyvin pärjättiin. :)
Tsemppiä ultraan! :)
 
Käytii ihan terveystalolla ku meiltä on lahteen aika pitkä matka perhearteen. Teki mun oma gyne ni senkin puoleen kiva. 4D-ultraan ehkä viittis lahteen ajaa. Alkaa olla sen verran jo hinnassa eroa. En kyllä tiiä mennääkö ollenkaa kun ei esikoisestaka käyty ja hyvin pärjättiin. :)
Tsemppiä ultraan! :)
Okei :) oliko minkä hintaista kaikkineen Terveystalolla? Mulla oli Terveystaloon aika, mutta peruin ja varasin Perhe-Arteen, Helsinkiin.
 
Ultralista:

4.5. / [MayDay] varhaisultra 6+0
17.5 / Diann
18.5. / air4M
23.5 / Meritähti / nt-ultra
23.5. / Maikkis_ /nt-ultra
 
Ultralista:

4.5. / [MayDay] varhaisultra 6+0
17.5 / Diann
18.5. / air4M
23.5 / Meritähti / nt-ultra
23.5. / Maikkis_ /nt-ultra
12.6/ Enska88/nt-ultra
 
Ultralista:

4.5. / [MayDay] varhaisultra 6+0
17.5 / Diann
18.5. / air4M
23.5 / Meritähti / nt-ultra
23.5. / Maikkis_ /nt-ultra
5.6. / iskallt / nt-ultra
12.6/ Enska88/nt-ultra
 
Ultralista:

4.5. / [MayDay] varhaisultra 6+0
8.5. / Sydänkäpynen varhaisultra (kontrolli)
17.5 / Diann
18.5. / air4M
23.5 / Meritähti / nt-ultra
23.5. / Maikkis_ /nt-ultra
5.6. / iskallt / nt-ultra
12.6/ Enska88/nt-ultra
 
Takaisin
Top